Meeat Food Tech Oy

Suomen ensimmäinen automaatista saatava vegaanipizza on täällä

MeEat Food Tech on kehittänyt yhdessä Fizza Oy:n kanssa täysin vegaanisen pepperonipizzan. Uutuuspizza on saatavilla kaikista Fizzan pizza-automaateista 1.11.2022 alkaen.

Kasvipohjaisia tuotteita valmistavan MeEatin MUU Pepperonia sisältävä uutuuspizza on Fizzan valikoiman ensimmäinen täysin vegaaninen vaihtoehto. MUU Pepperoni tuo pizzaan pepperonin lihaisan suutuntuman ja mausteisuuden, minkä lisäksi pizza sisältää vegaanista aiolia ja juustoa, punasipulia ja vihreää paprikaa.

”Olemme tinkimättömiä kaikessa mitä teemme ja panostamme ympäristöystävällisyyteen. Uusi pizza on täysin arvojemme mukainen ja haluamme maailman vegaanipäivänä kutsua kaikki maistamaan uutta vegaanista pepperonipizzaamme. Tämä pizza on toivottavasti jokaisen sipsikaljavegaanin unelma”, sanoo Fizza Oy:n toimitusjohtaja Alexandre Benjamin.

Fizzan valikoima koostuu artesaanipizzoista, jotka valmistetaan perinteiseen tyyliin pizzakeittiössä korkealaatuisista raaka-aineista. Paistamista vaille valmiit pizzat toimitetaan suoraan automaatin kylmiöön kylmäketjua katkaisematta. Parhaimman makuelämyksen takaamiseksi pizzat paistetaan valmiiksi vasta tilauksen yhteydessä.

Muutakin kuin leikkele

MeEatin elokuussa lanseeraama vegaaninen MUU Pepperoni on saanut ilahtuneen vastaanoton niin seka- kuin kasvissyöjienkin keskuudessa. MUU Pepperoni on kasvipohjainen mausteinen leikkele, jota voi käyttää kaikessa ruoanlaitossa perinteisen pepperonisiivun tavoin.

“Olemme innoissamme, että MUU Pepperonilla pääsee herkuttelemaan nyt myös Fizza-pizzan muodossa, ja mikä parasta pizzaa on saatavilla ympäri vuorokauden!
MeEatia ja Fizzaa yhdistää innovatiivinen tekeminen ja asioiden katsominen täysin uudesta kulmasta. Yhteistyömme lopputulos on todella herkullinen! Uskomme, että pizzan ystävät tulevat ihastumaan MUU Pepperonilla täytettyyn pizzaan,” kertoo MeEatin toimitusjohtaja Mikko Karell.

MeEat Food Tech tuo markkinoille lihaa muistuttavia kasvipohjaisia MUU-tuotteita, jolloin kuluttajan ei tarvitse tehdä kompromisseja tuotteen maun, koostumuksen ja vastuullisuuden suhteen. Paatuneinkin lihansyöjä voi siis edelleen nauttia tutuista herkullisista mauista, mutta ilman lihaa.

Alexandre Benjamin,
CEO, Fizza Oy
alexandre@fizza.net

Annette Kauppinen,
CMO, Meeat Food Tech Oy
annette.kauppinen@meeat.co

MUU Pepperoni

Meeat Food Tech Oy
Tapiontori 3 B

Suomalainen MeEat Food Tech Oy kehittää ja markkinoi innovatiivisia kasviproteiinituotteita, joita myydään MUU-nimellä. Yhtiön missiona on tehdä kasvipohjaisesta syömisesta mahdollisimman helppoa ja herkullista. Tuotteiden raaka-aineena käytetään muun muassa vatsaystävällistä fermentoitua härkäpapua.

Fizza Oy

Fizza OY on vuonna 2020 perustettu pizza-automaattikonsepti. Valikoimasta löytyy useita artesaanipizzoja, jotka paistetaan valmiiksi nautittavaksi oston yhteydessä vain kolmessa minuutissa. Pizzat voi ostaa sekä kuumana että kylmänä. Yrityksen myyntiautomaatteja sijaitsee Uudellamaalla Kampissa, Kauniaisissa, Niittykummussa, Punavuoressa, Tikkurilassa, Tuusulassa ja Vallilassa. https://fizza.fi/

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta Meeat Food Tech Oy