Foodora

Pinkki on Euroopan uusi väri – Delivery Hero yhdistää osan eurooppalaisista brändeistään Foodora-brändin alle

Jaa
Toukokuun ensimmäisestä päivästä alkaen foodora-perheeseen liittyy neljä EU:n markkina-aluetta, joissa tällä hetkellä toimii eri Delivery Heron brändejä. Itävallassa, Slovakiassa, Tšekissä ja Unkarissa toimivat nykyiset Mjam-, DameJidlo- ja foodpanda-brändit siirtyvät foodora-brändin alle. Samalla tänään Foodora julkistaa uuden logonsa.
Foodora julkaisee uuden logonsa tiistaina.
Foodora julkaisee uuden logonsa tiistaina.

Foodora on Pohjoismaiden suurin toimija alallaan, ja Foodora on jo tällä hetkellä tunnettu ja vakiintunut brändi Suomen, Tanskan, Norjan ja Ruotsin markkinoilla.

”Työskentelemme yhtenäisen eurooppalaisen kokemuksen eteen asiakkaan kotipaikasta riippumatta. Tavoitteenamme on, että asiakkaamme saavat kaikissa maissa yhden tiimin ja brändin tarjoaman yhtenäisen ja ainutlaatuisen kokemuksen. Näin Foodoran läsnäolo vahvistuu kaikkialla Euroopassa. Foodora on todellinen pohjoismainen menestystarina, jota rakastetaan brändi, ja haluamme hyödyntää tätä etua”, Delivery Hero Europen toimitusjohtaja Pedram Assadi kertoo.

Brändin kehittyminen ei vaikuta suomalaisiin asiakkaisiin, sillä foodoran palvelut helpottavat jatkossakin suomalaisten arkea ja juhlaa entiseen tapaan laadusta tinkimättä.

”On jännittävää, että Foodora-perhe kasvaa Euroopassa. Silti Foodora jatkaa Suomessa vähintään yhtä vahvana kuin ennenkin. Tämä avaa meille suuria mahdollisuuksia, kuten tilaisuuden järjestää yhteiseurooppalaisia markkinointikampanjoita, ja antaa meille mahdollisuuden tehdä jatkossa yhteistyötä maailmanlaajuisten isojen nimien kanssa. Lisäksi jatkossa työntekijöillämme on paremmat mahdollisuudet päästä työskentelemään ympäri Eurooppaa saman foodora-brändin alla. Asiakkaillemme päivitetty ilme on selkeä ero entiseen”, foodora Finlandin toimitusjohtaja Joonas Kuronen kertoo.

Käyttäjien pitää vain ladata sovelluksen päivitetty versio, niin he pääsevät käyttämään uutta sovellusta. Sovelluksen Android-versio tulee saataville 11. huhtikuuta ja iOS-versio 17. huhtikuuta.

Avainsanat

Yhteyshenkilöt

​​Lisätietoja:
PR and Communications Lead Kyösti Hagert
kyosti.hagert(a)foodora.fi
+358 45 162 3300

Kuvat

Foodora julkaisee uuden logonsa tiistaina.
Foodora julkaisee uuden logonsa tiistaina.
Lataa
Lataa

Tietoja julkaisijasta

Foodora
Pasilankatu 10
00240 Helsinki

http://www.foodora.fi

Foodora on Pohjoismaiden suurin ruoan ja päivittäistavarakaupan alustatalousyritys. Se on osa saksalaista Delivery Hero -yritystä, joka on alansa johtavia yrityksiä maailmassa. Suomessa yli 100 paikkakunnalla toimiva Foodora on aloittanut toimintansa vuonna 2007, ja nykyään Foodoran toimistolla työskentelee noin 200 ihmistä. Foodora toimittaa ravintolaruokaa, päivittäistavaroita ja paljon muuta suoraan ovelle alle puolessa tunnissa. Foodora tekee elämästä lempeämpää ja antaa siten mahdollisuuden keskittyä elämän tärkeisiin asioihin. Onneksi on Foodora, oikotie hyvään elämään.

Delivery Hero on maailman johtava paikallinen toimitusalusta, joka tarjoaa palvelua yli 70 maassa Aasiassa, Euroopassa, Latinalaisessa Amerikassa, Lähi-idässä ja Afrikassa. Yritys aloitti ruoanjakelupalveluna vuonna 2011, ja nykyään sillä on oma toimitusalusta neljällä mantereella. Lisäksi Delivery Hero on quick commerce -edelläkävijä. Tällä tarkoitetaan seuraavan sukupolven sähköistä kaupankäyntiä, jonka tavoitteena on tuoda päivittäis- ja taloustavarat asiakkaille alle tunnissa ja usein jopa 20–30 minuutissa. Delivery Heron pääkonttori sijaitsee Berliinissä, Saksassa, se on listattu Frankfurtin pörssissä vuodesta 2017 lähtien ja sen osake kuuluu nykyään MDAX-osakeindeksiin.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta Foodora

Foodoran ruokabarometri luo mielikuvia presidenttiehdokkaiden kannattajien elämäntyyleistä26.1.2024 08:00:00 EET | Tiedote

Joulukuun 2023 alkupuolella toteutettu Foodoran ruokabarometri luo hauskat mielikuvat eri presidenttiehdokkaiden kannattajista. Aaltolan kannattajista piirtyy selkeä amerikkalainen elämäntyyli, kun taas Stubbin kannattajakunta nauttii kulinaristisemmin. Tuloksista selviää myös Halla-ahon ja Anderssonin äänestäjien olevan innokkaimpia ruokalähettipalveluiden käyttäjiä.

Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.

Tutustu uutishuoneeseemme
HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye