BPL Group Oy

Betonipumppaus Laatikainen Oy on ostanut Jyväskylän Betonipumppaus Oy:n

Betonipumppaus Laatikainen Oy on vahvistanut asemiaan Keski-Suomen markkinoilla ostamalla Nosto ja Kuljetus Ruuska Ky:n tytäryhtiön Jyväskylän Betonipumppaus Oy:n liiketoiminnan. Yrityskaupan myötä alan palvelutarjonta laajalla talousalueella laajenee merkittävästi.

Heinäkuun 1. päivänä solmitun yrityskaupan myötä Keski-Suomessa toimineen Jyväskylän Betonipumppaus Oy:n reilun 600 tuhannen euron liiketoiminta sekä neljä betonipumppuautoa siirtyvät Betonipumppaus Laatikaisen omistukseen. Samalla yrityksen neljä työntekijää siirtyvät vanhoina työntekijöinä nurmijärveläisyrityksen palvelukseen.

Betonipumppaus Laatikaisen toimitusjohtaja Seppo Laatikainen kertoo yrityksensä operoineen Keski-Suomessa jo aiemminkin. Yrityskaupan myötä sen asema alueella vahvistuu kuitenkin merkittävästi. Jyväskylän toimipiste mahdollistaa myös yhtiön Tampereen toimipisteen tukemisen, josta on saatavilla samat palvelut.

- Markkinat Keski-Suomessa ovat toki rajallisemmat kuin Uudellamaalla ja Pirkanmaalla, mutta alue on laaja - Itä-Suomesta Savon kautta Pohjanmaalle, toteaa Laatikainen.

Vuonna 1983 perustetun ja Jyvässeudun alueella merkittävässä asemassa toimineen Jyväskylän Betonipumppaus Oy:n palvelutarjontaan on kuulunut betonin pumppaus monen tyyppisiin kohteisiin ja kaikenlaisiin valuihin aina pienistä mökin perustuksista vaativiin silta- tai erikoiskohteisiin.

Nyt uuden omistajan ohjauksessa palvelutarjontaan lisätään muun muassa lattianvalutyöt, valujen kokonaisurakointi betonin kuljetuksesta betonipumppaukseen sekä maanrakennustyöt kaiken kokoisille työmaille yksityisistä pienrakentajista isoihin rakennusjätteihin – ja kaikki tämä 25 vuoden kokemuksella.

– Jatkamme Jyväskylän Betonipumppaus Oy:n hienosti haltuun ottamalla ja viitoittamalla tiellä tarjoten asiakkaille entistä enemmän. Uskon, että asiakkaat arvostavat ison ja perinteikkään toimijan monipuolisia ja laadukkaita palveluita, toteaa Laatikainen.

– Tästä on hyvä jatkaa kohti koko Suomen markkinoita, Laatikainen kiteyttää.

BPL Group Oy
Otsotie 2
01900 Nurmijärvi

0400 581 244http://www.betonipumppaus.fi

Betonipumppaus Laatikainen Oy

Betonipumppaus Laatikainen Oy on betoni- ja rakennusalan monipuolisia palveluja kaikenkokoisille työmaille tarjoava yritys. Betonipumppaus Laatikainen on perustettu vuonna 1997. Sen toimipisteet sijaitsevat Nurmijärvellä Karhunkorven teollisuusalueella, Tampereella Ruskon teollisuusalueella sekä Jyväskylässä Seppälänkankaalla. Betonipumppaus Laatikaisen palveluksessa on 25 henkilöä. Yrityksen liikevaihto vuonna 2021 oli 11,4 M€.

Betonipumppaus Laatikainen toimii emoyhtiönä Betoni Laatikainen Oy:lle, Lattia Laatikainen Oy:lle sekä Laatikainen Infra Oy:lle. Yhtiöillä on palveluksessaan yhteensä 75 alan ammattilaista. Yhtiöiden kokonaisliikevaihto oli vuonna 2021 noin 20 M€. Betonipumppaus Laatikainen Oy:n toimitusjohtajana toimii Seppo Laatikainen.

Jyväskylän Betonipumppaus Oy

Jyväskylän Betonipumppaus Oy on perustettu vuonna 1983. Perinteikäs ja merkittävän aseman alalla saavuttanut yritys on tarjonnut Jyvässeudun alueella anturoiden, lattioiden, siltojen sekä erikoiskohteiden betonin pumppauksia. Yrityksen palveluksessa on viisi alan ammattilaista tehden liikevaihtoa vuonna 2021 noin 600 tuhatta euroa. Jyväskylän Betonipumppaus Oy:n toimitusjohtajana toimi Timo Ruuska.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi