SOK - Suomen Osuuskauppojen Keskuskunta

Sokos ja Emotion järjestävät 3+1-päivät vain verkkokaupassa

Jaa
Sokos-tavarataloketju sekä kauneuden ja hyvinvoinnin erikoisliike Emotion järjestävät suositun 3+1-päivää-kampanjan tällä viikolla vain verkkokaupassaan. Tapahtumat tavarataloissa ja myymälöissä siirretään myöhempään ajankohtaan. Näin halutaan omalta osalta ehkäistä COVID-19-koronaviruksen leviämistä.

COVID-19-tartuntataudin leviämistä pyritään hillitsemään välttämällä lähikontakteja. Suomessa hallitus on ohjeistanut yli 500 hengen yleisötapahtumien perumiseen tai siirtämiseen. Myös muiden tapahtumien ja tilaisuuksien järjestämistä suositellaan harkitsemaan.

- Haluamme omalta osaltamme ehkäistä koronaviruksen leviämistä. Suurten ihmisjoukkojen välttämisellä voi tähän tilanteeseen nyt vaikuttaa. Asiakkaiden ja henkilökunnan terveys on tärkeintä, sanoo SOK tavaratalo- ja erikoisliikekaupan ketjujohtaja Mika Laakso.

Tällä viikolla Sokos-tavarataloissa ja Emotion-myymälöissä ei järjestetä muodin, kauneuden ja hyvinvoinnin 3+1-päivää-kampanjaa, vaan se viedään täysin sokos.fi-verkkokauppaan. Verkkokaupassa tuotteiden ja etujen määrää on kasvatettu ja verkkokaupan valmiutta on nostettu. Tavarataloissa ja myymälöissä tapahtuma järjestetään myöhemmin.

Sokos-tavaratalot ja Emotion-myymälät palvelevat normaalisti tietyin rajoituksin. Tällä hetkellä henkilökunta ei tee asiakkaille pikameikkejä, kestovärjäyksiä tai pikahoitoja eikä kokeile kosmetiikkatuotteita suoraan iholle. Pukeutumisen henkilökunta palvelee tuttuun tapaan tuotteiden esittelemisessä, mutta asiakkaita ei nyt avusteta sovituskopeissa pukeutumisessa. Pukeutumisneuvonnan palvelua ei toistaiseksi tehdä.

Tavarataloissa ja myymälöissä pidetään tehostetusti huolta siivouksesta ja hygieniasta. Jokainen asiakas voi alentaa omaa tartuntariskiään pitämällä huolta omasta käsihygieniastaan. 

Avainsanat

Yhteyshenkilöt

Kuvat

Tietoja julkaisijasta

SOK - Suomen Osuuskauppojen Keskuskunta
SOK - Suomen Osuuskauppojen Keskuskunta
Fleminginkatu 34
00510 Helsinki

http://www.s-ryhma.fi

Sokos

Sokos on muodin ja kauneuden tavarataloketju, joka auttaa asiakasta löytämään oman tyylinsä. Sokos-ketjuun kuuluu verkkokauppa sekä 20 monipuolista tavarataloa, jotka sijaitsevat maamme suurimpien kaupunkien ydinkeskustoissa. Ensimmäinen Sokos-tavaratalo avattiin Helsingissä olympiavuonna 1952. Kotimainen asiakasomistajien omistama Sokos on osa S-ryhmää. www.sokos.fi

Emotion

Tänä vuonna 20 vuotta täyttävä Emotion-ketju on kauneuden ja hyvinvoinnin erikoisliike, joka tarjoaa laajan valikoiman kosmetiikan huippumerkkejä, tuoksuja, hiustenhoitotuotteita, päivittäiskosmetiikka, koruja sekä terveystuotteita. Osassa myymälöitä valikoimiin kuuluvat myös alusasut ja sukat. Ketjuun kuuluu 38 myymälää eri puolilla Suomea.

 

 

 

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta SOK - Suomen Osuuskauppojen Keskuskunta

ABC:n data paljastaa: Näissä paikoissa suomalaiset liikkuvat juhannusliikenteessä – löytyykö sinun mökkireittisi varrelta?17.6.2025 08:40:00 EEST | Tiedote

Lähestyvä juhannus tarkoittaa satojen tuhansien suomalaisten lähtemistä tien päälle kohti mökkejään ja muita juhannuksenviettopaikkoja. Liikennemyymäläketju ABC julkaisee nyt juhannuksen kunniaksi tilastojaan siitä, missä suomalaiset yleisimmin matkoillaan asioivat ja mitkä ovat juhannusliikenteen suosituimmat ABC:t. Lisäksi asiantuntija tarjoaa 5 vinkkiä sähköautolla juhannuksen viettoon lähtijöille.

S-ryhmä ja Åhléns hankintayhteistyöhön – ruotsalaistavaratalon omien merkkien suosikkituotteet täydentävät jatkossa Sokoksen ja Prisman valikoimaa28.5.2025 15:00:00 EEST | Tiedote

SOK on solminut hankintayhteistyösopimuksen ruotsalaisen Åhléns-tavarataloketjun kanssa. Yhteistyö tuo Sokos-tavarataloihin, Prismoihin sekä sokos.fi- ja prisma.fi-verkkokauppoihin Åhlénsin suosittuja oma merkki -tuotteita naisten ja miesten muodin sekä kodin tuotealueilta. Ensimmäiset maistiaiset uudesta valikoimasta saapuvat myymälöihin kesän alussa.

Yli 1300 suomalaista vastasi: Näin paljon valmistujaislahjaan tulee käyttää rahaa – tällaisia ovat kevään suosikkilahjat28.5.2025 08:35:00 EEST | Tiedote

Kevään valmistujaislahjoihin tulisi käyttää suurimman osan mielestä vähintään 30 euroa, mutta enintään 100 euroa, kertoo Prisman asiakasomistajilleen teettämä tuore kyselytutkimus. Yli 1300 vastaajaa kertoivat myös, mitkä ovat heidän mielestään sopivimmat valmistujaislahjat sekä parhaat omalle kohdalle osuneet lahjat ja huomionosoitukset valmistumisen kunniaksi. Prisman asiantuntija ennakoi, että tänä vuonna suosituimpien lahjojen joukossa ovat astia- ja aterinsarjat.

Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.

Tutustu uutishuoneeseemme
World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye