SOK - Suomen Osuuskauppojen Keskuskunta

Pukeudu yhtä rohkeasti kuin Duudsoni: LA-keus-miestenvaatteita saa nyt Prismasta

Jaa
LA-keus-vaatemerkin jakelu laajenee ensi viikosta alkaen valtakunnalliseksi, kun tuotteet saapuvat Prismoihin sekä Prisman verkkokauppaan. Vaatemerkin luoneet Duudsonit jakavat Prisman ajatuksen siitä, että muoti kuuluu kaikille. Jokainen saa pukeutumisellaan ilmaista itseään ja omaa tarinaansa.
Lokakuusta alkaen Prismassa on myynnissä La-keus-valikoimasta miesten pipoja, housuja, t-paitoja ja huppareita.
Lokakuusta alkaen Prismassa on myynnissä La-keus-valikoimasta miesten pipoja, housuja, t-paitoja ja huppareita.

-       Haluamme kertoa pukeutumisella meidän omaa tarinaa ja antaa jokaisen kertoa omaansa. Pohjanmaan lakeuksilta ja Amerikan ihmemaasta inspiraationsa saaneet La-keus-vaatteet tulevat nyt kaikkien suomalaisten helposti saataville. Vaatteet ovat itseilmaisun väline ja ilmaisun vapaus pitää olla kaikilla. Kun vaate tuntuu omalle, on helpompi olla rohkeasti oma itsensä ja toteuttaa täysillä omia haaveitaan ja elää omaa tarinaansa, kertoo Duudsoneista Jarno Laasala.  

Lokakuusta alkaen Prismassa on myynnissä La-keus-valikoimasta miesten pipoja, housuja, t-paitoja ja huppareita.

– Duudsonit näyttävät esimerkillään, että jokainen voi rakentaa elämänsä tarinan rohkeasti itsensä näköiseksi. Tämä sopii Prisman ajattelutapaan kuin pipo päähän. Olemme lisäksi tyytyväisiä La-keus-tuotteiden vastuullisuuteen, sillä Prismalla on kunnianhimoiset tavoitteet. Aiomme muun muassa käyttää omien merkkiemme vaatteissa ja kodin tekstiileissä ainoastaan vastuullisesti tuotettua puuvillaa vuoteen 2025 mennessä, analysoi valikoimajohtaja Päivi Hole S-ryhmän vähittäiskaupasta.

LA-keus-tuotteita valmistavat tehtaat ovat BSCI-auditoituja ja valtaosa käytetystä puuvillasta on luomupuuvillaa.

Prisma aloitti muodin demokratisoinnin neljä vuotta sitten. Se on vaihe vaiheelta tuonut tarjolle muotia eri ikäisille, kokoisille ja tyylisille ihmisille. Prisma onkin noussut suomalaisten suosituimmaksi vaatteiden ostopaikaksi (lähde: Kantar TNS Oy, TNS Mind Atlas 2017).

#muotikuuluukaikille

#minutitsenikanssa

#yourlifeyourstory

#lakeusclothing

#prismasuomi

Avainsanat

Yhteyshenkilöt

Päivi Hole, valikoimajohtaja, S-ryhmän vähittäiskauppa, 010 768 0711, paivi.hole@sok.fi


Anssi Lehtomäki, LA-KEUS / Rabbit Merchandising Oy, 045 6388 480, anssi@rabbitmerch.com

Kuvat

Lokakuusta alkaen Prismassa on myynnissä La-keus-valikoimasta miesten pipoja, housuja, t-paitoja ja huppareita.
Lokakuusta alkaen Prismassa on myynnissä La-keus-valikoimasta miesten pipoja, housuja, t-paitoja ja huppareita.
Lataa
Kun vaate tuntuu omalle, on helpompi olla rohkeasti oma itsensä ja toteuttaa täysillä omia haaveitaan ja elää omaa tarinaansa, kertoo Duudsoneista Jarno Laasala
Kun vaate tuntuu omalle, on helpompi olla rohkeasti oma itsensä ja toteuttaa täysillä omia haaveitaan ja elää omaa tarinaansa, kertoo Duudsoneista Jarno Laasala
Lataa
Jokainen saa pukeutumisellaan ilmaista itseään ja omaa tarinaansa.
Jokainen saa pukeutumisellaan ilmaista itseään ja omaa tarinaansa.
Lataa

Tietoja julkaisijasta

SOK - Suomen Osuuskauppojen Keskuskunta
SOK - Suomen Osuuskauppojen Keskuskunta
Fleminginkatu 34
00510 Helsinki

http://www.s-ryhma.fi

S-ryhmä on suomalaisten kotitalouksien omistama kaupparyhmä. S-ryhmän muodostavat 19 alueosuuskauppaa, SOK sekä niiden tytäryhtiöt. ​ 

Tarjoamme arjen palveluita päivittäis- ja käyttötavarakaupassa, hotelleissa ja ravintoloissa, tavarataloissa, liikennemyymälöissä sekä oman pankkimme kautta. ​ 

Olemme suurin yksityinen työllistäjä Suomessa – meitä s-ryhmäläisiä on noin 40 000. Toimimme tinkimättömästi yhdenvertaisuutta edistäen sekä luonnonvaroja kunnioittaen, ja olemme Suomen suurin kotimaisen ja lähiruoan myyjä. Verojalanjälkemme on lähes 1,9 miljardia euroa, ja investoimme vuonna 2024 Suomeen lähes miljardi euroa. ​​ 

#parempipaikkaelää

SOK:n viestintä tarjoaa median edustajille ajankohtaista tietoa S-ryhmästä. Viestintämme palvelee mediaa arkisin klo 9–16.

Mediapuhelin: 050 472 2745 (pvm/mpm)
Sähköposti: viestinta@sok.fi

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta SOK - Suomen Osuuskauppojen Keskuskunta

Antti Oksa päivittäistavarakaupan ja Sebastian Nyström käyttötavarakaupan johtajaksi SOK:lle16.9.2025 12:00:00 EEST | Tiedote

Antti Oksa on nimitetty päivittäistavarakaupan johtajaksi SOK:lle 16.9. alkaen. Oksa on aloittanut kaupparyhmän palveluksessa vuonna 2006 S-Trainee-valmennettavana ja on ennen uutta tehtäväänsä toiminut monipuolisesti päivittäistavarakaupan alueella. Viimeisimpänä hän on vastannut SOK:n päivittäistavarakaupan tuoteryhmäjohtamisesta. Sebastian Nyström on nimitetty käyttötavarakaupan johtajaksi SOK:lle 16.9. alkaen. Tehtävä on S-ryhmässä uusi. Nyströmin vastuualueeseen kuuluu käyttötavarakauppa Prisma-, Sokos- ja Sokos Emotion -ketjubrändeissä, ja johtajat Virpi Viinikainen ja Mika Laakso raportoivat jatkossa hänelle. Nyström tulee roolissaan keskittymään erityisesti S-ryhmän käyttötavarakaupan digitaalisuuden kehittämiseen. Sebastian Nyström aloitti SOK:lla vuonna 2015 strategiajohtajana ja on viimeisimpänä työskennellyt digipalveluista, IT:stä ja asiakkuudesta vastaavana muutosjohtajana. Ville Kinnunen on nimitetty Chief Digital Officer -tehtävään ja konsernijohtoryhmän jäseneksi SOK:l

Maalaus korostuu suomalaisten remontointisuunnitelmissa – Prisma tuo myyntiin uudet sisustusmaalit suosituimmissa sävyissä9.9.2025 07:55:00 EEST | Tiedote

S-ryhmän asiakasomistajilleen toteuttama tuore kyselytutkimus valottaa suomalaisten remontointisuunnitelmia. Kyselyyn vastasi yli 1900 suomalaista, ja sen tulokset puhuvat selkeää kieltä: pienet kodin remontit kiinnostavat nyt enemmän kuin suuret investoinnit. Useimmiten remontointiaikeissa suunnataan maalikaupoille. Prisman valikoimaan saapuneet uudet sisustusmaalit tuovat kymmenen Suomen suosituinta sävyä helposti remontoijien saataville.

Kaupan toimenpiteillä selvä vaikutus – S-ryhmän ruokakaupoissa hillittiin muovikassien kysyntää8.9.2025 08:15:00 EEST | Tiedote

Osana kansallista muovikassisitoumusta sekä pitkäaikaista kampanjointia yhdessä muiden kaupan alan toimijoiden kanssa, S-ryhmän ruokakaupoissa (Prisma, S-market, Sale, Alepa) on tehty toimenpiteitä muovikassien määrän vähentämiseksi. Toukokuun alussa aloitetun uuden myymäläviestinnän sekä eri kassivaihtoehtoja koskeneen hintamuutoksen myötä yhä harvempi osti muovikassin tänä kesänä.

Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.

Tutustu uutishuoneeseemme
World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye