Ignitis

Ignitis etsii toimitusjohtajaa uuteen tytäryhtiöönsä Suomessa

Älykkäisiin energiaratkaisuihin erikoistunut Ignitis, jonka omistaa kansainvälinen energiayhtiö Ignitis Group, etsii toimitusjohtajaa Suomen tytäryhtiöönsä Ignitis Suomi Oy:öön. Haku on auki 20. huhtikuuta 2021 asti.

Ignitis on toimittanut maakaasua suomalaisille yritysasiakkaille tammikuun alusta 2020 lähtien. Yhtiö näkee merkittäviä laajentumismahdollisuuksia nopeasti kasvavilla Suomen markkinoilla, joten se päätti aloittaa helmikuussa 2021 valmistelut tytäryhtiön perustamiseksi Suomeen.

– Pidämme Suomea, Baltian maita ja Puolaa Ignitis Groupin kotimarkkinoina, joihin panostamme eniten. Tytäryrityksen perustaminen Suomeen varmistaa yhtiön tehokkaammat, yksinkertaisemmat ja nopeammat toiminnot sekä vahvistaa kehitysmahdollisuuksiamme. Uuden toimitusjohtajan tärkeimpiä tehtäviä ovat vastaperustetun yhtiön tehokkaan toiminnan kehittäminen ja yhtiön strategisia tavoitteita toteuttavan tiimin kokoaminen, sanoo Ignitis Groupin B2B-asiakkaista ja laajentumisesta vastaava johtoryhmän jäsen Haroldas Nausėda.

Ignitis etsii Suomeen toimitusjohtajaa, jolla on vähintään viiden vuoden kokemus energian tukku- ja vähittäiskaupan johtamisesta sekä hyvä tuntemus Suomen energia-alasta.

Tehtävän tarkempi kuvaus löytyy Ingnitisin kotisivuilla olevasta avoimet työpaikat -kohdasta

Ignitis tarjoaa älykkäitä lisäarvoa tuottavia energiaratkaisuja B2C- ja B2B -asiakkaille – aurinkoenergiasta ja energiantehokkuudesta sähköiseen liikkuvuuteen. Ignitis innovoi ja auttaa asiakkaitaan tulemaan energiaälykkäiksi, koska yhtiö osaa tehdä asiakkaidensa elämästä helpompaa. Energiaälykkäisiin ratkaisuihin erikoistunut yritys toimittaa myös sähköä ja kaasua yli 1,6 miljoonalle asiakkaalle Liettuassa ja se on yksi johtavista kaasuntoimittajista Suomessa. Ignitis omistaa Latviassa, Virossa ja Puolassa sähkö- ja kaasukauppaa sekä jakelupalveluja tarjoavia yrityksiä.

Ignitisin omistaa Ignitis Group, joka on kansainvälinen energiayhtiö ja yksi suurimmista energiayhtiöistä Baltiassa. Sen jälkeen, kun Baltian suurin listautumisanti (IPO) saatiin päätökseen 7. lokakuuta 2020, Ignitis Groupin osakkeet on noteerattu Vilnan pörssissä (Nasdaq Vilnius) ja Lontoon pörssissä (LSE).

Tietoja julkaisijasta

Ignitis Group on kansainvälinen energiayhtiö ja yksi suurimmista energiayhtiöistä Baltiassa. Sen jälkeen, kun Baltian suurin listautumisanti (IPO) saatiin päätökseen 7. lokakuuta 2020, Ignitis Groupin osakkeet on noteerattu Vilnan pörssissä (AB Nasdaq Vilnius) ja Lontoon pörssissä (LSE).

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi