Antti Tapani -mallisto saavutti suursuosion Prisman verkkokaupassa

Antti Tapani on mallisto ihmisille, jotka haluavat antaa sisäisen hehkunsa loistaa ja näkyä. Ihmisille, jotka ymmärtävät, että juuri erilaisuus tekee meistä kaikista ainutlaatuisia.
- On ollut mahtavaa nähdä, että malliston sanoma puhuttelee ihmisiä ja olen saanut sosiaalisessa mediassa paljon palautetta. Mallistoa suunniteltiin huolella ja on sydäntälämmittävää nähdä näitä oman malliston tuotteita nyt ihmisten päällä – jokaisella omalla tyylillään. Tuntuu erityisen upealta, että ihmiset ovat nähneet meidän pitkäjänteisen työn ja uurastuksen malliston eteen. Kaikki on tarkkaan mietittyä ja harkittua eikä mikään lämmitä mieltä niin paljon kuin nähdä tyytyväisiä, iloisia ihmisiä nämä vaatteet päällä, iloitsee malliston luova johtaja Antti Tapani Tuisku.
Ensimmäisten päivien myynnin perusteella sekä verkkokaupassa että myymälöissä suosikkituotteiksi ovat nousseet ulkoilutakit (musta, harmaa), sneakerit (valkoinen ja moniväri) ja bikinit (musta ja neonkeltainen). Sukkia ja t-paitoja myydään kappalemääräisesti eniten.
- Antti Tapani -lanseerauksen myynti on ollut erinomaisella tasolla - erityisesti huomioiden vallitsevan tilanteen. Liekö vaikutusta sillä, että Antti on pohjoisen poika: Antti Tapani -tuotteiden suhteellinen osuus kokonaismyynnistä on osuuskaupoista Arinan alueella korkein. Muilta osin tuotteet ovat ensimmäisellä viikolla villinneet asiakkaita erityisesti suurten kaupunkien alueilla, kertoo Prisman valikoimajohtaja Päivi Hole.
Prisman muodin verkkomyynti huikeassa kasvussa
Prisman käyttötavarakaupalle kevään poikkeuksellinen tilanne on näkynyt verkkokaupan poikkeuksellisena kasvuna. Erityisesti pukeutumisen osalta ostaminen on siirtynyt vahvasti verkkoon ja Prisma.fi:ssä pukeutumisen myynti on viime vuoteen verrattuna ollut jopa 17-kertaista.
- On ollut harmillista, että pandemian vuoksi osa Antti Tapani -malliston tuotteista myöhästyi lanseerauksesta. Olemme iloisia suuresta kiinnostuksesta vielä puuttuvia tuotteita kohtaan ja kerromme asiakkaille muun muassa sosiaalisen median kanavissamme heti, kun ne ovat saatavilla. Näillä näkymin viimeistenkin tuotteiden pitäisi saapua varastollemme pääsiäisen jälkeisellä viikolla, kertoo Hole.
Tuotteiden tilaamista Prisman verkkokaupasta on myös helpotettu: Prisma.fi tarjoaa AT-malliston tilaajille ilmaisen toimituksen ja palautusoikeuden huhtikuun 19. päivään saakka. Ensi viikolla tätä kampanjaa laajennetaan koskemaan koko pukeutumisen valikoimaa Prisma.fi:ssä.
Kuvat ja tuotelainat:
Painolaatuisia kuvia Antti Tapani -mallistosta voit ladata Riannon kuvapankista:
https://riannoshowroom.kuvat.fi/kuvat/Prisma
Prisman tuotteet ovat lainattavissa kuvauksiin viestintätoimisto Riannosta. Kuvapyynnöt ja tuotelainat medialle:
Rianno Communications, puh. 09 170 070
Showroom manager Leena Kivi, leena.kivi@rianno.fi
Avainsanat
Yhteyshenkilöt
Prisman pukeutumisen haastattelupyynnöt: Päivi Hole, valikoimajohtaja, S-ryhmän vähittäiskauppa, paivi.hole@sok.fi, 010 768 0711
Muut Prismaa koskevat kysymykset: Sampo Päällysaho, käyttötavarakaupan johtaja, S-ryhmän vähittäiskauppa, sampo.paallysaho@sok.fi, 010 768 0665
Antti Tapani Tuiskun haastattelupyynnöt SOK Vähittäiskaupan viestinnän kautta: aino.sten@sok.fi, 010 768 0279
SOK Mediapalvelu
arkisin klo 8-16
Kuvat
Linkit
Tietoja julkaisijasta
S-ryhmä on suomalaisten kotitalouksien omistama kaupparyhmä. S-ryhmän muodostavat 19 alueosuuskauppaa, SOK sekä niiden tytäryhtiöt.
