Stadin Scandinavian Oy

Stadin Scandinavian ja Lidl sopimukseen suosikkioluiden myynnistä maanlaajuisesti

Suomalainen olutvalmistuttaja Stadin Scandinavian on tehnyt päivittäistavarakauppaketju Lidlin kanssa sopimuksen kolmen tunnetun tölkkioluen myynnin laajentamisesta koko Suomeen. Maanlaajuisesti Lidlin valikoimaan nostetut Stadin oluet ovat American Pale Ale, American Session IPA sekä Suomen parhaaksi olueksi valittu American Lager.
Stadin Scandinavianin olutkolmikko

”Oluillamme on paljon ystäviä kaikkialla Suomessa ja olemme erittäin iloisia, että nyt pystymme palvelemaan heitä paremmin koko maassa. Kaikki Lidlin 186 myymälää kattavalla jakelulla on meille valtava merkitys myynnillisesti. Tulemme ottamaan ison harppauksen koko kansan oluttuottajana”, Stadin Scandinavianin toimitusjohtaja Tero Ruusu toteaa.

Oluet ilmestyvät ketjun kaukaisimpiinkin myymälöihin lähiaikoina. Olutkolmikko on ollut vuoden ajan saatavilla ainoastaan Lidlin valikoiduissa kaupunkimyymälöissä.

”Suomalaisten oluttottumukset ovat viime vuosina muuttuneet kokeilevaan suuntaan ja kaupalta odotetaan monipuolista oluttarjontaa. Lidlissä haluamme tarjota sopivat tuotteet jokaiseen makuun ja asiakkaillemme valinnanvaraa. Olemme iloisia, että yhteistyömme laajenee Stadin Scandinavianin kanssa ja voimme nyt tarjota nämä mainiot oluet asiakkaillemme Hangosta Sodankylään”, Lidlin osto-osaston johtaja Thomas Heinrichs sanoo.

Parempaa olutta kaikille

Stadin oluet ovat saavuttaneet laajaa suosiota Suomessa ja kiinnostusta myös kansainvälisesti. Stadin American Pale Ale ja American Lager ovat myös Suomen palkituimmat oluet omissa sarjoissaan Suomen Parhaat Oluet -kilpailussa.

Suodattamattomat ja pastöroimattomat oluet on kuivahumaloitu valikoiduilla, amerikkalaisilla aromihumalilla, jotka antavat oluille runsaan sitruksisen ja eksoottisten hedelmien aromin. Vaalean värinsä ja hedelmäisyytensä ansiosta ne sopivatkin erinomaisesti moneen makuun ja käyttötarkoitukseen. Oluiden hinta on korkealaatuisiin raaka-aineisiinsa nähden kuitenkin hyvin edullinen.

”Uskon, että tästä kolmikosta löytyy jokaisen oluen ystävän makuun oma suosikki, sillä ne sopivat niin vaativille olutharrastajille kuin tavalliselle suomalaiselle kuluttajalle. Oluemme ovatkin jo löytäneet oman vannoutuneen fanikuntansa, mutta toivomme että yhä useampi voi näiden tuotteiden kautta löytää sisäisen oluen ystävänsä. Haluamme tehdä parempaa olutta kaikille”, Tero Ruusu kertoo.

Stadin Scandinavian tölkit ovat saatavissa myös Stadin Panimon vastikään avatusta uudesta verkkokaupasta: www.stadinpanimoverkkokauppa.com

Yhteyshenkilöt

Toimitusjohtaja Tero Ruusu, Stadin Scandinavian Oy, p. 0400 711 994, tero.ruusu@stadinpanimo.fi

Stadin Scandinavianin olutkolmikko

Stadin Scandinavian Oy
Kaasutehtaankatu 1
00540 Helsinki

Stadin Scandinavian Oy on suomalainen olutvalmistuttaja, joka tuottaa laadukkaista raaka-aineista kansainvälisen mittapuun täyttäviä oluita. Stadin Scandinavian tunnetaan American Pale Ale, American Session IPA sekä American Lager -oluistaan.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi