Sokos ja Emotion järjestävät 3+1-päivät vain verkkokaupassa

COVID-19-tartuntataudin leviämistä pyritään hillitsemään välttämällä lähikontakteja. Suomessa hallitus on ohjeistanut yli 500 hengen yleisötapahtumien perumiseen tai siirtämiseen. Myös muiden tapahtumien ja tilaisuuksien järjestämistä suositellaan harkitsemaan.
- Haluamme omalta osaltamme ehkäistä koronaviruksen leviämistä. Suurten ihmisjoukkojen välttämisellä voi tähän tilanteeseen nyt vaikuttaa. Asiakkaiden ja henkilökunnan terveys on tärkeintä, sanoo SOK tavaratalo- ja erikoisliikekaupan ketjujohtaja Mika Laakso.
Tällä viikolla Sokos-tavarataloissa ja Emotion-myymälöissä ei järjestetä muodin, kauneuden ja hyvinvoinnin 3+1-päivää-kampanjaa, vaan se viedään täysin sokos.fi-verkkokauppaan. Verkkokaupassa tuotteiden ja etujen määrää on kasvatettu ja verkkokaupan valmiutta on nostettu. Tavarataloissa ja myymälöissä tapahtuma järjestetään myöhemmin.
Sokos-tavaratalot ja Emotion-myymälät palvelevat normaalisti tietyin rajoituksin. Tällä hetkellä henkilökunta ei tee asiakkaille pikameikkejä, kestovärjäyksiä tai pikahoitoja eikä kokeile kosmetiikkatuotteita suoraan iholle. Pukeutumisen henkilökunta palvelee tuttuun tapaan tuotteiden esittelemisessä, mutta asiakkaita ei nyt avusteta sovituskopeissa pukeutumisessa. Pukeutumisneuvonnan palvelua ei toistaiseksi tehdä.
Tavarataloissa ja myymälöissä pidetään tehostetusti huolta siivouksesta ja hygieniasta. Jokainen asiakas voi alentaa omaa tartuntariskiään pitämällä huolta omasta käsihygieniastaan.
Avainsanat
Yhteyshenkilöt
SOK Mediapalvelu
arkisin klo 8-16
Kuvat
Tietoja julkaisijasta
Sokos
Sokos on muodin ja kauneuden tavarataloketju, joka auttaa asiakasta löytämään oman tyylinsä. Sokos-ketjuun kuuluu verkkokauppa sekä 20 monipuolista tavarataloa, jotka sijaitsevat maamme suurimpien kaupunkien ydinkeskustoissa. Ensimmäinen Sokos-tavaratalo avattiin Helsingissä olympiavuonna 1952. Kotimainen asiakasomistajien omistama Sokos on osa S-ryhmää. www.sokos.fi
Emotion
Tänä vuonna 20 vuotta täyttävä Emotion-ketju on kauneuden ja hyvinvoinnin erikoisliike, joka tarjoaa laajan valikoiman kosmetiikan huippumerkkejä, tuoksuja, hiustenhoitotuotteita, päivittäiskosmetiikka, koruja sekä terveystuotteita. Osassa myymälöitä valikoimiin kuuluvat myös alusasut ja sukat. Ketjuun kuuluu 38 myymälää eri puolilla Suomea.
Tilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.
Lue lisää julkaisijalta SOK - Suomen Osuuskauppojen Keskuskunta
S-ryhmän kova investointitahti kotimaahan jatkui26.8.2025 09:00:00 EEST | Tiedote
S-ryhmän tammi–kesäkuun liiketulos (FAS) säilyi vakaana haastavasta markkinatilanteesta huolimatta. Edellisvuoden tasosta jäätiin S-Pankin liikevoiton laskun vuoksi. Erityisen vahvasti kehittyivät verkkokaupat. Päivittäistavarakaupassa myynti kasvoi alkuvuonna edelleen muuta markkinaa paremmin, ja bonuksia maksettiin asiakasomistajille ennätysmäärä.
Nopeus on suurin riski – ruokarobotit muistuttavat koulujen alkaessa valppaudesta liikenteessä7.8.2025 12:10:00 EEST | Tiedote
Suomalaisista lähes jokainen pitää tärkeänä, että koulujen lähellä noudatetaan nopeusrajoitusta. Silti Liikenneturvan toteuttamissa tutkauksissa neljä viidestä kuljettajasta ajaa ylinopeudella koulujen lähistöllä oleville suojateille. Kun koulut elokuussa alkavat, katukuvassa tutuksi tulleet S-kaupat-palvelun ruokarobotit kerääntyvät koulujen ja myymälöiden lähistölle ympäri Suomea muistuttamaan erityisesti aikuisia valppaudesta, kun liikenteessä on paljon pieniä kulkijoita.
Huulet ovat palanneet tärkeäksi osaksi suomalaisten meikkirutiinia – Nämä tuotteet nousseet uusiksi myyntihiteiksi23.7.2025 08:45:00 EEST | Tiedote
29. heinäkuuta vietetään jälleen vuosittaista kansainvälistä huulipunapäivää. Huulipunat ja -kiillot ovatkin parhaillaan yhä useamman suomalaisen huulilla, sillä erilaisia huulituotteita ostetaan nyt selvästi edeltäviä vuosia enemmän. Sokoksen ja Emotionin myyntidatasta käy ilmi, että huulipunien myynti on kasvanut peräti 50 prosenttia koronavuosiin verrattuna.
Ilmanpuhdistimien myynti tuplaantui eikä pöytätuuletin enää kelpaa kaikille – Prisman myyntidata kertoo, mitä koteihin kesällä halutaan15.7.2025 09:14:18 EEST | Tiedote
Suomalaiset panostavat selvästi aiempaa enemmän kotinsa ilmanlaatuun ja viilennykseen kesäisin, kertoo Prisman tuore myyntidata. Datan mukaan ilmanpuhdistimien kysyntä on alkukesällä lähes tuplaantunut ja viilenninkaupoille suomalaiset suuntavat heti ensimmäisinä hellepäivinä. Monille viilennyslaitetta valitessa on nyt erityisen tärkeää, että laitetta voi hallita etänä. Viilentimien lisäksi tapoja torjua hellettä on monia.
S-ryhmän myynti kasvoi tammi–kesäkuussa hieman edellisvuodesta11.7.2025 07:55:00 EEST | Tiedote
S-ryhmään kuuluvien alueosuuskauppojen, SOK:n ja niiden tytäryhtiöiden veroton vähittäismyynti tammi–kesäkuussa 2025 oli 7 005,2 miljoonaa euroa. Myynti kasvoi 0,6 prosenttia edellisvuodesta. Kehityksen veturi oli marketkauppa, jonka myyntivire jatkui vahvana.
Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.
Tutustu uutishuoneeseemme