SOK - Suomen Osuuskauppojen Keskuskunta

S-ryhmä lanseeraa uusia FFP2-maskeja – hinta laskee entisestään

Jaa
S-ryhmä vastaa FFP2-maskien kasvavaan kysyntään uudella tuotteella, jossa yhdistyy kirurgisen maskin käyttömukavuus sekä FFP2-tason suojaus. Uudet maskit tulevat kaikkien S-ryhmän marketkaupan myymälöiden valikoimiin syyskuun aikana.

FFP2-maskien myynti on kolminkertaistunut S-ryhmän myymälöissä loppukesän aikana. Voimakkainta kysyntä on ollut pääkaupunkiseudulla. Oikein käytettynä FFP2-hengityssuojain suojaa käyttäjäänsä.

”Myyntidatasta on nähtävissä, että yhä useampi asiakkaamme valitsee nyt FFP2-tason hengityssuojaimen. Haluamme vastata kysynnän nousuun tällä uudella tuotteella, joka vastaa käyttömukavuudeltaan kirurgista suu-nenäsuojainta ja suojaa käyttäjäänsä. Uudet FFP2-maskit ovat myös visuaalisesti miellyttävämmän näköisiä kuin aiemmin myynnissä olleet”, sanoo myyntipäällikkö Marko Väänänen S-ryhmän marketkaupasta.

Luvassa myös erilaisia värivaihtoehtoja: valkoisen ja mustan maskin lisäksi valikoimiin tulee heti syyskuussa punainen maski. Valikoima täydentyy myöhemmin syksyllä grafiitinharmaalla versiolla.

Uudet FFP2-maskit tulevat myyntiin kaikkiin S-ryhmän ruokakauppoihin (Prisma, S-market, Sale, Alepa, Food Market Herkku) sekä liikennemyymälöihin (ABC). Maskit myydään 25 kappaleen pakkauksissa (9,90 €/pkt) eli maskien kappalehinta on noin 0,40 €.

”Olemme tähänkin asti myyneet FFP2-maskeja erittäin kilpailukykyiseen hintaan, mutta uuden tuotteen myötä kappalehinta laskee entisestään”, Väänänen huomauttaa.

FFP2-maskien lisäksi S-ryhmän ruokakauppojen valikoimista löytyy edelleen myös kirurgisia suu-nenäsuojaimia sekä yksittäispakattuina että suuremmissa pakkauksissa.

Avainsanat

Yhteyshenkilöt

Marko Väänänen, myyntipäällikkö, S-ryhmän marketkauppa, marko.vaananen@sok.fi, puh. 010 76 81637

Kuvat

Lataa
Uusi FFP2-maski kasvoilla
Uusi FFP2-maski kasvoilla
Lataa
Uusi FFP2-maski kasvoilla
Uusi FFP2-maski kasvoilla
Lataa

Tietoja julkaisijasta

SOK - Suomen Osuuskauppojen Keskuskunta
SOK - Suomen Osuuskauppojen Keskuskunta
Fleminginkatu 34
00510 Helsinki

http://www.s-ryhma.fi

S-ryhmä on suomalaisten kotitalouksien omistama kaupparyhmä. S-ryhmän muodostavat 19 alueosuuskauppaa, SOK sekä niiden tytäryhtiöt. ​ 

Tarjoamme arjen palveluita päivittäis- ja käyttötavarakaupassa, hotelleissa ja ravintoloissa, tavarataloissa, liikennemyymälöissä sekä oman pankkimme kautta. ​ 

Olemme suurin yksityinen työllistäjä Suomessa – meitä s-ryhmäläisiä on noin 40 000. Toimimme tinkimättömästi yhdenvertaisuutta edistäen sekä luonnonvaroja kunnioittaen, ja olemme Suomen suurin kotimaisen ja lähiruoan myyjä. Verojalanjälkemme on lähes 1,9 miljardia euroa, ja investoimme vuonna 2024 Suomeen lähes miljardi euroa. ​​ 

#parempipaikkaelää

SOK:n viestintä tarjoaa median edustajille ajankohtaista tietoa S-ryhmästä. Viestintämme palvelee mediaa arkisin klo 9–16.

Mediapuhelin: 050 472 2745 (pvm/mpm)
Sähköposti: viestinta@sok.fi

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta SOK - Suomen Osuuskauppojen Keskuskunta

Nopeus on suurin riski – ruokarobotit muistuttavat koulujen alkaessa valppaudesta liikenteessä7.8.2025 12:10:00 EEST | Tiedote

Suomalaisista lähes jokainen pitää tärkeänä, että koulujen lähellä noudatetaan nopeusrajoitusta. Silti Liikenneturvan toteuttamissa tutkauksissa neljä viidestä kuljettajasta ajaa ylinopeudella koulujen lähistöllä oleville suojateille. Kun koulut elokuussa alkavat, katukuvassa tutuksi tulleet S-kaupat-palvelun ruokarobotit kerääntyvät koulujen ja myymälöiden lähistölle ympäri Suomea muistuttamaan erityisesti aikuisia valppaudesta, kun liikenteessä on paljon pieniä kulkijoita.

Huulet ovat palanneet tärkeäksi osaksi suomalaisten meikkirutiinia – Nämä tuotteet nousseet uusiksi myyntihiteiksi23.7.2025 08:45:00 EEST | Tiedote

29. heinäkuuta vietetään jälleen vuosittaista kansainvälistä huulipunapäivää. Huulipunat ja -kiillot ovatkin parhaillaan yhä useamman suomalaisen huulilla, sillä erilaisia huulituotteita ostetaan nyt selvästi edeltäviä vuosia enemmän. Sokoksen ja Emotionin myyntidatasta käy ilmi, että huulipunien myynti on kasvanut peräti 50 prosenttia koronavuosiin verrattuna.

Ilmanpuhdistimien myynti tuplaantui eikä pöytätuuletin enää kelpaa kaikille – Prisman myyntidata kertoo, mitä koteihin kesällä halutaan15.7.2025 09:14:18 EEST | Tiedote

Suomalaiset panostavat selvästi aiempaa enemmän kotinsa ilmanlaatuun ja viilennykseen kesäisin, kertoo Prisman tuore myyntidata. Datan mukaan ilmanpuhdistimien kysyntä on alkukesällä lähes tuplaantunut ja viilenninkaupoille suomalaiset suuntavat heti ensimmäisinä hellepäivinä. Monille viilennyslaitetta valitessa on nyt erityisen tärkeää, että laitetta voi hallita etänä. Viilentimien lisäksi tapoja torjua hellettä on monia.

Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.

Tutustu uutishuoneeseemme
World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye