Antti Tapani -mallisto saavutti suursuosion Prisman verkkokaupassa

Antti Tapani on mallisto ihmisille, jotka haluavat antaa sisäisen hehkunsa loistaa ja näkyä. Ihmisille, jotka ymmärtävät, että juuri erilaisuus tekee meistä kaikista ainutlaatuisia.
- On ollut mahtavaa nähdä, että malliston sanoma puhuttelee ihmisiä ja olen saanut sosiaalisessa mediassa paljon palautetta. Mallistoa suunniteltiin huolella ja on sydäntälämmittävää nähdä näitä oman malliston tuotteita nyt ihmisten päällä – jokaisella omalla tyylillään. Tuntuu erityisen upealta, että ihmiset ovat nähneet meidän pitkäjänteisen työn ja uurastuksen malliston eteen. Kaikki on tarkkaan mietittyä ja harkittua eikä mikään lämmitä mieltä niin paljon kuin nähdä tyytyväisiä, iloisia ihmisiä nämä vaatteet päällä, iloitsee malliston luova johtaja Antti Tapani Tuisku.
Ensimmäisten päivien myynnin perusteella sekä verkkokaupassa että myymälöissä suosikkituotteiksi ovat nousseet ulkoilutakit (musta, harmaa), sneakerit (valkoinen ja moniväri) ja bikinit (musta ja neonkeltainen). Sukkia ja t-paitoja myydään kappalemääräisesti eniten.
- Antti Tapani -lanseerauksen myynti on ollut erinomaisella tasolla - erityisesti huomioiden vallitsevan tilanteen. Liekö vaikutusta sillä, että Antti on pohjoisen poika: Antti Tapani -tuotteiden suhteellinen osuus kokonaismyynnistä on osuuskaupoista Arinan alueella korkein. Muilta osin tuotteet ovat ensimmäisellä viikolla villinneet asiakkaita erityisesti suurten kaupunkien alueilla, kertoo Prisman valikoimajohtaja Päivi Hole.
Prisman muodin verkkomyynti huikeassa kasvussa
Prisman käyttötavarakaupalle kevään poikkeuksellinen tilanne on näkynyt verkkokaupan poikkeuksellisena kasvuna. Erityisesti pukeutumisen osalta ostaminen on siirtynyt vahvasti verkkoon ja Prisma.fi:ssä pukeutumisen myynti on viime vuoteen verrattuna ollut jopa 17-kertaista.
- On ollut harmillista, että pandemian vuoksi osa Antti Tapani -malliston tuotteista myöhästyi lanseerauksesta. Olemme iloisia suuresta kiinnostuksesta vielä puuttuvia tuotteita kohtaan ja kerromme asiakkaille muun muassa sosiaalisen median kanavissamme heti, kun ne ovat saatavilla. Näillä näkymin viimeistenkin tuotteiden pitäisi saapua varastollemme pääsiäisen jälkeisellä viikolla, kertoo Hole.
Tuotteiden tilaamista Prisman verkkokaupasta on myös helpotettu: Prisma.fi tarjoaa AT-malliston tilaajille ilmaisen toimituksen ja palautusoikeuden huhtikuun 19. päivään saakka. Ensi viikolla tätä kampanjaa laajennetaan koskemaan koko pukeutumisen valikoimaa Prisma.fi:ssä.
Kuvat ja tuotelainat:
Painolaatuisia kuvia Antti Tapani -mallistosta voit ladata Riannon kuvapankista:
https://riannoshowroom.kuvat.fi/kuvat/Prisma
Prisman tuotteet ovat lainattavissa kuvauksiin viestintätoimisto Riannosta. Kuvapyynnöt ja tuotelainat medialle:
Rianno Communications, puh. 09 170 070
Showroom manager Leena Kivi, leena.kivi@rianno.fi
Avainsanat
Yhteyshenkilöt
Prisman pukeutumisen haastattelupyynnöt: Päivi Hole, valikoimajohtaja, S-ryhmän vähittäiskauppa, paivi.hole@sok.fi, 010 768 0711
Muut Prismaa koskevat kysymykset: Sampo Päällysaho, käyttötavarakaupan johtaja, S-ryhmän vähittäiskauppa, sampo.paallysaho@sok.fi, 010 768 0665
Antti Tapani Tuiskun haastattelupyynnöt SOK Vähittäiskaupan viestinnän kautta: aino.sten@sok.fi, 010 768 0279
SOK Mediapalvelu
arkisin klo 8-16
Kuvat
Linkit
Tietoja julkaisijasta
S-ryhmä on suomalaisten kotitalouksien omistama kaupparyhmä. S-ryhmän muodostavat 19 alueosuuskauppaa, SOK sekä niiden tytäryhtiöt.
Tarjoamme arjen palveluita päivittäis- ja käyttötavarakaupassa, hotelleissa ja ravintoloissa, tavarataloissa, liikennemyymälöissä sekä oman pankkimme kautta.
