SDP Häme

SDP:N ALUEVAALIEHDOKAS PEKKA KOSKELA PADASJOELTA ON KUOLLUT

SDP:n Päijät-Hämeen aluevaaliehdokas Pekka Koskela Padasjoelta on kuollut.

61-vuotiaana poisnukkunut Pekka Koskela oli pitkäaikainen Padasjoen demarien aktiivi.

- Kyllä tämä tieto tuli täytenä yllätyksenä. Edellisenä ilta vielä käytiin läpi yhteistä vaalistrategiaamme ja puhuttiin musiikista, kun ”Pietu” oli musiikkimiehiä. Pekkaa jää kaipaamaan lähiomaiset ja todella laaja ystäväporukka. Lähes jokainen padasjokelainen hänet jotenkin tunsi, Padasjoen Työväenyhdistyksen puheenjohtaja Mira Vilkman kertoo.

Tapahtuneen johdosta Padasjoen demarit ovat peruuttaneet perjantain vaalitilaisuuden.

- Katsoimme että nyt ei ole vaali tilaisuuden aika, kyllä on kyyneleet vielä niin herkässä, että menisi itkun puolelle koko tilaisuus, Vilkman sanoo.

Padasjoen demarit tiedottavat myöhemmin viikon alusta mahdollisista vaalitilaisuuksista.

- Pidämmekö jonkun aluevaalitilaisuuden vielä myöhemmin, niin siitä keskustelemme Pekan omaisten kanssa. Kunnioitamme heidän toivettaan tässä asiassa, Vilkman linjaa.

Lisätietoja: Jarkko Nissinen, Hämeen Sosialidemokraatit ry toiminnanjohtaja p. 040 501 5995

Yhteyshenkilöt

Lisätietoja: Jarkko Nissinen, Hämeen Sosialidemokraatit ry toiminnanjohtaja p. 040 501 5995

SDP Häme