SOK - Suomen Osuuskauppojen Keskuskunta

Kevään yllättävin muotilanseeraus: Antti Tapani -mallisto syntyi Antti Tapani Tuiskun ja Prisman yhteistyönä

Jaa
Täysin uusi Antti Tapani -mallisto on manifesti pelkojen voittamiselle ja toivon vahvistamiselle. Mallisto sopii erityisen hyvin kotoiluun ja treenaamiseen ja vastaa sillä tavalla ajankohtaiseen tarpeeseen.

Antti Tapani -mallisto on toteutettu Antti Tuiskun ja Prisman tiiviinä yhteistyönä. Mallisto tuodaan myyntiin Prisman verkkokauppaan perjantaina 3.4. Prisma.fi tarjoaa AT-malliston tilaajille ilmaisen toimituksen ja palautusoikeuden.

Antti Tapani on sporttinen muotimallisto, jonka tuotteista valtaosa on unisex-tuotteita. Athleisure-mallisto sisältää vaatteita ja jalkineita arkeen sekä urheiluun.

-          Poikkeuksellisesta tilanteesta huolimatta kevät tekee tuloaan ja ihmiset kaipaavat piristystä arkeensa. Siksi halusimme tuoda tämän pitkään valmistellun malliston suomalaisten saataville nyt ja helpottaa sen hankintaa Prisma.fi:stä. Olemme osin siirtäneet lanseeraukseen liittyvää mainontaa myöhempään ajankohtaan, kertoo käyttötavarakaupan johtaja Sampo Päällysaho S-ryhmän vähittäiskaupasta.

Ole oma itsesi

Antti Tapani on mallisto ihmisille, jotka haluavat antaa sisäisen hehkunsa loistaa ja näkyä. Ihmisille, jotka ymmärtävät, että juuri erilaisuus tekee meistä kaikista ainutlaatuisia.

”Uskallanko laittaa tämän päälle?”, ”Onkohan tämä vähän liikaa?”, ”Mitä minustakin ajatellaan, jos puen tänään nämä vaatteet päälle?” Kuulostaako tutulta? Meillä jokaisella on se sisäinen pelko, joka meille puhuu, vaatemalliston luova johtaja Antti Tapani Tuisku pohtii.

Antti Tapani Tuiskulle oma mallisto on ollut pitkäaikainen haave. Brändin nimi Antti Tapani heijastaa sitä aitoa ja pysyvää ihmistä muuttuvan artistipersoonan takana.

-          Me ihmiset taistelemme siitä, saammeko olla täysin oma itsemme. Se taistelu tapahtuu usein oman pään sisällä. Pelko ohjaa meitä esittämään muille jotain, mitä emme ole. Viimeiset neljä vuotta ovat olleet minulle elämäni onnellisinta aikaa. Olen oppinut rakastamaan itseäni juuri tällaisena kuin olen. En enää välitä samassa määrin muiden ihmisten mielipiteistä ja uskallan ilmaista itseäni, niin kuin parhaalta tuntuu. Elämä on itsensä tuntemista ja pelkojen voittamista. Yksi keino itseilmaisuun on oma tyyli ja siihen sopivat vaatteet. Halusin tehdä malliston, jonka vaatteita voisin itsekin käyttää. Malliston, joka kuvasti aktiivisen elämän ja opiskelun kautta löytämääni uutta energiaa. Malliston, jollaisen nuoruudessani olisin toivonut Rovaniemeltäkin löytyvän, kertoo Antti Tapani Tuisku.

Antti Tapani on tullut jäädäkseen

Antti Tuisku ja Prisman pukeutumisen ammattilaiset tutustuivat muutamia vuosia sitten yhteistyöprojektissa. Yhteinen visio pitkäjänteisestä yhteistyöstä ja yhdessä luodusta mallistosta sai nopeasti tuulta alleen. Tiivistä suunnittelua on tehty jo lähes kahden vuoden ajan sekä Suomessa että yhdessä tehtailla vieraillen:

-          Visio mallistosta on Antin ja hän on ohjannut suunnitteluprosessia luovana johtajana. Oman artistiammattinsa huippu-urheilijana Antilla on vahvaa näkemystä ja osaamista aktiiviseen elämään sopivista materiaaleista ja malleista. Suunnitteluprosessiin koottiin tiimi Prisman pukeutumisen ammattilaisista ja designereista, kertoo Prisman pukeutumisesta vastaava valikoimajohtaja Päivi Hole.

Antti Tapani ei ole kertaluontoinen kampanja, vaan brändi, joka on tullut jäädäkseen. Jo ensi syksynä mallistoon on luvassa uutta ulottuvuutta.

Prisman pukeutumisen filosofia kiteytyy ajatukseen siitä, että muoti kuuluu kaikille. Prisma on Suomen suosituin muotikauppa ja Prisman tavoitteena on jo vuosia ollut tuoda suomalaisten arkeen sopivia muotivaatteita tarjolle ympäri Suomen.

-          Antti Tapani uudistaa Prisman pukeutumisen valikoimaa jopa yllättävään suuntaan ja haluammekin, että Prisman muoti herättää keskustelua. Antti Tapani -brändin ja Prisman yhteistyö takaa sen, että jokaisella suomalaisella on tästä päivästä eteenpäin mahdollisuus ilmaista itseään näillä rohkeilla, sporttisilla, helposti kaikkien saatavilla olevilla vaatteilla, joiden vastuullisuus on varmennettu tehdasauditoinnein, iloitsee Päivi Hole.

Antti Tapani on saatavilla Prisman verkkokaupassa ja Prismoissa perjantaista 3. huhtikuuta alkaen. Prisma.fi tarjoaa AT-tuotteille ilmaisen toimituksen ja palautusoikeuden huhtikuun 19. päivään saakka.

Lisätietoa mallistosta löytyy brändin sivustolta www.anttitapani.com.

#greatwasnevernormal #anttitapani

Antti Tapani -mallisto

  • Mallisto sisältää yli 50 erilaista tuotetta eri kategorioissa:
    • Treenivaatteet miehille 7, naisille 3
    • Uima-asut miehille 4 ja naisille 4
    • Ulkopukeutuminen 6 (unisex)
    • Sisäpukeutuminen 21 (unisex)
    • Sadevaatteet 2 (unisex)
    • Vapaa-ajan jalkineet 3
    • Hatut 2 (unisex)
    • Sukat 1
    • Treenikassit/laukut 2
  • Ulkovaatteiden pintamateriaalina on käytetty 100 % kierrätyspolyesteria ja tuotteet on valmistettu S-ryhmän vastuullisen hankinnan periaatteet täyttävillä Prismalle tutuilla tehtailla.
  • Tuotteista valtaosa on valmistettu Turkissa, osa ulkovaatteista Kiinassa ja sukat Suomessa.
  • Vaatteiden koot vaihtelevat XS-XXL, kenkien koot 37-46, 39-46, sukkien koot 37/39-46/48, sadevaatteet S/M ja L/XL.

Lisätiedot ja haastattelumahdollisuus tiistaina 31.3.

Antti Tapani Tuiskua sekä Prisman pukeutumisen ja sportin valikoimajohtaja Päivi Holea on mahdollisuus haastatella puhelimitse aiheesta tiistaina 31.3. Median edustajat voivat varata oman haastatteluhetkensä klo 10-14 väliselle ajalle olemalla yhteydessä S-ryhmän vähittäiskaupan viestintään: aino.sten@sok.fi, 010 768 0279

  • Prisman pukeutumisen haastattelupyynnöt muina aikoina: Päivi Hole, valikoimajohtaja, S-ryhmän vähittäiskauppa, paivi.hole@sok.fi, 010 768 0711
  • Muut Prismaa koskevat kysymykset: Sampo Päällysaho, käyttötavarakaupan johtaja, S-ryhmän vähittäiskauppa, sampo.paallysaho@sok.fi, 010 768 0665

 

Avainsanat

Yhteyshenkilöt

Kuvat ja tuotelainat:


Painolaatuisia kuvia Antti Tapani -mallistosta voit ladata Riannon kuvapankista:


https://riannoshowroom.kuvat.fi/kuvat/Prisma


Prisman tuotteet ovat lainattavissa kuvauksiin viestintätoimisto Riannosta. Kuvapyynnöt ja tuotelainat medialle:


Rianno Communications, puh. 09 170 070


Showroom manager Leena Kivi, leena.kivi@rianno.fi

Kuvat

Lataa
Antti Tapani -logo
Antti Tapani -logo
Lataa
Antti Tapani Tuiskulle oma mallisto on ollut pitkäaikainen haave. Brändin nimi Antti Tapani heijastaa sitä aitoa ja pysyvää ihmistä muuttuvan artistipersoonan takana.
Antti Tapani Tuiskulle oma mallisto on ollut pitkäaikainen haave. Brändin nimi Antti Tapani heijastaa sitä aitoa ja pysyvää ihmistä muuttuvan artistipersoonan takana.
Lataa
Visio mallistosta on Antti Tapani Tuiskun ja hän on ohjannut suunnitteluprosessia luovana johtajana.
Visio mallistosta on Antti Tapani Tuiskun ja hän on ohjannut suunnitteluprosessia luovana johtajana.
Lataa
Antti Tapani -mallisto on toteutettu Antti Tuiskun ja Prisman tiiviinä yhteistyönä. Antti Tapani on sporttinen muotimallisto, jonka tuotteista valtaosa on unisex-tuotteita.
Antti Tapani -mallisto on toteutettu Antti Tuiskun ja Prisman tiiviinä yhteistyönä. Antti Tapani on sporttinen muotimallisto, jonka tuotteista valtaosa on unisex-tuotteita.
Lataa
Athleisure-mallisto sisältää vaatteita ja jalkineita arkeen sekä urheiluun. Antti Tapani ei ole kertaluontoinen kampanja, vaan brändi, joka on tullut jäädäkseen.
Athleisure-mallisto sisältää vaatteita ja jalkineita arkeen sekä urheiluun. Antti Tapani ei ole kertaluontoinen kampanja, vaan brändi, joka on tullut jäädäkseen.
Lataa

