Mastermark

TAKAISINVETO

Pehmolelu nalle, tuote MO7375, 111254, eränumero 4100074120

Pehmolelu nallessa, jossa on ”Kovanen”-painatus huivissa, on havaittu turvallisuuspuute. Pehmolelun silmän irtoaminen voi aiheuttaa tukehtumisvaaraa lapsille. Lelua on jaettu Kovanen Yhtiöiden takseissa.

Palautusmenettely koskee pehmoleluja, joiden eränumero on 41000074120. Eränumero on painettu pehmolelussa kiinni olevaan ohjelappuun.

Pehmolelun käyttö tulee lopettaa välittömästi ja se on poistettava lasten saatavilta. Pyydämme pehmolelun hankkineita kuluttajia palauttamaan se Mastermark Oy:lle. Ole yhteydessä sähköpostitse mastermark@mastermark.fi palautusohjetta varten.

Pehmolelua on jaettu vuosien 2020–2022 aikana pääkaupunkiseudulla ja Oulussa.

Lisätietoja: Mastermark Oy, p. 020 7815555, www.mastermark.fi

Mastermark
Ravurinkatu 37
20380 Turku

0207815555http://www.mastermark.fi

Mastermark on vuonna 1978 perustettu suomalainen perheyhtiö, joka ideoi ja toteuttaa tuotteita yritysten omalla logolla Suomessa ja maailmalla. Palvelemme asiakkaitamme yli 40 vuoden kokemuksella. Tarjoamme asiakkaillemme kokonaisvaltaisia avaimet käteen -palveluratkaisuja, jotka kattavat koko prosessin malliston suunnittelusta aina lahjojen perille viemiseen asti.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi