Ducray

Uusi Ducray Keracnyl tarjoaa ainutlaatuista täsmähoitoa rasvoittuvalle ja epäpuhtaalle iholle

Yli 80 prosenttia nuorista kärsii näpyistä ja finneistä. Vielä 25–35-vuotiaiden keskuudessa ihon epäpuhtaudet kiusaavat jopa 65:tä prosenttia. Lisäksi monet naiset kärsivät iho-ongelmista ajoittain koko elämänsä ajan. Uusi Ducray Keracnyl -tuotesarja tuo täysin uudenlaisen lähestymistavan epäpuhtaan ihon puhdistukseen ja hoitoon.

Rasvoittuva ja epäpuhdas iho johtuu lisääntyneestä talintuotannosta, ihon pintakerroksen paksuuntumisesta sekä ihon tulehdustilasta. Päivittäinen ihonpuhdistus sekä -hoito oikeanlaisilla tuotteilla on oleellinen osa epäpuhtaan ihon päivittäistä huoltoa.

Suomessa aikaisemmin erityisesti hiuspohjaa hoitavista tuotteistaan tunnettu dermokosmetiikkabrändi Ducray on nyt lanseeraamassa Suomeen valikoiman kasvojen ja ihonhoitoon tarkoitettuja tuotesarjoja, joista ensimmäinen on erityisesti rasvoittuvan ja epäpuhtaan ihon hoitoon tarkoitettu Ducray Keracnyl -hoitotuotelinja. Ducrayn taustalla toimii kokenut ja luotettava ranskalainen lääkealan yritys Pierre Fabre, joka tunnetaan kyvystään yhdistää farmaseuttista sekä kasvitieteellistä osaamistaan menestyksekkäästi.

– Kun ihohuokoset tukkeutuvat ja iho ärtyy, voidaan puhua epäpuhtaasta tai akneihosta. Oireet johtuvat erityisesti C. Acnes-nimisestä bakteereista. Ducrayn tutkijat havaitsivat, että bakteerit elävät pesäkkeissä, joissa niitä suojaa niin sanottu biofilmi. Tämä tekee bakteereista erittäin tehokkaita ja vahvistaa sekä niiden lisääntymistä,  taudinaiheuttamiskykyä että vastustuskykyä hoidoille ja antibiooteille. Keracnyl-sarjan
puhdistus- ja hoitotuotteet on kehitetty varta vasten hajottamaan tätä biofilmiä, jolloin ne sopivat erityisen hyvin rasvoittuvan ja epäpuhtaan ihon puhdistukseen ja hoitoon, taustoittaa tuotepäällikkö Anna Vanhala Pierre Fabrelta.

Ainutlaatuinen aktiiviaine löytyi 13 vuoden tutkimusten tuloksena

Pierre Fabren historiallinen läpimurto akneihon tutkimuksessa tapahtui 13 vuoden tutkimusten jälkeen. Keracnyl-tuotteiden hellävaraisen tehokas hoitoteho perustuu tutkijoiden löytämään Myrtacine®-aktiiviaineeseen. Myrtacine® on kehitetty uuttamalla välimerenmyrttiä (Myrtus communis) ja sillä on ainutlaatuinen kyky heikentää C. Acnes-bakteerien biofilmin toimintaa.

– Myrtacinen® tutkittu kolmivaikutteinen teho hajottaa bakteerien biofilmiä jo muutamassa minuutissa sekä estää uuden biofilmin muodostumista. Samalla se heikentää bakteerien vastustuskykyä hoidoille. Lopputuloksena syntyi tutkitusti tehokas puhdistus- ja hoitotuotelinja, jossa aktiiviset ainesosat yhdistyvät hellävaraiseen ihonhoitoon ja hyvinvointiin, Vanhala sanoo.

Tehokas nelikko akneihon hoitoon

Uuteen Ducray Keracnyl -sarjaan kuuluu Keracnyl Foaming Gel -puhdistusgeeli, Keracnyl PP Anti-Blemish Soothing Cream ja Keracnyl Repair Cream -hoitovoiteet sekä Keracnyl Repair Lip Balm -huulivoide. Kaikki sarjan tuotteet sopivat käytettäväksi yksin tai muiden akneihoa hoitavien tuotteiden kanssa sekä aknen lääkehoidon aikana. Erityisesti Keracnyl Repair Cream ja Keracnyl Repair Lip Balm soveltuvat aknelääkityksen kuivattaman ihon hoitoon.

