Finnkino Oy

Finnkinon logo uudistuu

Jaa
Finnkino modernisoi logonsa ja samalla yhdenmukaistaa ilmettä konsernin muiden tunnusten kanssa.

Koronarajoitusten lieventymisen myötä Finnkino on jälleen voinut avata kaikki elokuvateatterinsa täydellä kapasiteetillä ja päässyt kutsumaan ihmiset takaisin elokuvaelämysten pariin. ”Voimme vihdoin taas tarjota vaikuttavia elokuvakokemuksia ja jopa 3–6 uutta ensi-iltaa viikossa”, iloitsee Finnkinon Senior Guest Engagement Manager Caroline Nykter.

Uusi aika tarjoaa myös tilaisuuden Finnkinon logon modernisointiin. Uudistettu logo otetaan käyttöön vaiheittain alkaen Finnkinon sähköisistä palveluista. Ensimmäisen kokonaisuudessaan päivitetyn ilmeen voi nähdä 6.5. avattavassa Raision Kauppakeskus Myllyn Finnkino LUXE Myllyssä. Finnkinon uusi elokuvateatteri on Pohjoismaiden ensimmäinen full recliner -teatteri, joka tarjoaa huipputason elämyspuitteet ja laadukkaimman esitystekniikan.

Finnkino on osa Euroopan suurinta elokuvateatteriketjua Odeon Cinemas Groupia. Modernisoitu F-symboli on käytössä myös Ruotsin sisaryhtiöllä Filmstadenilla. ”Uudella logolla haluamme yhdenmukaistaa ilmettämme konsernin muiden tunnusten kanssa”, Nykter kertoo logouudistuksen taustasta.

Avainsanat

Yhteyshenkilöt

Caroline NykterSenior Guest Engagement ManagerFinnkino Oy

Puh:+358503552079

Kuvat

Tietoja julkaisijasta

Finnkino Oy
Finnkino Oy
Mannerheimintie 113
00280 Helsinki

Vuonna 1986 perustettu Finnkino on Suomen kulttuuriviihteen monipuolisin elämysten tarjoaja ja edelläkävijä. Finnkino LUXE Myllyn avauduttua Finnkinolla on Suomessa kahdellatoista paikkakunnalla kaikkiaan 17 elokuvateatteria, joissa on yhteensä 119 salia. Finnkino toimii myös elokuvien maahantuojana ja levittäjänä. Finnkino kuuluu Euroopaan suurimpaan elokuvateatteriketjuun Odeon Groupiin, jonka omistaa amerikkalainen maailman johtava elokuvateatteriketju AMC.

www.finnkino.fi
www.odeoncinemasgroup.com

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta Finnkino Oy

Käsityöharrastus suomalaisille tärkeämpää kuin koskaan: Finnkinon ensimmäiset neulontanäytökset hyödyntävät elokuvan hyvinvointivaikutuksia26.8.2024 11:05:43 EEST | Tiedote

Neulominen on nouseva trendi Suomessa, ja Taitoliiton teettämän tutkimuksen mukaan 26 % suomalaisista neuloo viikoittain. Novitan asiakaskysely paljastaa, että peräti 93 % käsityöharrastajista neuloo, koska se on rentouttavaa. Käsitöiden tekeminen tapahtuu usein ruudun ääressä, mikä on inspiroinut Finnkinoa luomaan uudenlaisen elokuvakokemuksen: neulontanäytökset.

World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye