Eazybreak-lounasetu käyttöön Kotipizzan verkkokaupassa

Eazybreak-lounasetu toimii Kotipizzan verkkokaupassa silloin, kun tilaus tehdään ravintolasta, joka hyödyntää Eazybreak-palvelua. Tällä hetkellä Eazybreak on käytössä noin kahdessasadassa Kotipizza-ravintolassa. Kevään ja kesän aikana palvelu pyritään ottamaan käyttöön Kotipizza-ketjun kaikissa lähes kolmessasadassa ravintolassa.
– Sadat tuhannet suomalaiset käyttävät päivittäin lounasetua lounaansa maksamiseen. Kun koronakriisin aikana yhä useammat palvelut ovat siirtyneet verkkoon, monet asiakkaat ovat toivoneet mahdollisuutta käyttää lounasetua myös verkkokaupassa, Kotipizza Groupin tietohallintojohtaja Janne Reimari sanoo.
Käyttäessään Eazybreakia asiakas valitsee verkkokaupassa haluamansa tuotteet sekä ravintolan, jonne hän kohdistaa tilauksensa. Tilaus maksetaan kokonaisuudessaan Eazybreakilla. Palvelulla voi maksaa lounasedun arvon mukaisia ja työpäivän aikaisia henkilökohtaisia aterioita.
Lounasedun arvo vaihtelee yrityskohtaisesti, ja sen suurin sallittu arvo vuonna on tällä hetkellä 10,70 €. Palvelulla voi maksaa myös suurempia summia, jos työnantaja on hyväksynyt lisämaksujen käytön ja käyttäjä on siirtänyt rahaa omaan Eazybreak Lompakko -palveluunsa.
Avainsanat
Yhteyshenkilöt
Tietohallintojohtaja Janne Reimari, Kotipizza Group, puh. 050 522 4041
Toimitusjohtaja John Lindström, Eazybreak Oy, puh. 050 441 6879
Kuvat
Tietoja julkaisijasta
Kotipizza
Kotipizza on suomalainen, vuonna 1987 perustettu pizzaketju, jolla oli tilikauden 2019 lopussa yli 280 ravintolaa. Kotipizza-ketjun ravintoloiden myynti tilikaudella 2019 oli 133,3 miljoonaa euroa. Kaikki Suomen Kotipizza-ravintolat ovat franchisingtoimintaperiaatteella toimivia itsenäisten franchisingyrittäjien johtamia ravintoloita. Franchisingyrittäjä saa käyttöönsä testatun ja kannattavan liikeidean sekä valmiin tuotteen ja tuotemerkin, ketjun tietotaidon ja muut yhteistyön edut.
Kotipizza Group Oyj
Kotipizza Group on brändien koti, johon kuuluvat Pohjoismaiden suurin pizzaketju Kotipizza, artesaaniburgereita myyvä Social Burgerjoint ja vastuullista hankintaa toteuttava hankinta- ja logistiikkaoperaattori Foodstock. Kotipizza Groupin missio on parantaa maailmaa suupala kerrallaan. Vuodesta 2019 lähtien Kotipizza Group on ollut osa norjalaista monibrändiyhtiötä Orklaa.
Tilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.
Lue lisää julkaisijalta Kotipizza Group Oy
Kotipizza laajentaa St1-asemille: kymmeniä uusia ravintoloita17.6.2025 09:00:00 EEST | Tiedote
Kaksi suurta kotimaista ketjua syventävät yhteistyötään, kun Kotipizza tuo kymmeniä ravintoloita St1- ja Shell-asemille. Uudet ravintolat avataan HelmiSimpukka-ravintoloiden yhteyteen useille paikkakunnille 2025-2026 aikana.
Kotipizza ja Pielisen Kala yhteistyöhön – kotimainen luonnonkala tuodaan pizzan päälle koko Suomeen3.6.2025 10:27:07 EEST | Tiedote
Kotipizza ja nurmeslainen Pielisen Kala aloittavat yhteistyön, jonka tavoitteena on tuoda uusi herkullinen pizzatäyte laajasti kaikkien suomalaisten pizzanystävien saataville. Luonnonkala tulee kaikkiin Kotipizza-ravintoloihin Hangosta Rovaniemelle.
Kotipizza käynnistää brändiuudistuksen: muutoksia tuotevalikoimaan ja verkkokauppaan3.6.2025 08:00:00 EEST | Tiedote
Kotipizzan brändi uudistuu tiistaina 3.6. alkaen. Uudistuksen myötä yhtiön verkkokauppa, tuotevalikoima, mainonnan sävy sekä visuaalinen ilme muuttuu.
Löydät Kotipizzan tutut pizzakuskit nyt myös Woltin kautta12.5.2025 12:00:00 EEST | Tiedote
Pohjoismaiden suurin pizzaketju Kotipizza tuo nyt suomalaisille tutut pizzat ja oman kotiinkuljetuspalvelunsa saataville myös Woltin mobiilisovellukseen.
Kotipizza vie suomalaista pizzakulttuuria maailman huipulle – pizzakonkari tuomariksi Las Vegasin pizzakisoihin4.4.2025 09:57:33 EEST | Tiedote
Kotipizzan pizzamestari sekä laatu ja tuoteturvallisuuspäällikkö Heikki Sikström kutsuttiin tuomariksi maailman suurimpiin pizzakilpailuihin, jotka järjestettiin maaliskuussa Las Vegasissa. Yli 800 osallistujaa keräävä Pizza International Challenge -kilpailu kokosi yhteen alan parhaimmat eri puolilta maailmaa. Sikström edusti Suomea paitsi tuomaristossa myös suomalaisen pizzakulttuurin lähettiläänä.
Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.
Tutustu uutishuoneeseemme