Passion for Success -seminaari siirtyy ensi elokuulle

Koronaepidemian vuoksi Passion for Success -seminaaria ei järjestetä tulevana viikonloppuna.

Viides Passion for Success -seminaari oli tarkoitus järjestää Helsingin Kulttuuritalolla tulevana viikonloppuna. Valtioneuvoston juuri antaman suosituksen mukaisesti kaikki yli 500 osallistujan yleisötapahtumat peruutetaan koronaepidemian vuoksi.

Passion for Success 2020 -seminaari siirretään tämän johdosta ensi syksyyn. Uusi ajankohta on 15.-16.8.2020.

- Mottomme on ihminen ensin. Vastuullisena yrityksenä ihmisten terveys ja hyvinvointi on meille prioriteetti numero yksi, sanoo 10times Oy:n toimitusjohtaja Timo Risku.

Passion for Success 14.-15.3.2020 -seminaariin ostetut liput käyvät samoin lippuehdoin uutena ajankohtana 15.-16.8.2020.

Timo Risku
timo.risku@itsensaylittajat.fi

Viinikankatu 51 B

040 555 4632http://www.varapuu.fi

Valmennusyhtiö Varapuu järjestää rahankäytön, sijoittamisen ja vaurastumisen valmennuksia. Vuonna 2007 perustetun yhtiön tarkoitus on opettaa ihmisille järkeviä taloustaitoja — sitä, miten tavallinen ihminen voi oppia taitavaksi rahan kanssa ja vaurastua esimerkiksi sijoittamalla.