Suomalainen luova kampanja pääsi TikTokin inspiraatiosivulle ensimmäisenä Pohjoismaissa

TikTok kerää inspiraatiosivulle alustalla parhaiten toimineet mainoskampanjat. Saavutuksen merkitystä korostaa se, että kampanjan esittely on samalla ensimmäinen pohjoismaalainen sivustolle nostettu esimerkki TikTokissa erityisen hyvin toimivasta sisällöstä.
Kampanjan taustalta löytyvät suomalainen luova markkinointiviestintätoimisto Parcero sekä TikTokissa digitaalista mainontaa tekevä vaikuttajamarkkinointitoimisto Troot.
– Olemme onnellisia etenkin asiakkaamme K-Plussan puolesta. Harvoin sitä suomalainen luova suunnittelu ja markkinointiviestinnän osaaminen pääsee kansainvälisen some-jätin huomioimaksi. Ja vielä ennen ruotsalaisia, Parceron toimitusjohtaja Antti Jokela naurahtaa.
Viraali kampanja sai nuoret innostumaan kanta-asiakasohjelmista
Opiskelijan K-Plussan Oisko aika aikuistua -kampanja keräsi vain muutaman viikon aikana yli 2 miljoonaa katselukertaa. Kampanjan videot jatkavat kanavassa edelleen viraaleina.
– Kampanja on ollut suoranainen riemuvoitto Opiskelijan K-Plussalle. TikTokissa tavoitettiin juuri oikea kohderyhmä ja saavutettiin kampanjalle asetetut jäsenmäärätavoitteet, Keskon Development Manager Heli Åman iloitsee.
Tutustu kampanjaan TikTokin inspiraatiosivustolla: https://www.tiktokforbusinesseurope.com/inspiration/kesko
Avainsanat
Yhteyshenkilöt
Antti JokelaToimitusjohtajaParcero
Puh:+358 50 362 1744antti.jokela@parcero.fiKuvat

Linkit
Tietoja julkaisijasta
Tilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.