Grannenfelt Finance Oy vahvistaa kiinteistö- ja rakennusalan rahoitusosaamistaan

Grannenfelt Finance Oy vahvistaa toimintojaan ja on kutsunut MBA Timo Rantalan yhtiön uudeksi partneriksi. Yhteistyö alkaa kesälomakauden jälkeen.

Timo Rantala tulee keskittymään pääasiassa kiinteistö- ja rakennustoimialan yritysten niin oman kuin vieraan pääoman ratkaisuihin sekä erilaisiin toimialan yritys- ja kiinteistöportfolioiden omistusjärjestelyihin.

Timo on työskennellyt yli 30 vuoden ajan erilaisissa kiinteistö- ja rakennustoimialan johtotehtävissä suurten sijoittajien ja kiinteistökehittäjien palveluksessa. Uransa aikana hän on tutustunut toimialan eri liiketoimintoihin sekä rakentanut rahastoja, perustanut yrityksiä sekä ollut mukana erilaisissa kiinteistörahoituksissa ja lukuisissa transaktioissa.

Grannenfelt Finance

Grannenfelt Finance Oy on vuonna 2015 perustettu riippumaton rahoitusratkaisuihin keskittyvä yritys Suunnittelemme ja järjestämme eri vaiheissa oleville yrityksille vieraan ja oman pääoman ehtoisia sekä julkisia rahoitusratkaisuja, jotka tukevat yhtiön kasvua, maksimoivat yhtiön vaikuttavuutta niin omistajien, sidosryhmien kuin yhteiskunnan näkökulmasta sekä minimoivat omistuksen laimentumista.

Grannenfelt Finance (osa AIM Capital Groupia) tekee yhteistyötä varainhoitoyhtiö AIM Capitalin sekä EU:n avustusmuotoisen rahoituksen kansainvälistä huippua edustavan Inspiralia-ryhmän kanssa.

Grannenfelt Finance vahvistaa toimintaansa EU:n tarjoamissa rahoitusmahdollisuuksissa20.3.2019 13:00:00 EET | Tiedote

Pk-yritykset ovat Suomen talouden ja yhteiskunnan selkäranka. Yritysten kasvu ja kansainvälistyminen edellyttävät toimivia rahoitusmarkkinoita talouden suhdanteista riippumatta. Rahoitusmarkkinoiden eri toimijoiden yhteisenä tavoitteena tulee olla pullonkaulojen poistaminen pk-yritysten rahoituksen mahdollisuuksista #suominousuun -hengessä. Tässä työssä rahoitusmarkkinoiden toimijat eivät saa epäonnistua, vaan kaikki mahdollisuudet toimivien markkinoiden ylläpitämiseksi on hyödynnettävä.