HKScan Olympiastadionin pääyhteistyökumppaniksi - suomalaista vastuullista ruokaa
Olympiastadionin ja HKScanin ikonisen brändin HK:n juuret ovat Helsingissä. Vuonna 1949 perustettu Helsingin Kauppiaat (HK) oli lihatukkuliike, joka välitti lihaa, lihavalmisteita ja vihanneksia Helsingin seudulla ja jo silloin myös Stadionille. Nyt yhteistyö saa jatkoa, kun Olympiastadion uudistuu kansainväliseksi suurtapahtumien keskukseksi ja päivittäiseksi vierailukohteeksi.
Olympiastadionin ja HK:n yhteistyössä yhdistyvät suomalaisten kehittämät eri aikakausien klassikot ja innovaatiot. Uudistuva Olympiastadion on täydellinen kumppani HK:lle: klassinen mutta moderni, luotettava ja laadukas. Nämä ovat meille yhteisiä arvoja. Tietenkään hyvää makua unohtamatta. ” kertoo HK-brändistä vastaava HKScanin Suomen markkinointi- ja tuotekehitysjohtaja Anne Terimo.
”HKScan on monipuolinen ruokatalo. Lähtökohtanamme ovat luonnollisuus, vastuullisuus, terveellisyys ja hyvä maku. Haluamme tarjota maistuvampaa elämää – tänään ja huomenna sekä varmistaa laadun kaikessa mitä teemme tilalta kuluttajalle. Uskomme, että opimme myös Olympiastadionin asiakkailta ja varmistamme, että he saavat tulevaisuudessakin nauttia herkullisesta ruoasta stadionin eri tapahtumissa ja tilaisuuksissa. Sopimuksemme mukaisesti stadionilla tuotteissa käytettävä broileri sekä tuore naudan- ja porsaanliha on 100% suomalaista, kertoo Suomen Away from Home -liiketoiminnasta vastaava johtaja Sari Palokangas HKScanista.
Uudistetulla Olympiastadionilla yleisöä palvellaan monipuolisesti entistä laajemmilla ja uusilla palvelualueilla. Stadionin uudistettu ravintola palvelee asiakkaita päivittäin kaikille vierailijoille, harrastajille ja kaupunkilaisille avoimena ravintolana. Stadionin uudet seminaari- ja kokoustilat mahdollistavat jatkossa hyvinkin erilaisten tilaisuuksien järjestämisen uniikissa miljöössä.
”Olympiastadion on monitoimiareena ja yleisömäärät suuret. Huolehdimme yhteistyössä kumppaneidemme kanssa siitä, että asiakkaamme löytävät valikoimistaan laadukkaan ja jokaisen henkilökohtaisen mieltymyksen mukaiset ruokaratkaisut. Tuleva tarjontamme kattaa tuotteet sekä lihanystäville että kasvisruokailijoille. Parhaat stadion- ja makuelämykset syntyvät vastuullisesta toteutuksesta, intohimosta ja ammattitaidosta, jota yhteistyökumppanimme ovat sitoutuneet edistämään”, toteaa Olympiastadionin markkinointi- ja viestintäjohtaja Marju Paju.
Yhteyshenkilöt
HKScan
Sari Palokangas,
Suomen AfH-liiketoiminnasta vastaava johtaja, HKScan Oyj
sari.palokangas(at)hkscan.com
+358 10 570 2230
Olympiastadion
Marju Paju
Markkinointi- ja viestintäjohtaja
marju.paju(at)stadion.fi
+358 (0)40 5138452
Tietoja julkaisijasta
Tilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.
Lue lisää julkaisijalta Stadion-säätiö
Olympiastadionille uudet Ekokompassi- ja STF-sertifikaatit22.1.2025 10:00:56 EET | Tiedote
Ympäristövastuullisuus ja kestävä kehitys ovat keskeisiä tekijöitä Olympiastadionin toiminnassa. Vastuullisuustyöstä kertovat Ekokompassi- ja Sustainable Travel Finland -sertifikaatit. Stadionin ympäristövastuullisuuden edistäminen ei rajoitu vain sertifikaattien saamiseen, vaan se näkyy arjen käytännöissä ja pitkäjänteisissä kehitystoimenpiteissä.
Olympiastadion Helsinki Cupin päänäyttämönä 20259.1.2025 12:00:00 EET | Tiedote
Kansainvälisen juniorijalkapalloilun 50-vuotisjuhlavuoden otteluita pelataan Olympiastadionin nurmella 7.–12.7.2025
Olympiastadion kutsuu ekaluokkalaiset tornivierailulle6.11.2024 12:55:55 EET | Tiedote
Olympiastadion palkittiin 31.10. Helsingin Matkailusäätiön Helsinki Travel Award -tunnustuksella. Helsingin Olympiastadionia hallinnoiva Stadion-säätiö haluaa juhlistaa palkintoa kutsumalla kaikki elokuussa 2024 koulunsa aloittaneet helsinkiläiset ekaluokkalaiset maksuttomalle vierailulle Olympiastadionin torniin vuoden 2025 aikana. Vierailu toteutetaan koululuokittain.
TAHTO (Urheilumuseo) vuokra ja Olympiastadion23.9.2024 16:27:26 EEST | Tiedote
Mediassa on käyty tänään keskustelua TAHTO (Urheilumuseo) vuokrasta. Stadion säätiö korjaa osaltaan esitettyjä tietoja ja nostaa esiin taustoja asialle.
Kesän suurkonsertit antoivat kävijöille unohtumattomia elämyksiä ja toivat Helsinkiin 114 miljoonaa euroa – Coldplay ja Metallica isoimmat vetonaulat20.8.2024 10:00:09 EEST | Tiedote
Olympiastadionilla kesä- ja heinäkuussa järjestetyt seitsemän stadionkonserttia toivat Helsinkiin merkittäväa taloudellista hyötyä, kun tapahtumakävijät käyttivät vierailujensa aikana yhteensä 114 miljoonaa euroa. Kävijät olivat tapahtumiin poikkeuksellisen tyytyväisiä.
Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.
Tutustu uutishuoneeseemme