SOK - Suomen Osuuskauppojen Keskuskunta

Antti Tapani -mallisto saavutti suursuosion Prisman verkkokaupassa

Jaa
Perjantaina 3.4. Prismaan lanseerattu uusi muotimallisto Antti Tapani on myyntimenestys. Antti Tuiskun kanssa yhteistyössä luotu mallisto on osaltaan siivittänyt Prisma.fi:n pukeutumisen myyntiä jopa 17 -kertaiseksi viime vuoteen verrattuna. Keväisen athleisure-malliston suosituimpia tuotteita ovat ulkoilutakit, sneakerit ja bikinit.

Antti Tapani on mallisto ihmisille, jotka haluavat antaa sisäisen hehkunsa loistaa ja näkyä. Ihmisille, jotka ymmärtävät, että juuri erilaisuus tekee meistä kaikista ainutlaatuisia.

-       On ollut mahtavaa nähdä, että malliston sanoma puhuttelee ihmisiä ja olen saanut sosiaalisessa mediassa paljon palautetta. Mallistoa suunniteltiin huolella ja on sydäntälämmittävää nähdä näitä oman malliston tuotteita nyt ihmisten päällä – jokaisella omalla tyylillään. Tuntuu erityisen upealta, että ihmiset ovat nähneet meidän pitkäjänteisen työn ja uurastuksen malliston eteen. Kaikki on tarkkaan mietittyä ja harkittua eikä mikään lämmitä mieltä niin paljon kuin nähdä tyytyväisiä, iloisia ihmisiä nämä vaatteet päällä, iloitsee malliston luova johtaja Antti Tapani Tuisku.

Ensimmäisten päivien myynnin perusteella sekä verkkokaupassa että myymälöissä suosikkituotteiksi ovat nousseet ulkoilutakit (musta, harmaa), sneakerit (valkoinen ja moniväri) ja bikinit (musta ja neonkeltainen). Sukkia ja t-paitoja myydään kappalemääräisesti eniten.

-       Antti Tapani -lanseerauksen myynti on ollut erinomaisella tasolla - erityisesti huomioiden vallitsevan tilanteen. Liekö vaikutusta sillä, että Antti on pohjoisen poika: Antti Tapani -tuotteiden suhteellinen osuus kokonaismyynnistä on osuuskaupoista Arinan alueella korkein. Muilta osin tuotteet ovat ensimmäisellä viikolla villinneet asiakkaita erityisesti suurten kaupunkien alueilla, kertoo Prisman valikoimajohtaja Päivi Hole.

Prisman muodin verkkomyynti huikeassa kasvussa

Prisman käyttötavarakaupalle kevään poikkeuksellinen tilanne on näkynyt verkkokaupan poikkeuksellisena kasvuna. Erityisesti pukeutumisen osalta ostaminen on siirtynyt vahvasti verkkoon ja Prisma.fi:ssä pukeutumisen myynti on viime vuoteen verrattuna ollut jopa 17-kertaista.

-       On ollut harmillista, että pandemian vuoksi osa Antti Tapani -malliston tuotteista myöhästyi lanseerauksesta. Olemme iloisia suuresta kiinnostuksesta vielä puuttuvia tuotteita kohtaan ja kerromme asiakkaille muun muassa sosiaalisen median kanavissamme heti, kun ne ovat saatavilla. Näillä näkymin viimeistenkin tuotteiden pitäisi saapua varastollemme pääsiäisen jälkeisellä viikolla, kertoo Hole.

Tuotteiden tilaamista Prisman verkkokaupasta on myös helpotettu: Prisma.fi tarjoaa AT-malliston tilaajille ilmaisen toimituksen ja palautusoikeuden huhtikuun 19. päivään saakka. Ensi viikolla tätä kampanjaa laajennetaan koskemaan koko pukeutumisen valikoimaa Prisma.fi:ssä.

Kuvat ja tuotelainat:

Painolaatuisia kuvia Antti Tapani -mallistosta voit ladata Riannon kuvapankista:

https://riannoshowroom.kuvat.fi/kuvat/Prisma

Prisman tuotteet ovat lainattavissa kuvauksiin viestintätoimisto Riannosta. Kuvapyynnöt ja tuotelainat medialle:

Rianno Communications, puh. 09 170 070

Showroom manager Leena Kivi, leena.kivi@rianno.fi

 

Avainsanat

Yhteyshenkilöt

Prisman pukeutumisen haastattelupyynnöt: Päivi Hole, valikoimajohtaja, S-ryhmän vähittäiskauppa, paivi.hole@sok.fi, 010 768 0711


Muut Prismaa koskevat kysymykset: Sampo Päällysaho, käyttötavarakaupan johtaja, S-ryhmän vähittäiskauppa, sampo.paallysaho@sok.fi, 010 768 0665


Antti Tapani Tuiskun haastattelupyynnöt SOK Vähittäiskaupan viestinnän kautta: aino.sten@sok.fi, 010 768 0279

Kuvat

Linkit

Tietoja julkaisijasta

SOK - Suomen Osuuskauppojen Keskuskunta
SOK - Suomen Osuuskauppojen Keskuskunta
Fleminginkatu 34
00510 Helsinki

http://www.s-ryhma.fi

S-ryhmä on suomalaisten kotitalouksien omistama kaupparyhmä. S-ryhmän muodostavat 19 alueosuuskauppaa, SOK sekä niiden tytäryhtiöt. ​ 

Tarjoamme arjen palveluita päivittäis- ja käyttötavarakaupassa, hotelleissa ja ravintoloissa, tavarataloissa, liikennemyymälöissä sekä oman pankkimme kautta. ​ 

Olemme suurin yksityinen työllistäjä Suomessa – meitä s-ryhmäläisiä on noin 40 000. Toimimme tinkimättömästi yhdenvertaisuutta edistäen sekä luonnonvaroja kunnioittaen, ja olemme Suomen suurin kotimaisen ja lähiruoan myyjä. Verojalanjälkemme on lähes 1,9 miljardia euroa, ja investoimme vuonna 2024 Suomeen lähes miljardi euroa. ​​ 

#parempipaikkaelää

SOK:n viestintä tarjoaa median edustajille ajankohtaista tietoa S-ryhmästä. Viestintämme palvelee mediaa arkisin klo 9–16.

Mediapuhelin: 050 472 2745 (pvm/mpm)
Sähköposti: viestinta@sok.fi

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta SOK - Suomen Osuuskauppojen Keskuskunta

Nopeus on suurin riski – ruokarobotit muistuttavat koulujen alkaessa valppaudesta liikenteessä7.8.2025 12:10:00 EEST | Tiedote

Suomalaisista lähes jokainen pitää tärkeänä, että koulujen lähellä noudatetaan nopeusrajoitusta. Silti Liikenneturvan toteuttamissa tutkauksissa neljä viidestä kuljettajasta ajaa ylinopeudella koulujen lähistöllä oleville suojateille. Kun koulut elokuussa alkavat, katukuvassa tutuksi tulleet S-kaupat-palvelun ruokarobotit kerääntyvät koulujen ja myymälöiden lähistölle ympäri Suomea muistuttamaan erityisesti aikuisia valppaudesta, kun liikenteessä on paljon pieniä kulkijoita.

Huulet ovat palanneet tärkeäksi osaksi suomalaisten meikkirutiinia – Nämä tuotteet nousseet uusiksi myyntihiteiksi23.7.2025 08:45:00 EEST | Tiedote

29. heinäkuuta vietetään jälleen vuosittaista kansainvälistä huulipunapäivää. Huulipunat ja -kiillot ovatkin parhaillaan yhä useamman suomalaisen huulilla, sillä erilaisia huulituotteita ostetaan nyt selvästi edeltäviä vuosia enemmän. Sokoksen ja Emotionin myyntidatasta käy ilmi, että huulipunien myynti on kasvanut peräti 50 prosenttia koronavuosiin verrattuna.

Ilmanpuhdistimien myynti tuplaantui eikä pöytätuuletin enää kelpaa kaikille – Prisman myyntidata kertoo, mitä koteihin kesällä halutaan15.7.2025 09:14:18 EEST | Tiedote

Suomalaiset panostavat selvästi aiempaa enemmän kotinsa ilmanlaatuun ja viilennykseen kesäisin, kertoo Prisman tuore myyntidata. Datan mukaan ilmanpuhdistimien kysyntä on alkukesällä lähes tuplaantunut ja viilenninkaupoille suomalaiset suuntavat heti ensimmäisinä hellepäivinä. Monille viilennyslaitetta valitessa on nyt erityisen tärkeää, että laitetta voi hallita etänä. Viilentimien lisäksi tapoja torjua hellettä on monia.

Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.

Tutustu uutishuoneeseemme
World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye