nopeet® / Wormhole Oy

Suomalaisbrändi teki sen taas - latinotähti Maluma rokkaa suomalaisia Nopeet-aurinkolaseja uudella musiikkivideollaan

Kolumbialainen maailmantähti Maluma julkaisi viime viikolla uuden musiikkivideon, ja kappas - mitäpä muutakaan miehen päästä löytyy kuin suomalaiset Nopeet-aurinkolasit.

Nopeiden aurinkolaseja on aiemmin nähty mm. Justin Bieberin, Billie Eilishin ja Kanye Westin päällä.

Mutta miten ihmeessä lasit päätyivät tällä kertaa Maluman musiikkivideolle?

Nopeiden perustajajäsenet, K & W, vastaavat:

- Olimme K:n kanssa keväällä Miamissa käymässä ja tapasimme hirveällä tuurilla Maluman yhdessä South Beachin yökerhoista. Meillä oli yhteinen tuttu ja päädyimme sitten viettämään heidän seurueensa kanssa iltaa yhdessä. Illan edetessä tuolloin yllämme olleet Nopeet muodostuivat puheenaiheeksi ja saimme Maluman kaverilta osoitteen, jonne lupasimme toimittaa seuraavaksi viikoksi muutamat aurinkolasit, Nopeiden perustajajäsen, W, kertoo.

- Emme kosteimmissa päiväunissammekaan uskoneet lasien päätyvän Maluman musiikkivideolle, mutta näin siinä nyt taisi päästä käymään, Nopeiden toinen perustajajäsen, K, lisää.

Linkki musiikkivideoon: https://www.youtube.com/watch?v=WcOJ2mRlg4Y

Ville Wendelin