Tiinu Wuolio Finnish Comms Awards -kilpailun 10. juhlavuoden päätuomariksi
Viestintää reilun pelin ja luottamuksen pohjalta
Viestintätoimisto Meditan perustaja ja toimitusjohtaja Tiinu Wuolio on tehnyt pitkän uran viestinnän parissa. Vahvuuksiksi hän luettelee journalistitaustansa sekä erikoistumisen viestinnän eettisiin kysymyksiin. Hän edustaa Marketing Finlandia Viestinnän eettisessä neuvottelukunnassa.
"Tässä kilpailussa annetaan arvoa asiakkaan ja toimiston viestintäammattilaisten ja yhteistyökumppaneiden hyvälle yhteistyölle. Parhaat viestintätyöt syntyvät tilaajan ja tekijöiden keskinäisestä luottamuksesta. Yhteistyössä ratkotaan asiakkaan haasteita tasan tarpeeseen sopivalla tavalla ja luodaan edellytyksiä myös tulevaisuuden onnistumisille”, Tiinu Wuolio sanoo.
”Kilpailun uskottavuudelle on tärkeää, että siihen osallistutaan nimettömänä ja tuomareiden mahdolliset jääviydet tarkistetaan huolellisesti. On motivoivaa olla myötävaikuttamassa tämän koko toimialaa kehittävän kilpailun onnistumiseen”, Wuolio jatkaa.
Marketing Finland ottaa kilpailusta kopin
Marketing Finlandin alle siirtynyt viestintäkilpailu antaa erityistä arvoa pitkäjänteiselle ja laadukkaalle yhteistyölle. Asiakkaan nimi ja osallisuus työssä sekä yhteistyökumppaneiden panos näkyvät yhtä vahvasti kuin toimiston työ.
”Marketing Finlandilla on halu kehittää edelleen Finnish Comms Awards -kilpailua, jossa palkitaan Suomen parasta viestintää, eikä vain yksittäisten toimistojen saavutuksia. Arvostamme kilpailua, koska sen kautta saadaan näkyväksi hyvällä viestinnällä saavutettuja tavoitteita, jotka muuten jäisivät vain tekijöidensä tietoon. Finnish Comms Awards on kilpailu, joka auttaa yrityspäättäjiä näkemään viestinnän roolin yhtenä yrityksen kriittisistä menestystekijöistä”, Marketing Finlandin toimitusjohtaja Riikka-Maria Lemminki toteaa.
Vuoden varainhankintateko jatkaa osana kilpailua
Hyväntekeväisyysjärjestöjen Vuoden varainhankintateko -kilpailu on edelleen osa Finnish Comms Awardsia. Palkitsemme tänäkin vuonna omassa kategoriassaan vuoden varainhankintateon, johon voivat osallistua kaikki yleishyödylliset järjestöt.
”Hyvän tekeminen koskettaa suurta osaa suomalaisia ja VaLan jäsenyhteisöilläkin on noin miljoonaa lahjoittajaa ja tukijaa. Finnish Comms Awards -yhteistyön myötä järjestöt saavat laajan asiantuntijajoukon arviointia omasta markkinointiviestinnästään”, VaLa ry:n pääsihteeri Pia Tornikoski sanoo.
Finnish Comms Awardsissa palkitaan parhaita viestintätöitä eri kategorioissa. Lisäksi valitaan Vuoden viestintäteko, Vuoden viestintätoimisto, Vuoden Spokesperson ja Vuoden viestintäkonsultti. Omassa kategoriassaan palkitaan yleishyödyllinen yhteisö vuoden varainhankintateosta.
Lisätiedot
Päätuomari Tiinu Wuolio, toimitusjohtaja, Viestintätoimisto Medita, tiinu@medita.fi
Riikka-Maria Lemminki, toimitusjohtaja, Marketing Finland, riikka-maria.lemminki@marketingfinland.fi
Pia Tornikoski, pääsihteeri, VaLa ry, paasihteeri@vala.fi
Marketing Finland on kasvava markkinoinnin liike, johon voivat liittyä jäseniksi markkinointia ja viestintää tekevät yritykset sekä alan palvelutarjoajat. Jäsenemme ovat mukana ostamassa ja tuottamassa lähes kaikkea Suomessa tehtävää markkinointia ja viestintää.
Avainsanat
Yhteyshenkilöt
Johanna LohiluomaPR ManageriMarketing Finland
Puh:0504002623johanna.lohiluoma@marketingfinland.fiKuvat
Linkit
Tietoja julkaisijasta
Marketing Finland on kasvava markkinoinnin liike, johon voivat liittyä jäseniksi markkinointia ja viestintää tekevät yritykset sekä alan palvelutarjoajat. Jäsenemme ovat mukana ostamassa ja tuottamassa lähes kaikkea Suomessa tehtävää markkinointia ja viestintää.
Tilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.
Lue lisää julkaisijalta Marketing Finland ry
Somevaikuttajat lyöttäytyivät yhteen: "Haluamme itse nostaa alamme tasoa ja mainetta"25.4.2025 14:24:07 EEST | Tiedote
Suomen kokeneimmista vaikuttajista koostuva Marketing Finlandin työryhmä on koottu edistämään ja kehittämään vaikuttajamarkkinoinnin alaa vaikuttajien näkökulmasta.
Young Lions Finland 2025: Voittajat ovat tässä24.4.2025 17:06:49 EEST | Tiedote
Young Lions Finland -kilpailussa on valittu kymmenen nuorta markkinoinnin ja viestinnän tulevaisuuden tähteä edustamaan Suomea kansainväliseen Young Lions Competitions -kilpailuun.
Young Lions Finland 2025 finalistit on valittu3.4.2025 09:12:22 EEST | Tiedote
Young Lions Competitions Finland -kilpailussa etsitään 30-vuotiaita tai nuorempia markkinoinnin ja viestinnän tulevaisuuden tähtiä edustamaan Suomea kansainväliseen Young Lions Competitions -kilpailuun. Shortlista on tässä!
Suomen rakastetuin markkinointikone vei Effien kirkkaimman palkinnon13.2.2025 22:04:00 EET | Tiedote
Maailman laajin markkinoinnin tehokkuutta mittaava kilpailu Effie Awards järjestettiin Suomessa nyt 23. kerran. Kilpailu huipentui 13.2.2025 järjestetyssä gaalassa, jossa palkittiin suomalaisia markkinoinnin töitä yhdellä Grand Effiellä ja kahdella kultaisella, viidellä hopeisella sekä kuudella pronssisella Effiellä. Effie Awards Finlandin järjesti Marketing Finland yhteistyössä Sanoma Media Finlandin kanssa. Effiessä kumppaneina ovat myös JCDecaux, Channel Factory ja Grano.
Effie 2024 finaaliin 21 markkinointityötä18.12.2024 11:00:00 EET | Tiedote
Effie Awards Finland 2024 -ohjausryhmä on valinnut ensimmäisen kierroksen tuomaroinnin pisteiden perusteella kilpailun finalistit. Toiselle tuomarointikierrokselle pääsi yhteensä 21 markkinointityötä, joista seitsemän työtä on ehdolla useammassa kategoriassa.
Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.
Tutustu uutishuoneeseemme