Olemme suurin yksityinen työllistäjä Suomessa – meitä s-ryhmäläisiä on noin 40 000. Toimimme tinkimättömästi yhdenvertaisuutta edistäen sekä luonnonvaroja kunnioittaen, ja olemme Suomen suurin kotimaisen ja lähiruoan myyjä. Verojalanjälkemme on lähes 1,9 miljardia euroa, ja investoimme vuonna 2024 Suomeen lähes miljardi euroa.
#parempipaikkaelää
SOK:n viestintä tarjoaa median edustajille ajankohtaista tietoa S-ryhmästä. Viestintämme palvelee mediaa arkisin klo 9–16.
Mediapuhelin: 050 472 2745 (pvm/mpm)
Sähköposti: viestinta@sok.fi
Tilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.
Lue lisää julkaisijalta SOK - Suomen Osuuskauppojen Keskuskunta
S-ryhmä ja Åhléns hankintayhteistyöhön – ruotsalaistavaratalon omien merkkien suosikkituotteet täydentävät jatkossa Sokoksen ja Prisman valikoimaa28.5.2025 15:00:00 EEST | Tiedote
SOK on solminut hankintayhteistyösopimuksen ruotsalaisen Åhléns-tavarataloketjun kanssa. Yhteistyö tuo Sokos-tavarataloihin, Prismoihin sekä sokos.fi- ja prisma.fi-verkkokauppoihin Åhlénsin suosittuja oma merkki -tuotteita naisten ja miesten muodin sekä kodin tuotealueilta. Ensimmäiset maistiaiset uudesta valikoimasta saapuvat myymälöihin kesän alussa.
Yli 1300 suomalaista vastasi: Näin paljon valmistujaislahjaan tulee käyttää rahaa – tällaisia ovat kevään suosikkilahjat28.5.2025 08:35:00 EEST | Tiedote
Kevään valmistujaislahjoihin tulisi käyttää suurimman osan mielestä vähintään 30 euroa, mutta enintään 100 euroa, kertoo Prisman asiakasomistajilleen teettämä tuore kyselytutkimus. Yli 1300 vastaajaa kertoivat myös, mitkä ovat heidän mielestään sopivimmat valmistujaislahjat sekä parhaat omalle kohdalle osuneet lahjat ja huomionosoitukset valmistumisen kunniaksi. Prisman asiantuntija ennakoi, että tänä vuonna suosituimpien lahjojen joukossa ovat astia- ja aterinsarjat.
Prisman data: Suomalaiset innostuivat perinteisestä havukasvista – jopa 30 % kasvu pihoilla ja puutarhoissa15.5.2025 08:40:00 EEST | Tiedote
Kevät on ollut toistaiseksi viileä, mutta se ei ole lannistanut suomalaisia pihojenlaittajia, kertoo Prisman tuore myyntidata. Esimerkiksi lannoitteita on myyty jo 10 prosenttia edellisvuotta enemmän ja terassien käsittelyyn tarkoitettujen puuöljyjen myynti on noussut jopa 50 prosenttia. Datasta käy myös selväksi, että suomalaiset puutarhurit ovat tänä vuonna innostuneet toden teolla tuijista. Samalla uusi jätelaki on näkynyt selvästi kompostikuivikkeen myynnissä.
Kysely: Joka neljäs suomalainen värjää hiuksiaan säännöllisesti kotona – näin vältät tyyppimokat12.5.2025 08:00:00 EEST | Tiedote
Sokoksen tekemän kyselytutkimuksen mukaan hiusten värjäämistä pidetään tärkeänä osana ulkonäköä. Neljäsosa suomalaisista värjääkin hiuksensa kotona säännöllisesti eli vähintään 3–5 kertaa vuodessa. Sokoksen kauneuden asiantuntija jakaa vinkit yleisimpiin kotivärjäyksen sudenkuoppiin.
Prisman ja Sokoksen noutopiste joka kylään – S-ryhmä valjastaa suurimman valttinsa asiakasomistajien eduksi7.5.2025 15:05:37 EEST | Tiedote
Asiakkaat voivat tulevaisuudessa noutaa Prisman ja Sokoksen verkkokaupan ostoksensa S-ryhmän ruokakauppoihin tulevista ässänvihreistä noutolokerikoista ympäri Suomen. S-ryhmässä on kehitetty suosittua käyttötavarakaupan verkkokauppojen myymälänoutoa usean vuoden ajan ja tällä hetkellä myymälänouto toimii Prismoissa ja Sokoksissa. Tulevina vuosina mukaan valjastetaan S-ryhmän ainutlaatuisen laaja toimipaikkaverkosto, jotta asiakkaiden arki helpottuu entisestään. Tarkoituksena on toimittaa tuotteet asiakkaille nopeasti, edullisesti ja harppauksen ekologisemmin.
Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.
Tutustu uutishuoneeseemme