Linkit

Tietoja julkaisijasta

SOK - Suomen Osuuskauppojen Keskuskunta
SOK - Suomen Osuuskauppojen Keskuskunta
Fleminginkatu 34
00510 Helsinki

http://www.s-ryhma.fi

S-ryhmä on suomalaisten kotitalouksien omistama kaupparyhmä. S-ryhmän muodostavat 19 alueosuuskauppaa, SOK sekä niiden tytäryhtiöt. ​ 

Tarjoamme arjen palveluita päivittäis- ja käyttötavarakaupassa, hotelleissa ja ravintoloissa, tavarataloissa, liikennemyymälöissä sekä oman pankkimme kautta. ​ 

Olemme suurin yksityinen työllistäjä Suomessa – meitä s-ryhmäläisiä on noin 40 000. Toimimme tinkimättömästi yhdenvertaisuutta edistäen sekä luonnonvaroja kunnioittaen, ja olemme Suomen suurin kotimaisen ja lähiruoan myyjä. Verojalanjälkemme on lähes 1,9 miljardia euroa, ja investoimme vuonna 2024 Suomeen lähes miljardi euroa. ​​ 

#parempipaikkaelää

SOK:n viestintä tarjoaa median edustajille ajankohtaista tietoa S-ryhmästä. Viestintämme palvelee mediaa arkisin klo 9–16.

Mediapuhelin: 050 472 2745 (pvm/mpm)
Sähköposti: viestinta@sok.fi

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta SOK - Suomen Osuuskauppojen Keskuskunta

S-ryhmä ja Åhléns hankintayhteistyöhön – ruotsalaistavaratalon omien merkkien suosikkituotteet täydentävät jatkossa Sokoksen ja Prisman valikoimaa28.5.2025 15:00:00 EEST | Tiedote

SOK on solminut hankintayhteistyösopimuksen ruotsalaisen Åhléns-tavarataloketjun kanssa. Yhteistyö tuo Sokos-tavarataloihin, Prismoihin sekä sokos.fi- ja prisma.fi-verkkokauppoihin Åhlénsin suosittuja oma merkki -tuotteita naisten ja miesten muodin sekä kodin tuotealueilta. Ensimmäiset maistiaiset uudesta valikoimasta saapuvat myymälöihin kesän alussa.

Yli 1300 suomalaista vastasi: Näin paljon valmistujaislahjaan tulee käyttää rahaa – tällaisia ovat kevään suosikkilahjat28.5.2025 08:35:00 EEST | Tiedote

Kevään valmistujaislahjoihin tulisi käyttää suurimman osan mielestä vähintään 30 euroa, mutta enintään 100 euroa, kertoo Prisman asiakasomistajilleen teettämä tuore kyselytutkimus. Yli 1300 vastaajaa kertoivat myös, mitkä ovat heidän mielestään sopivimmat valmistujaislahjat sekä parhaat omalle kohdalle osuneet lahjat ja huomionosoitukset valmistumisen kunniaksi. Prisman asiantuntija ennakoi, että tänä vuonna suosituimpien lahjojen joukossa ovat astia- ja aterinsarjat.

Prisman data: Suomalaiset innostuivat perinteisestä havukasvista – jopa 30 % kasvu pihoilla ja puutarhoissa15.5.2025 08:40:00 EEST | Tiedote

Kevät on ollut toistaiseksi viileä, mutta se ei ole lannistanut suomalaisia pihojenlaittajia, kertoo Prisman tuore myyntidata. Esimerkiksi lannoitteita on myyty jo 10 prosenttia edellisvuotta enemmän ja terassien käsittelyyn tarkoitettujen puuöljyjen myynti on noussut jopa 50 prosenttia. Datasta käy myös selväksi, että suomalaiset puutarhurit ovat tänä vuonna innostuneet toden teolla tuijista. Samalla uusi jätelaki on näkynyt selvästi kompostikuivikkeen myynnissä.

Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.

Tutustu uutishuoneeseemme
World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye