Tehden Oy

Joensuun Motonet-tavaratalo käyttää kotimaista Tehden-toiminnanohjausjärjestelmää

Joensuun Motonet-tavaratalo otti lokakuussa käyttöön kotimaisen Tehden-toiminnanohjausjärjestelmän. Tehden on sataprosenttisesti kotimainen perheyritys, jolla on pitkä yhteinen historia Motonetin emoyhtiön, Broman Group -konsernin kanssa. Tehden on jo aiemmin osoittanut tehonsa Iisalmen ja Varkauden Motonet-tavarataloissa.

Tehden Oy on noin 40 henkeä työllistävä turkulainen perheyritys, joka toimittaa yrityksille pilvipohjaisia kassa- ja toiminnanohjausjärjestelmiä. Tehden-järjestelmä on ollut aiemmin käytössä jo Iisalmen ja Varkauden Motonet-tavarataloissa, ja lokakuussa se otettiin käyttöön myös Joensuun Motonet-tavaratalossa. Joensuussa tuotteet hyllytetään jatkossa Tehdenin varastonhallintaratkaisulla ja asiakkaiden tilaukset kerätään palvelutiskillä Tehdenin avulla. Samalla käyttöön tuli myös Tehden-käsipääte, jonka avulla työskentely tavaratalossa helpottuu ja tehostuu entisestään.

Tehden on sataprosenttisesti kotimainen perheyritys, jolla on pitkä yhteinen historia Motonetin emoyhtiön, Broman Group -konsernin kanssa. Tehdenin toiminnanohjausjärjestelmä on Iisalmen ja Varkauden Motonet-tavaratalojen lisäksi käytössä Broman Group -konserniin kuuluvassa AD VaraosaMaailma -ketjussa, Finntest Oy:ssä sekä näille tavaraa toimittavissa Broman Logistics -logistiikkakeskuksissa. Tehdenin käyttöönotto Motoneteissa on pitkäjänteisen kehitystyön tulos ja osoitus siitä, että saatavilla on varteenotettavia kotimaisia toiminnanohjausjärjestelmiä, joilla Motonetin kokoluokan tavaratalon varastoa, ostoja ja myyntejä voidaan hallita.

- Meillä Tehdenillä tavoitteena on jatkaa hyvin sujunutta yhteistyötä myös tulevaisuudessa ja vastata Broman Group -konsernin tarpeisiin mahdollisimman hyvin. On hienoa, että tulevaisuudessa Tehdenin käyttö laajenee Broman Group-konsernissa. Joensuun jälkeen seuraavana käyttöönottovuorossa ovat Kuopion ja Oulun Motonet-tavaratalot, kertoo Tehdenin projektipäällikkö Mikko Luukkonen.

Tehden on kasvanut voimakkaasti viime vuosina, ja yrityksen kassa- ja toiminnanohjausjärjestelmä tarjoaa nykyaikaisia ratkaisuja monikanavaiseen myyntiin ja prosessien automatisointiin.

Tehden Oy
Pitkämäenkatu 11 A
20250 TURKU

Tehden Oy on vuonna 2007 perustettu kotimainen ohjelmistotalo, joka tarjoaa liiketoimintaa kehittäviä yritysohjelmistoja. Noin 700 kaupan, liikunnan ja palvelualan yritystä käyttää Tehdenin pilvipalveluna toimivaa kassa- ja toiminnanohjausjärjestelmää (SaaS ERP) kassatoimintoihin, varastonhallintaan, osto- ja myyntitilauksiin, laskutukseen ja muihin yrityksen ydintoimintoihin. Tehdenille myönnettiin 2020 Avainlippu-tunnus merkkinä Suomessa valmistetusta tuotteesta.