Sulake

Online-yhteisö Habbon muotikilpailu tuotti 15 000 euron lahjoituksen Pelastakaa Lapset ry:lle

Habbossa järjestettiin keväällä muotisuunnittelukilpailu, jossa tavoitteena oli suunnitella pikselianimoitu asuste.

Kilpailuun osallistui 917 Habboa ympäri maailman ja upean kimonon suunnitellut voittaja -Push löytyi Chilestä. Kilpailun voittaneesta kimonosta tehtiin Habbo-vaate, joka otettiin Habbon katalogiin myyntiin heinäkuun ajaksi. Kaikki myynnistä tulleet tuotot, 15 480 euroa, lahjoitetaan nyt voittajan valitsemalle järjestölle, Pelastakaa Lapset ry:lle. Kimonoa ostettiin heinäkuussa 14 000 käyttäjän toimesta lähes 45 000 kertaa.

“Kimono oli todellinen hittituote Habbossa heinäkuussa. Olemme ylpeitä upeasta aktiivisesta Habbo-yhteisöstämme ja kiitollisia kaikille kimonon ostajille, tuottojen mennessä näin hyvään tarkoitukseen,” Sulakkeen toimitusjohtaja Valtteri Karu toteaa. “Pelastakaa Lapset ry on tärkeällä asialla ja meistä on hienoa voidessamme lahjoittaa kimonon myynneistä tulleet tuotot järjestön toimintaan.”

“On kunnia, että muotikilpailun voittanut pelaaja valitsi Pelastakaa Lapset ry:n lahjoituskohteeksi. Koronapandemia on lisännyt entisestään lasten ja nuorten avun tarvetta niin Suomessa kuin maailmalla. Tämä on erittäin merkittävä lahjoitus turvaamaan apumme kaikkein vaikeimmassa asemassa oleville lapsille ja perheille. Lämmin kiitos voittajalle ja kilpailun järjestäjille,” kommentoi Heli Le, yritysyhteistyön tiiminvetäjä, Pelastakaa Lapset ry:stä.

Muotikilpailu oli osa Habbon kevätkampanjaa, jossa käyttäjät osallistuivat muotikoulun tapahtumiin muun muassa harjoittelemalla muotinäytökseen valmistautumista ja pelaamalla Habbossa erilaisia pelejä, kuten muotitietokilpailuja ja pukeutumispelejä. Vuonna 2016 lanseerattu Habbon muotikuukausi on suosittu kampanja, sillä kampanjan aikana Habbossa lanseerataan useita uniikkeja vaatekokoelmia.

Habbo ja Sulake
Sulake on 21-vuotias online-peliyritys, joka kehittää turvallisia ja hauskoja pelejä ja online-yhteisöjä itseilmaisuun. Sulakkeen pelit ovat nimeltään Hotel Hideaway ja Habbo, joka on edelleen yksi maailman suurimmista online-yhteisöistä. Habbossa on maksavia asiakkaita yli 115 maassa ja aktiivisia käyttäjiä kuukausittain yli 850 000. Sulakkeen tavoitteena on luoda käyttäjille turvallinen ja hauska ympäristö tavata uusia ystäviä, ilmaista itseään ja jakaa tekemäänsä sisältöä. Vuonna 2000 perustetun Sulakkeen omistaa hollantilainen media- ja teknologiayhtiö Azerion. ​www.sulake.com

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta Sulake

/Otsikko korjattu/ Habboa kehittävä Sulake hollantilaisomistukseen: Azerion on ostanut Elisan osuuden 49% osakekannasta - Sulakkeen pääkonttori pysyy Suomessa ja toiminta jatkuu entisellään25.1.2021 12:27:39 EET | Tiedote

Tiedote 25.1.2021. Sulake ja Azerion kertoivat tänään yrityskaupasta, jonka myötä hollantilainen peli- ja mainosteknologiayhtiö Azerion on ostanut Elisalta loput 49 prosenttia Sulakkeesta. Osapuolet ovat sopineet, että kauppahintaa ei julkaista. Aiemmin Orange Games -nimellä tunnettu Azerion osti Elisalta enemmistöosuuden (51%) Sulakkeesta kesällä 2018 ja on siitä lähtien toiminut Sulakkeen pääomistajana. Elisa toimi Sulakkeen sijoittajana ja omistajana 20 vuotta, eli yrityksen alkutaipaleelta, vuodesta 2000 lähtien.

Habboa kehittävä Sulake hollantilaisomistukseen: Elisa myy loput 49% osakkeistaan peli- ja mainosteknologiayhtiö Azerionille - Sulakkeen pääkonttori pysyy Suomessa ja toiminta jatkuu entisellään25.1.2021 11:33:02 EET | Tiedote

Tiedote 25.1.2021. Sulake ja Azerion kertoivat tänään yrityskaupasta, jonka myötä hollantilainen peli- ja mainosteknologiayhtiö Azerion ostaa Elisalta loput 49 prosenttia Sulakkeesta. Osapuolet ovat sopineet, että kauppahintaa ei julkaista. Aiemmin Orange Games -nimellä tunnettu Azerion osti Elisalta enemmistöosuuden (51%) Sulakkeesta kesällä 2018 ja on siitä lähtien toiminut Sulakkeen taustajoukoissa. Elisa toimi Sulakkeen sijoittajana ja omistajana 20 vuotta, eli yrityksen alkutaipaleelta, vuodesta 2000 lähtien.