Naantalin Kylpylä puolustaa paikkaansa Suomen parhaana hotellina

Vuonna 2019 Naantalin Kylpylä palkittiin kansainvälisessä World Travel Awards -gaalassa Suomen parhaana hotellina. Tänä vuonna panokset kovenevat, kun Kylpylä ei ainoastaan puolusta titteliään, vaan kisaa kolmessa muussakin kategoriassa, myös Suomen ulkopuolella. Äänestys on nyt käynnissä ja jatkuu 17.8. asti. Palkinnot jaetaan syyskuun lopussa järjestettävässä gaalassa.
Naantalin Kylpylä puolustaa titteliään Suomen parhaana hotellina kansainvälisessä palkintogaalassa.

Naantalin Kylpylä puolustaa titteliään Suomen parhaana hotellina World Travel Awards -gaalassa syyskuussa. Tähän matkailualan Oscareiksi kutsuttuun palkintogaalaan osallistuu vuosittain alan “creme de la creme”. Taisto Suomen kärjestä on jälleen kova, sillä samaan kilpasarjaan on nominoitu Hotel Kämp, Klaus K, Hilton Helsinki Strand, Radisson Blue Seaside Hotel ja SnowVillage

Eikä tässä kaikki – Naantalin Kylpylä pokkasi tänä vuonna kisapaikan myös kolmessa muussa sarjassa. Palkintoraadilta ei siis ole jäänyt huomaamatta kylpylän uudistukset, sillä uudet, uniikit teemasviitit käyvät mittelöä Suomen parhaan sviitin tittelistä, ainoana edustajana Helsingin ulkopuolelta. Samoin Suomen parhaan business-hotellin tittelistä Kylpylä kilpailee yksinomaan helsinkiläisten kilpakumppaneiden kanssa.

Sarjan kruunaa vielä poikkeuksellinen nominaatio Euroopan parhaan leisure-resortin kategoriassa. Tässä sarjassa Kylpylä on mukana ainoana pohjois-eurooppalaisena kohteena etelä- ja itä-eurooppalaisten resorttien joukossa.

Kylpylän myynti- ja markkinointijohtaja Joni Hakkarainen kertoo, että äänestyksessä ratkaisevat sekä asiakkaiden että alan asiantuntijoiden äänet. "Kisassa pärjäämiseen tarvitaankin ehdottomasti asiakkaiden tuki, mikä tekee voitosta tietysti entistä hienomman. Uskon, että meillä on erinomaiset mahdollisuudet voittoon tänäkin vuonna, jopa useassa kategoriassa", Hakkarainen sanoo.

Euroopan alueella äänestys päättyy 17.8.2020. Palkinnot jaetaan syyskuun lopussa järjestettävässä gaalassa. Äänestämään pääsee World Travel Awards -sivustolla: https://www.worldtravelawards.com/award-finlands-leading-hotel-2020

World Travel Awards

World Travel Awards perustettiin 1993 matkailualan parhaiden toimijoiden esiin nostamiseksi ja palkitsemiseksi. Nykyään sitä pidetään alan arvostetuimpana tunnustuksena. Kilpasarjoja on kaikille matkailualan toimijoille aina lentoyhtiöistä hotelleihin ja matkanjärjestäjiin. Voittajat ratkaistaan äänestyksellä, jossa suosikkiaan äänestävät sekä yksittäiset matkailijat että alan ammattilaiset. Lue lisää: https://www.worldtravelawards.com

Vuonna 2020 Naantalin Kylpylä kisaa myös sarjassa Finland's Leading Hotel Suite. Täysin uusissa teemasviiteissä on neljä eri teemaa, kuvassa Romantic Suite.
Naantalin Kylpylä on ehdolla myös sarjoissa Europe's Leading Leisure Resort sekä Finland's Leading Business Hotel.