Kova kasvu siivittää Kauppakeskus Myllyn joulua
Joulunaika tuo Kauppakeskus Myllyyn runsaasti pop-up-myymälöitä. Myyntipaikkojen kysyntä on ollut ennätyksellisen suurta. Mukana on lisäksi aiempaa enemmän isoja ja tunnettuja brändejä. Myllyn liiketiloista kaikki käytettävissä olevat ovat joulun aikana varattuja. Käyttöaste on pop-up-myymälöiden ansiosta lähellä 100 prosenttia.
– Tulijoita olisi ollut enemmän kuin tiloja oli vapaana. Positiivista viestiä kertoo myös se, että nykyiset liikkeet haluavat laajentaa tilojaan. Iittala avaa joulukuussa Myllyyn Suomen ensimmäisen elämyksellisen Iittala Storen. Myös optikkoketju Synsam kasvattaa liiketilaneliöitään ja laajentaa samalla valikoimaansa, Kauppakeskus Myllyn toimitusjohtaja Mari Hantula kertoo.
Myllyssä on koko pandemian aikana satsattu vahvasti asiakkaiden terveysturvallisuuteen ja myös tänä jouluna mahdollisiin kiristyviin rajoituksiin tartutaan nopeasti, viranomaisohjeita noudattaen. Varsinais-Suomen suurimmassa kauppakeskuksessa turvallisen asioinnin edellytykset täyttyvät ja turvavälejä on helppo noudattaa.
Mylly koetaan kauppakeskuksista mieluisimmaksi
Tänä syksynä 20-vuotissyntymäpäiväänsä juhlistaneen kauppakeskuksen lokakuun kokonaismyynti kasvoi 14 prosenttia viime vuoteen verrattuna. Tänä vuonna saavutettiin uusi ennätys, sillä lokakuun myynti nousi liki 20 miljoonaan euroon. Tämä on lokakuiden kovin myyntiluku Kauppakeskus Myllyn historiassa. Myös marraskuun kävijämäärä kasvoi kuusi prosenttia viime vuoteen verrattuna.
Vuoden 2021 aikana Myllyyn on avautunut seitsemän uutta myymälää: Timanttiset, Varsinais-Suomen ensimmäinen Normal, Saaren Taika, Teppanyaki, Leonosa, Valotar ja Lempi Lifestyle. Lisäksi Finnkino avaa keväällä Myllyyn Pohjoismaiden ensimmäisen Luxe-elokuvateatterin.
Kauppakeskus Mylly teki myös kesäkuukausina kaikkien aikojen myyntiennätyksensä.
– Kesä ja syksy olivat myynnillisesti onnistuneita ja odotuksemme joulukaupasta ovat todella positiivisia. Näyttää myös siltä, että asiakkaat ottivat brändiuudistuksemme hienosti vastaan. Tämä antaa meille hyvän pohjan jatkaa Kauppakeskus Myllyn kehittämistä, Mari Hantula sanoo.
Myllyn tunnettuus on paikallisesti 100 prosenttia, ja marraskuussa brändiuudistuksen yhteydessä toteutetussa huomioarvokyselyssä yli puolet vastaajista nimesi Myllyn itselleen mieluisimmaksi kauppakeskukseksi Turun alueella.
Joulun ajan pop-up-myymälät:
- Leonidas
- Toinen Luonto
- Midas Kultasepät
- Flör-kukkakärry
- Untuvaa
- Muurla
- Kustavin Savipaja
- Luin Living & Papu Design
- Lahjamaa
- Epic Autokoulu
- Turun Autocenter
- Mukelomesta
- Pomppulinnapark
Avainsanat
Yhteyshenkilöt
Mari HantulaToimitusjohtajaKauppakeskus Mylly Oy
Puh:+358 50 441 9394mari.hantula@kauppakeskusmylly.fiTietoja julkaisijasta
Kauppakeskus Mylly on maailman ihmeellisin raisiolainen kauppakeskus. Varsinais-Suomen suurimpana se palvelee liki kuutta miljoonaa kävijää vuosittain. Yli 150 liikettä, 3 000 autopaikkaa ja loputtomasti arjen elämyksiä.
Tilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.
Lue lisää julkaisijalta Kauppakeskus Mylly Oy
Köpcentrum Myllys sommar intresserar resenärer15.5.2025 08:50:46 EEST | Pressmeddelande
Sommaren är alltid livlig på köpcentret Mylly och bland besökarna kan man se också resenärer som kommit för att besöka regionen och olika evenemang. Också denna sommar ordnas ett öppet lopptorg på parkeringsplatsen varannan söndag.
Kauppakeskus Myllyn kesä kiinnostaa matkailijoita15.5.2025 08:50:46 EEST | Tiedote
Kesä on Kauppakeskus Myllyssä aina vilkasta aikaa, ja lähialueille ja tapahtumiin tulevat matkailijat näkyvät myös Myllyn kävijöissä. Tänäkin kesänä joka toinen sunnuntai on parkkialueella kaikille avoin ulkokirppis.
I Köpcentrum Mylly öppnas en 16,5 meter lång rutschkana – pricken över i:et för det förnyade Myllytorget11.2.2025 08:55:51 EET | Pressmeddelande
Köpcentrum Myllys senaste nyhet är Myllyröret, en stor rutschkana mellan våningarna. I invigningen deltar de populära influencerna Joona Puhakka och Roope Rannisto. I vårens pop up-butiker får kunderna ta del av bland annat åländsk vikingachili och trendiga evighetssmycken.
Kauppakeskus Myllyyn avautuu 16,5 metriä pitkä liukumäki – uusittu Myllyntori saa viimeisen silauksen11.2.2025 08:55:51 EET | Tiedote
Kauppakeskus Myllyn tuorein uudistus on Myllynputki, suuri kerrosten välinen liukumäki. Liukumäen avajaisia vietetään suosittujen vaikuttajien Joona Puhakan ja Roope Ranniston kanssa. Kevään pop up -myymälöissä on tarjolla muun muassa ahvenanmaalaista viikinkichiliä ja trendikkäitä ikikoruja.
Inbjudan till medierepresentanter: Köpcentrum Myllys nya rutschkana mellan våningarna tas i bruk – åk till nedre våningen från 6 meters höjd7.2.2025 12:36:01 EET | Pressinbjudan
I Köpcentrum Mylly öppnas en 16,5 meter lång rutschkana från andra våningen till första våningen på Myllytorget. Rutschkanan är unik inom köpcentrumvärlden då den är den enda rutschkanan i denna storleksklass som är öppen och gratis för alla. Rutschkanan kommer att heta Myllyröret och finnas där till kundernas glädje permanent. Vi vill bjuda in medierepresentanter och deras barn att se närmare på den nya rutschkanan och Myllytorget, vars omfattande renovering nu står färdig. Provkörningstillfället för rutschkanan arrangeras på söndag den 16 februari 2025 efter stängningstid kl. 19.30–20.30. Evenemanget är öppet även för Myllys anställda och deras familjer. Den officiella invigningen av Myllyröret sker under sportlovsveckan måndag 17 februari 2025. Vi informerar senare om invigningen och sportlovsveckans händelser. Vi ber intresserade att anmäla sig till provkörningstillfället senast 13.2.2025 via e-post till anna.koivisto@ideagroup.fi eller telefon till 041 433 6165 / Anna Koivisto, Id
Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.
Tutustu uutishuoneeseemme