STARK parantaa asiakaskokemusta Suutarilan uudistuneella myymäläkonseptilla

- Uudella myymäläkonseptilla haluamme palvella ammattiasiakasta entistä paremmin tuomalla selkeästi esiin laajan valikoimamme, sanoo toimitusjohtaja Harri Päiväniemi ja jatkaa: STARK haluaa olla aidosti asiakkaan kokonaistoimittaja aina, kun on aika rakentaa tai remontoida. Yrityspalvelu on asiakastaan lähempänä myymälän keskeisellä paikalla ja asiakkaan nouto sujuu jatkossa yhden pysähdyksen taktiikalla. Myös myymälässä tuotteet ovat paremmin esillä ja tuotekokonaisuuksien vertailu on entistä helpompaa. Erityistä huomiota on kiinnitetty asioinnin nopeuteen ja joustavuuteen.
Näyttelyalue palvelee asiakasta tuotekokonaisuuksilla ja helpottaa projektien läpivientiä
- Myymälässä on yhtenäinen näyttelyalue, jossa on esillä tuotekokonaisuuksia kuten saunat, kylpyhuone, maalaus ja terassit sekä paneelit, kertoo Päiväniemi. Uutuutena laaja valikoima tunnetun saksalaisen brändin Villeroy & Bochin laattoja. Näyttelyalue palvelee niin ammattiasiakasta kuin kuluttajaakin. Urakoitsija voi tuoda näyttelyyn myös omia asiakkaitaan tutustumaan tuotteisiin ja suunnittelupalvelu niin ammattiasiakkaan kuin kuluttaja-asiakkaan projekteille löytyy rakentajapalvelun yläkerrasta. Tuotevalikoimaa on yhtä lailla laajennettu, esimerkiksi ammattilaisten brändeillä kuten Makita ja Helly Hansen.
Starkissa ammattiasiakasta palvelee aina ammattilainen. Kuluttaja on myös erittäin tervetullut ja hän saa ammattilaisen palvelua esimerkiksi korjausrakentamisen projektiinsa. Niin ammattilais- kuin kuluttaja-asiakaskin saa aina avukseen vastuumyyjän, joka huolehtii asiakkaan projektista ja auttaa esimerkiksi suunnittelussa ja materiaalivalinnoissa.
Rakennustarvikeyritys STARK on nyt palvellut 150 vuotta suomalaisia rakentajia ja on nykyisinkin yksi alansa johtavista toimijoista. STARK Suomi juhlii tänä vuonna 150-vuotista taivaltaan rakennusalan materiaalitoimittajana. STARKin pitkä historia vie Viipurista Lahteen ja kuvaa STARKin kehityksen tuontikaupasta monialayhtiöksi ja alan ainoaksi valtakunnalliseksi rakennusmateriaalien jakelijaksi Suomessa. Juhlavuoden teemana on ”vahva vuodesta 1868”.
STARK lukuina
Myymälät 27 myymälän valtakunnallinen verkosto ja verkkokauppa
Henkilöstö 1000
Liikevaihto 588 milj. € (Tilikausi 1.8.2016 – 31.7.2017)
Kertakuluista oikaistu liikevoitto 3,3 milj. €
Kuvia kuvapankista: https://stark-suomi.digtator.fi:443/public/fb85f436acC2.aspx
Yhteyshenkilöt
Lisätietoja:
Harri Päiväniemi, toimitusjohtaja
STARK Suomi / DT Finland Oy
harri.paivaniemi@stark-suomi.fi
+358 40 643 1800
Kuvat
Linkit
Tietoja julkaisijasta
STARK on sujuvan rakentamisen mahdollistaja ja ammattirakentajan paras kaveri. Kattava rakennustarvikkeiden tuotevalikoima, täsmällinen ja joustava logistiikka sekä rakennustarvikkeiden erikoisosaajamme palvelevat rakentamisen ja teollisuuden ammattilaisia sekä kuluttajia. Starklaisia on noin 1000 ympäri Suomen ja valtakunnallinen 27 myymälän myymäläverkosto ja verkkokauppa palvelevat ajasta ja paikasta riippumatta www.stark-suomi.fi. STARK kuuluu Pohjoismaiseen STARK Group – konserniin.
Tilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.
Lue lisää julkaisijalta Stark Suomi Oy
Kysely: Kotitalousvähennyksen kutistamisella isompi vaikutus remontteihin kuin suomalaiset olisivat uskoneet1.7.2025 08:35:00 EEST | Tiedote
Stark Suomen teettämästä Suomalaiset remontoivat ja rakentavat 2025 –kyselytutkimuksesta käy ilmi, että kotitalousvähennyksen pienentämisellä on isompi vaikutus remonttien teettämisinnokkuuteen kuin suomalaiset arvioivat vuotta aiemmin.
Kysely: Mökillä ollaan uskaliaampia remontoijia – erityisesti kolme kohdetta korostuu3.6.2025 08:45:00 EEST | Tiedote
Suomalaiset ovat mökillä huomattavasti rohkeampia remontoijia kuin kotioloissa, kertoo Stark Suomen teettämä Suomalaiset remontoivat ja rakentavat 2025 -kyselytutkimus. Tulosten mukaan mökkiläiset tekevät vapaa-ajan asunnollaan itse usein remontteja, joihin kotona palkataan ammattilainen. Tutkimuksen mukaan tämän kevään kolme yleisintä remonttikohdetta mökillä ovat sauna, terassi ja laituri. Remonttitarpeita selvitettiin tuhannelta 18–75-vuotiaalta suomalaiselta.
Rakentamisessa akkukäyttöiset työkalut valtaavat työmaita – kohti johdotonta tulevaisuutta28.5.2025 08:15:00 EEST | Tiedote
Akkukäyttöisten laitteiden buumi on ollut menossa jo jonkin aikaa, ja akkutekniikka kehittyy vauhdilla. Kun akunkesto paranee ja koneiden tehot lisääntyvät, ne houkuttelevat rakentamisessa ja remontoinnissa myös ammattilaisia. Vähäinen huoltotarve ja pienempi melusaaste miellyttävät sekä rakennusalan ammattilaisia että kuluttajia.
Kysely paljasti: tässä on suomalaisten suurin remonttipelko – ammattilainen kertoo, miten rahat saa riittämään15.5.2025 08:35:00 EEST | Tiedote
Suomalaiset pelkäävät eri asioita itse tehdyissä remonteissa kuin ammattilaisilla teetetyissä remonteissa selviää Starkin Suomen teettämästä tutkimuksesta. Starkin teettämään Suomalaiset remontoivat ja rakentavat 2025 –tutkimukseen vastasi yli tuhat 18–75 -vuotiasta suomalaista.
Rakentamisen piristyminen näkyy jo Rovaniemellä ja Lapissa2.5.2025 08:40:00 EEST | Tiedote
Rakentamisen sukellus on ollut poikkeuksellisen syvä ja pitkäkestoinen, mutta Rovaniemellä ja Lapissa piristymisen merkkejä näkyy jo. Rakentamislain tuoma muutos on vauhdittamassa alaa, mikä näkyy rakennustarvikekaupassa, ja Lapin matkailuinvestoinnit tukevat rakentamisen nousua ja paikallisten rakennusalan yrittäjien ja ammattilaisten työtilannetta.
Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.
Tutustu uutishuoneeseemme