– Esimerkiksi antibakteerisen Keracnyl PP Anti-Blemish Soothing Cream -hoitovoiteen on todistettu vaikuttavan ihon epäpuhtauksiin jo seitsemässä päivässä.* Keracnyl Repair Cream -hoitovoide on puolestaan täysin steriili ja säilöntäaineeton tuote, joka kuuluu Pierre Fabren omaan Sterile Cosmetics® -tuoteryhmään. Tuotteessa on patentoitu, ilmatiivis korkkimekanismi, joka estää hapen ja bakteerien tunkeutumisen tuotepakkaukseen koko sen käytön ajan. Puhdas tuote minimoi ihoärsytyksen ja ei-toivottujen reaktioiden riskin. Vastaavaa mekanismia ei löydy miltään toiselta kosmetiikkavalmistajalta, Vanhala huomauttaa.

DUCRAY KERACNYL -UUTUUSTUOTTEET

Keracnyl Foaming Gel (200 ml tuubi) on saippua-aineeton puhdistusgeeli päivittäiseen käyttöön niin kasvoille kuin vartalolle. Hypoallergeeninen puhdistusgeeli puhdistaa meikin ja epäpuhtaudet hellävaraisesti ihoa kuivattamatta. Tuote on myös biohajoava. Suositushinta 15,40 euroa.

Keracnyl PP Anti-Blemish Soothing Cream (30 ml tuubi) on rauhoittava ja kosteuttava hoitovoide epäpuhtaalle iholle. Voide vähentää liiallista talineritystä ja vähentää ihon epäpuhtauksia jo seitsemässä päivässä.* Miellyttävä ja kevyt voide sopii päivittäisen käyttöön ja myös meikin alle. Suositushinta 17,20 euroa.

Keracnyl Repair Cream (50 ml tuubi) on erityisesti aknen lääkehoidon kuivattamalle iholle tarkoitettu erittäin hellävarainen ja hajusteeton hoitovoide, joka korjaa, kosteuttaa ja rauhoittaa ihoa. Säilöntäaineeton ja steriili pakkaustekniikka minimoi ihoärsytysriskin. Suositushinta 17,20 euroa.

Keracnyl Repair Lip Balm (15 ml tuubi) on erityisesti aknen lääkehoidon kuivattamille huulille tarkoitettu erittäin kosteuttava ja hajusteeton huulivoidebalsami, joka ravitsee, rauhoittaa ja korjaa rohtuneita huulia sekä muodostaa huulille suojaavan kalvon. Suositushinta 9,85 euroa.

Ducray Keracnyl -uutuustuotteet ovat saatavilla apteekeista 1.4.2018 alkaen.

* Clinical and biometrological study, under dermatological control, on 20 subjects with acne-prone skin. Applied twice daily for 28 days.

Lisätietoja:

Anna Vanhala
Tuotepäällikkö
Pierre Fabre Dermo-Cosmétique Nordic A/S
anna.vanhala@pierre-fabre.com

Tuotekuvat:

Pierre Fabre -kuvapankki

ducray.fi
pierre-fabre.fi
Facebook: Ducray Suomi

Ducray
Metsänneidonkuja 4

020 731 1120http://www.ducray.fi

Ducray on yksi luotettavan ranskalaisen lääkealan yrityksen Pierre Fabren tunnetuimmista brändeistä. Pierre Fabre on keskittynyt jo yli 50 vuoden ajan kolmeen toisiaan täydentävään tehtävään: lääkkeisiin, terveyteen sekä dermokosmetiikkaan – intohimona tuotteiden käyttäjien elämänlaadun parantaminen. Yrityksen tunnetuimpia brändejä ovat lisäksi Avène ja A-Derma. Ducray-tuotesarja on jo vuosien ajan tarjonnut tehokkaita hoitoratkaisuja moniin päänahan ongelmatilanteisiin. Tänä päivänä tämän maailmanlaajuisen brändin valikoimaan kuuluu yli 60 ratkaisukeskeistä hiusten- ja ihonhoitotuotetta, joilla on tutkitusti todistettu vaikutus. Muiden Pierre Fabre -tuotteiden tapaan Ducray-tuotteet myydään yksinomaan apteekkien kautta, jolloin asiakas saa aina ammattitaitoista neuvontaa.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi