Mediakutsu: Kadonneen maun metsästyksen ensi-ilta Tuulensuun Palatsissa ke 28.9. klo 19

Tampereen Tuulensuun Palatsin uusi ravintolateatteriesitys Kadonneen maun metsästys saa kantaesityksensä keskiviikkona 28. syyskuuta. Toivotamme juttua tekevät median edustajat tervetulleiksi ensi-iltaan. Teoksen pääosissa loistavat Satu Silvo, Anna Hanski ja Veeti Kallio. Esityksen lomassa nautitaan kolmen ruokalajin menu.
Tuulensuun Palatsin uuden Kadonneen maun metsästys -ravintolateatteriesityksen pääosissa ovat Anna Hanski (vas.), Veeti Kallio ja Satu Silvo.

Tuulensuun Palatsissa Tampereen Hämeenkadulla nähdään uusi Kadonneen maun metsästys -ravintolateatteriesitys 28.9.–5.11.2022. Kymmenen näytöstä kattavan show & dinner -musiikkikomedian pääosissa makumuistojaan etsivät Satu Silvo, Anna Hanski ja Veeti Kallio. Teoksen käsikirjoituksesta ja laulujen säveltämisestä vastaa Janne Viitaniemi ja musiikin säestyksestä Janne Viitaniemen orkesteri.

Kutsumme juttua tekevät median edustajat katsomaan ensi-iltaa keskiviikkona 28. syyskuuta klo 19. Jos ensi-ilta ei sovi aikatauluihisi, voit valita tutustumisellesi toisen esitysajankohdan. Lista esityspäivistä löytyy kutsun lopusta. Esitys kestää noin kaksi ja puoli tuntia.

Iltaan kuuluu oleellisena osana esitystä varten suunniteltu kolmen ruokalajin menu, joten kulttuurielämyksen äärelle kannattaa saapua sopivasti nälkäisenä. Kerrothan ilmoittautumisen yhteydessä, haluatko nauttia menun liha-, kala- vai kasvisversion. Kurkista maukas menu.

Median ilmoittautumiset

Ilmoittaudu mukaan perjantaihin 23. syyskuuta klo 15 mennessä Tampere-talon viestintäasiantuntija Elsa Vähäselle. Ilmoita viestissä seuraavat asiat: mihin esitykseen olet tulossa, mille medialle työskentelet ja mahdolliset erikoisruokavaliot. Kerrothan myös, jos olet kiinnostunut esiintyjien ennakkohaastatteluista.

Elsa Vähänen
Viestintäasiantuntija
elsa.vahanen@tampere-talo.fi

Kadonneen maun metsästys

Ravintolateatteriesitys makumuistoista

Kantaesitys Tuulensuun Palatsissa 28.9.2022

Esiintyjät

Satu Silvo
Anna Hanski
Veeti Kallio
Janne Viitaniemen orkesteri

Kolmikollamme on pulma: Yksi on menettänyt aistinsa, toiselle maistuisi uusi ura ja kolmannella mennyt muuten vaan maku kaikesta. Esitys tulvii tuttuja makumuistoja. Kaivataan lapsuuden kesiin, käperrytään lohturuoan pariin, matkaillaan uusien makujen maisemiin ja ampaistaan uuden sadon ihanuuksiin.

Moni sanoo pitävänsä hyvästä ruoasta, mutta mitä se on? Sushiövereitä, burgundinpataa vai lohturuokaa ihan muuten vaan. Tuulensuun Palatsissa ei ahdistuta tai syyllistetä. Ollaan hyvien makumuistojen jäljillä.

Ilta koostuu musiikkiteatteriesityksen ja aterian tarjoamasta kokonaisuudesta. Laulut saavat tuttuja makumuistoja mieleen mutta myös pöytään tarjottuna kokonaisuutena.

Esitykset

Ke 28.9. klo 19
To 29.9. klo 19
Pe 30.9. klo 19
La 1.10. klo 16 ja 20
Ke 2.11. klo 19
To 3.11. klo 19
Pe 4.11. klo 19
La 5.11. klo 15 ja 20

Tampere-talo on ohjelmistoltaan, tapahtumiltaan ja kävijämäärältään Suomen suurin ja monipuolisin kulttuuri- ja kongressikeskus ja tapahtumayhtiö. Toimimme myös promoottorina tuottamalla tapahtumia ja konsertteja talon ulkopuolella, ja Events Tampere -tapahtumatoimistomme tuottaa yritystapahtumia ja kongressi- ja kokouspalveluita.

Vuonna 2022 Tampere-talon liikevaihto oli 14,7 miljoonaa euroa. Vuodessa järjestämme yli tuhat tapahtumaa, palvelemme 675 000 tyytyväistä kävijää ja tuotamme Tampereen talousalueelle 50 miljoonaa euroa.

Tampere-talo Oy on perustettu 1987 ja ovet avattiin yleisölle 1990. Se on Tampereen kaupungin omistama osakeyhtiö. Yhtiön toimitusjohtaja on Paulina Ahokas, ja työntekijöitä on 52. Hallituksen puheenjohtaja on Kristiina Michelsson.

Talossa toimivat lisäksi täysimittainen sinfoniaorkesteri Tampere Filharmonia, à la carte -ravintola Tuhto ja maailman ainoa Muumimuseo. Talon yhteydessä palvelee Courtyard by Marriott -hotelli.

Mediakutsu: La Traviata -oopperan teosesittely ohjaaja Samuel Harjanteen ja sopraano Marjukka Tepposen seurassa ti 27.2.22.2.2024 12:20:37 EET | Kutsu

Tampereen Oopperan odotettu La Traviata saa ensi-iltansa Tampere-talossa lauantaina 2. maaliskuuta. Nyt kutsumme mediaa oopperan teosesittelyyn Tampere-taloon tiistaina 27. helmikuuta. Keskustelemassa Giuseppe Verdin mestariteoksesta ovat ohjaaja Samuel Harjanne ja sopraano Marjukka Tepponen. Heitä haastattelee Tampere-talon ohjelma- ja liiketoimintajohtaja Suvi Leinonen.

Iskelmä Gaalan voittajat paljastuvat tänään Nokia Arenalla – ensi vuoden Blind Bird -liput nyt myynnissä16.2.2024 12:35:00 EET | Tiedote

Iskelmä Gaalaa juhlitaan tänään perjantaina 16. helmikuuta Tampereen Nokia Arenalla. Lavalle nousevat BEHM, Juha Tapio, Elastinen, KUUMAA, Anna Puu, Olli Halonen, VIIVI, Portion Boys, Suvi Teräsniska, Vesterinen Yhtyeineen, Erika Vikman ja Sara Siipola. Gaalassa palkitaan vuoden iskelmä, albumi, artisti, yhtye, tulokas ja viihdyttäjä. Yleisön äänestämien palkintojen lisäksi gaalassa jaetaan Teoston vuoden musiikintekijä -palkinto sekä Iskelmän toimituksen raadin valitsema Pro Iskelmä -palkinto. Ensi vuoden gaalaliput ovat nyt myynnissä.

Riihimäen Voimalan kehittämisestä aiesopimus – Tampere-talo-konserni ja Akun Tehdas mukana kehitystyössä25.1.2024 10:00:00 EET | Tiedote

Riihimäen kaupunki, Tampere-talo-konserniin kuuluva tapahtumayhtiö Talo Events Oy ja Akun Tehtaan tapahtumateknisen palvelun yhtiö Oy Aku´s Factory Ltd ovat solmimassa aiesopimusta Voimalan kehittämisestä. Tavoitteena on kehittää Riihimäen rautatieaseman välittömässä läheisyydessä sijaitsevasta Voimalasta ainutlaatuinen tapahtuma- ja kulttuurikeskus. Sopimuksen voimaantulo edellyttää Riihimäen kaupunginhallituksen käsittelyä ja hyväksyntää tiistaina 30. tammikuuta 2024.

Pirkanmaan yritysjohdolle tarjolla ainutlaatuinen Johtajuusseminaari DEI-teemalla tammikuussa8.1.2024 11:59:49 EET | Tiedote

Tampere-talo-konserni yhdessä Asianajotoimisto Alfa Oy:n, Heltti Oy:n ja Courtyard by Marriott Tampere Cityn kanssa järjestää ainutlaatuisen Johtajuusseminaarin ja verkostoitumistapahtuman, joka sukeltaa syvälle monimuotoisuuden, yhdenvertaisuuden ja inklusiivisuuden (DEI) maailmaan liiketoiminnan näkökulmasta. Seminaari on suunniteltu erityisesti toimitusjohtajille, johtoryhmän jäsenille sekä hallitusammattilaisille ja tarjoaa arvokasta sekä ajankohtaista tietoa ja konkreettisia esimerkkejä asiantuntijoilta ja johtajilta.