Tarjoamme arjen palveluita päivittäis- ja käyttötavarakaupassa, hotelleissa ja ravintoloissa, tavarataloissa, liikennemyymälöissä sekä oman pankkimme kautta.
Olemme suurin yksityinen työllistäjä Suomessa – meitä s-ryhmäläisiä on noin 40 000. Toimimme tinkimättömästi yhdenvertaisuutta edistäen sekä luonnonvaroja kunnioittaen, ja olemme Suomen suurin kotimaisen ja lähiruoan myyjä. Verojalanjälkemme on lähes 1,9 miljardia euroa, ja investoimme vuonna 2024 Suomeen lähes miljardi euroa.
#parempipaikkaelää
SOK:n viestintä tarjoaa median edustajille ajankohtaista tietoa S-ryhmästä. Viestintämme palvelee mediaa arkisin klo 9–16.
Mediapuhelin: 050 472 2745 (pvm/mpm)
Sähköposti: viestinta@sok.fi
Tilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.
Lue lisää julkaisijalta SOK - Suomen Osuuskauppojen Keskuskunta
Nopeus on suurin riski – ruokarobotit muistuttavat koulujen alkaessa valppaudesta liikenteessä7.8.2025 12:10:00 EEST | Tiedote
Suomalaisista lähes jokainen pitää tärkeänä, että koulujen lähellä noudatetaan nopeusrajoitusta. Silti Liikenneturvan toteuttamissa tutkauksissa neljä viidestä kuljettajasta ajaa ylinopeudella koulujen lähistöllä oleville suojateille. Kun koulut elokuussa alkavat, katukuvassa tutuksi tulleet S-kaupat-palvelun ruokarobotit kerääntyvät koulujen ja myymälöiden lähistölle ympäri Suomea muistuttamaan erityisesti aikuisia valppaudesta, kun liikenteessä on paljon pieniä kulkijoita.
Huulet ovat palanneet tärkeäksi osaksi suomalaisten meikkirutiinia – Nämä tuotteet nousseet uusiksi myyntihiteiksi23.7.2025 08:45:00 EEST | Tiedote
29. heinäkuuta vietetään jälleen vuosittaista kansainvälistä huulipunapäivää. Huulipunat ja -kiillot ovatkin parhaillaan yhä useamman suomalaisen huulilla, sillä erilaisia huulituotteita ostetaan nyt selvästi edeltäviä vuosia enemmän. Sokoksen ja Emotionin myyntidatasta käy ilmi, että huulipunien myynti on kasvanut peräti 50 prosenttia koronavuosiin verrattuna.
Ilmanpuhdistimien myynti tuplaantui eikä pöytätuuletin enää kelpaa kaikille – Prisman myyntidata kertoo, mitä koteihin kesällä halutaan15.7.2025 09:14:18 EEST | Tiedote
Suomalaiset panostavat selvästi aiempaa enemmän kotinsa ilmanlaatuun ja viilennykseen kesäisin, kertoo Prisman tuore myyntidata. Datan mukaan ilmanpuhdistimien kysyntä on alkukesällä lähes tuplaantunut ja viilenninkaupoille suomalaiset suuntavat heti ensimmäisinä hellepäivinä. Monille viilennyslaitetta valitessa on nyt erityisen tärkeää, että laitetta voi hallita etänä. Viilentimien lisäksi tapoja torjua hellettä on monia.
S-ryhmän myynti kasvoi tammi–kesäkuussa hieman edellisvuodesta11.7.2025 07:55:00 EEST | Tiedote
S-ryhmään kuuluvien alueosuuskauppojen, SOK:n ja niiden tytäryhtiöiden veroton vähittäismyynti tammi–kesäkuussa 2025 oli 7 005,2 miljoonaa euroa. Myynti kasvoi 0,6 prosenttia edellisvuodesta. Kehityksen veturi oli marketkauppa, jonka myyntivire jatkui vahvana.
Suomalaiset innostuivat leipomaan ja sisustamaan – S-ryhmän data kertoo, miten viileästä alkukesästä on nautittu2.7.2025 08:35:00 EEST | Tiedote
Tänä kesänä ei ole vielä suuremmin hellepäiviä nähty, mikä on saanut suomalaiset nauttimaan kesästä tänä vuonna hieman eri tavoilla ja mauilla. S-ryhmän myyntidata kertoo suomalaisten innostuneen muun muassa leivonnasta sekä sisustamisesta. Kelien viileydestä huolimatta moni on päätynyt tekemään ostoksia pakastealtaalle.
Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.
Tutustu uutishuoneeseemme