Lowell Suomi Oy

Juho Ylisestä Lowell Suomi Oy:n toimitusjohtaja

Lowell Suomi Oy:n toimitusjohtajana aloittaa 1.9.2019 alkaen Juho Ylinen, 40. Ylinen jatkaa samanaikaisesti tehtävässään Lowell Suomen kaupallisena johtajana.
Juho Ylinen

Muutos on osa Lowellin heinäkuussa käynnistynyttä pohjoismaista organisaatiouudistusta. Organisaatiouudistuksen avulla Lowell voi palvella asiakkaitaan entistä monipuolisemmin ja kehittää liiketoimintaansa menestyksekkäästi niin Suomessa kuin Pohjoismaissa.

Juho Ylinen (KM, eMBA) on työskennellyt Lowellissa (aiemmin Lindorff) yhteensä kahdeksan vuotta myynti- ja markkinointijohtajana sekä kaupallisena johtajana vuodesta 2017 alkaen. Ylinen on toiminut johtotehtävissä myös mm. Lassila & Tikanojalla.

Lowell Suomen toimitusjohtaja Tuija Keronen siirtyy johtamaan Lowell-konsernin pohjoismaista palvelutuotantoa Chief Operations Officer -roolissa.

Lisätietoja:

Eveliina Nera
viestintäpäällikkö
eveliina.nera@lowell.com

Juho Ylinen

Lowell Suomi Oy

Lowell Group lyhyesti

Lowell on yksi Euroopan suurimmista luotonhallinnan palveluyhtiöistä, jonka tavoitteena on tehdä luottojen hallinnasta helpompaa kaikille.  Yhtiö toimii Iso-Britanniassa, Saksassa, Itävallassa, Sveitsissä sekä Pohjoismaissa. Pohjoismaat liittyivät osaksi Lowell Groupia maaliskuussa 2018 yrityskaupassa, jossa Lowell osti Intrumilta Lindorffin liiketoiminnot Suomessa, Ruotsissa ja Tanskassa sekä Intrum Justitian liiketoiminnan Norjassa.  Lowellin toiminnassa yhdistyy data-analytiikan osaaminen, kestävä riskienhallinta sekä vastuullinen kuluttajien palveleminen. www.lowell.com

Lue lisää julkaisijalta Lowell Suomi Oy