Jääkiekon Liiga tilattavissa DNA:lta koko Suomeen

DNA ja MTV ovat sopineet Telia Liigapassi ja Telia Liigapassi UHD -kanavapakettien tarjoamisesta osana DNA TV -valikoimaa. Telia Liigapassi sisältää kaikki Liigan pelit seitsemällä kanavalla sekä yhden studiokanavan, ja DNA:n kaapelikoteihin on tarjolla paketti, jossa on mukana myös huipputerävä UHD-laatuinen kanava. Paketin ottelut ovat katsottavissa jälkikäteen 7 päivän ajan ilman että tilaajan itse tarvitsee huolehtia tallentamisesta.
”Jääkiekko on Suomessa huippusuosittu tv-urheilu, joten luonnollisesti haluamme pitää tarjonnassamme myös kotimaisen jääkiekon miesten pääsarjan pelit. DNA TV Hubilla fanit pääsevät seuraamaan kaikki haluamansa ottelut, olivat he sitten kotitelevision ääressä tai vaikkapa mökillä”, kertoo DNA:n kuluttajaliiketoiminnan johtaja Pekka Väisänen.
DNA TV Hubi mahdollistaa pelien seuraamisen IPTV-palveluna kaikkialla Suomessa laajakaistan yli. Android-käyttöjärjestelmään pohjautuva DNA TV Hubi yhdistää tutun television, vuokraamon ja netti-tv-sovellukset yhdeksi helpoksi kokonaisuudeksi. Kanavat ovat katsottavissa kaikilta tv-ruuduilta. DNA:n kaapeliverkon tilaajat ja DNA TV Hubi -tilaajat voivat seurata ottelut myös DNA TV -mobiilisovelluksella vaikkapa puhelimestaan tai tabletilta.
DNA:n kaapeliverkossa kanavapaketit voi tilata DNA TV Hubi -laitteen lisäksi myös perinteiselle TV-kortille. Kaapeliverkon huipputerävää Liiga UHD -kanavaa voi katsoa millä tahansa UHD-televisiolla (4K).
”MTV haluaa kasvattaa Liigasta jälleen Suomen suurimman urheiluilmiön. Olemme iloisia, että myös pitkäaikainen yhteistyökumppanimme DNA toteuttaa kanssamme Liigan jakelua ja tuo Telia Liigapassin myyntiin”, sanoo jakelusta vastaava johtaja Emmi Vainionpää MTV:ltä.
DNA:n tämän vuoden keväällä teettämän digitutkimuksen*) mukaan lähes kolme neljästä (68 %) pitää tärkeänä sitä, että löytää haluamansa tv-ohjelmat – kuten vaikkapa urheilun – helposti ja samasta paikasta.
”DNA TV -palvelussa kaikki viihde on yhdessä paikassa, ja sitä voi seurata yhdellä ja samalla tilauksella mutkattomasti sekä kotona että mobiilisti”, Väisänen kertoo.
Telia Liigapassi on tilattavissa edullisesti myös osana DNA SportMix -pakettia. SportMix -pakettiin poimitaan oman valinnan mukaiset urheilukanavapaketit ja niitä voi vaihdella vaikka kuukausittain. SportMix-tarjonnassa ovat myös mm. NHL, Formula 1, Valioliiga ja Mestarien liiga. SportMix-kokonaisuuteen kuuluu omavalintaisten pakettien lisäksi aina myös seitsemän urheilukanavaa sisältävä DNA Sport -paketti.
Telia Liigapassi -kanavapaketit voi tilata syyskuun alusta lähtien DNA:n kaikista myyntikanavista: dna.fi-verkkokaupasta, DNA Kaupan myymälöistä, DNA:n myyntipalvelusta ja asiakaspalvelusta.
*) Digitaaliset elämäntavat -kyselyn toteutti DNA:n toimeksiannosta Nepa Insight Oy maaliskuun 2020 lopussa.
Lisätietoja medialle:
Kuluttajaliiketoiminnan johtaja Pekka Väisänen, DNA Oyj, puh. 044 040 0168, pekka.vaisanen@dna.fi
Director, Head of Distribution Emmi Vainionpää, MTV Oy, puh. 050 408 4843, emmi.vainionpaa@mtv.fi
DNA:n viestintä, puh. 044 044 8000, viestinta@dna.fi
Kuvat
Linkit
Tietoja julkaisijasta
DNA on yksi Suomen johtavista tietoliikenneyhtiöistä. Haluamme tehdä asiakkaidemme arjesta mutkattomampaa. Tarjoamme yhteydet, palvelut ja laitteet koteihin sekä töihin ja pidämme näin huolta yhteiskunnan digitalisaatiosta. DNA:n asiakkaat ovat mobiilidatan käyttömäärissä jatkuvasti maailman kärkijoukossa. Olemme Suomen suurin kaapelioperaattori. DNA:lla on yli 4 miljoonaa matkaviestin- ja kiinteän verkon liittymäasiakkuutta. Yhtiö valittiin Suomen parhaaksi työpaikaksi vuonna 2019 Great Place To Work -tutkimuksessa suurten yritysten sarjassa. Vuonna 2019 liikevaihtomme oli 942 miljoonaa euroa ja yhtiössä työskentelee noin 1600 henkilöä ympäri Suomea. DNA on osa Telenoria, joka on Pohjoismaiden johtava tietoliikenneyhtiö. Lisätietoa osoitteessa www.dna.fi, Twitterissä @DNA_fi, Facebookissa @DNA.fi ja LinkedInissä @DNA-Oyj.
Tilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.
Lue lisää julkaisijalta DNA Oyj
Koululaistutkimus: vanhempien huoli pienten lasten älypuhelimista heräsi – ruutuaikaa rajoitetaan nyt kiihtyvällä tahdilla7.8.2025 09:00:00 EEST | Tiedote
Suurin osa vanhemmista rajoittaa 5–12-vuotiaiden lastensa puhelimella viettämää aikaa tavalla tai toisella, selviää DNA:n teettämästä Koululaistutkimuksesta. Siitä huolimatta reilu kolmannes 5–12-vuotiaista viettää puhelimillaan 2–4 tuntia päivässä. Perheissä, joissa lapselle on päätetty hankkia puhelin yhteydenpitoa varten, on entistä useammin päädytty kellopuhelimeen. Kellopuhelimella on helppo rajoittaa lapsen älylaitteilla viettämää aikaa, mutta myös lykätä lapsen oman älylaitteen hankintaa.
School Survey: parents concerned about young children’s smartphone use – screen time is now being restricted at an accelerating rate7.8.2025 09:00:00 EEST | Press release
According to a School Survey commissioned by DNA, most parents limit the amount of time that children aged 5–12 can spend on their phones in one way or another. However, in spite of this, just over a third of 5–12-year-olds spend 2–4 hours a day on their phones. More and more families who want their children to have a phone for contact purposes have decided to get a smartwatch meant for kids. A smartwatch is an easy way to both limit the amount of time a child spends on smart devices and to postpone the purchase of their first smartphone.
DNA:n heinäkuun 2025 myydyimmät puhelimet ja älykellot1.8.2025 08:00:00 EEST | Tiedote
DNA:n heinäkuun puhelinmyynnissä näkyi vahvasti edessä siintävä koulujen aloitus. Vaikka nuoremmille koululaisille hankittujen laitteiden osalta kellopuhelinten suosio kasvaa voimakkaasti, on myös uusia puhelimia ostettu kesällä monelle vanhemmalle koululaiselle. Heinäkuussa myydyimpien älykellojen listan kärkeen nousi toistamiseen lasten kellopuhelin Xplora XGO2.
DNA:lta jopa 120 miljoonan euron valokuituinvestointi – kaikkien asiakastaloyhtiöiden liittymät uudistetaan vuoteen 2028 mennessä18.7.2025 08:32:00 EEST | Tiedote
DNA toteuttaa laajan kuituinvestoinnin, jossa yhtiö tuo valokuidun kaikkiin nykyisiin asiakastaloyhtiöihin vuoteen 2028 mennessä. Päätös on merkittävä investointi suomalaisen tietoliikenneinfrastruktuurin kehittämiseen. DNA arvioi investointitason yltävän kolmen vuoden aikana jopa yli 120 miljoonaan euroon. Päätös heijastaa DNA:n pitkäjänteistä ja johdonmukaista investointilinjaa kuituverkkoihin.
DNA unveils ambitious 120-million-euro investment in fiber – comprehensive upgrades for all customer housing associations by 202818.7.2025 08:32:00 EEST | Press release
DNA is launching a comprehensive fiber investment plan that will bring fiber optics to all existing customer housing companies by 2028. This decision represents a significant investment in the development of Finnish telecommunications infrastructure. DNA estimates that the investment level exceeds EUR 120 million over the next three years. This decision reflects DNA's long-term and consistent investment strategy in fiber networks.
Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.
Tutustu uutishuoneeseemme