Paree Group: 50-vuotiaan Paree Groupin uudistettu liiketoimintastrategia hakee ratkaisuja hyvinvointiin ja kestävän kehityksen kysymyksiin

Tänä vuonna 50 vuotta täyttävä Paree Group on suomalaiset juuret omaava perheomisteinen yritys, jonka tytäryrityksiä ovat Serres Oy, Innokas Medical Oy, Vieser Oy ja Cubist IT Ab. Juhlavuoden aluksi Paree Group uudisti myös liiketoimintastrategiansa ja juhliikin nyt tasavuosia katse tulevaisuuteen suunnattuna.

Paree Group on perheyritys, joka omistaa alansa johtavia pieniä ja keskisuuria kasvuyrityksiä. Konsernissa työskentelee noin 450 työntekijää, ja koko yrityksen liikevaihto vuonna 2022 oli 75 MEUR. Konsernin yhteinen missio on vaikuttaa tänään kestävämmän ja terveemmän huomisen puolesta. Tavoitteena on löytää ratkaisuja ihmisten hyvinvointiin ja kestävään kehitykseen liittyviin kysymyksiin.

Paree Group suunnittelee ja tuottaa turvallisia, älykkäitä ja kestäviä ratkaisuja yhdessä kumppaneiden kanssa ihmisten ja ympäristön hyväksi. Konserni pyrkii pitkäaikaisiin liikekumppanuuksiin, hyödyntäen yli tytäryhtiöiden rajojen syntyvää synergiaetua uusien innovaatioiden ja ratkaisujen kehittämisessä.

”Kasvuyrityksiin keskittyminen antaa meille kilpailu- ja synergiaetuja. Innovointi ja ongelmien ratkaiseminen on meille hyvin luontaista toimintaa. Paree Groupin strategiana on olla paras pitkäaikainen omistaja tytäryhtiöilleen sekä halutuin työnantaja työntekijöilleen. Yrityksen yhteinen uusi missio ja arvot ohjaavat kaikkia toimintojamme tavoittelemaan kannattavaa liiketoiminnan kasvua sekä edistämään ihmisten hyvinvointia ja kestävää kehitystä”, kertoo Paree Groupin toimitusjohtaja Mika Hagberg.

Paras perhe alansa johtaville pienille ja keskisuurille kasvuyrityksille

Paree Group on vahvasti arvojohdettu konserni, ja sen arvot näkyvät kaikessa toiminnassa.

”Parhaat ja kestävimmät liiketoimintatulokset syntyvät luottamuksellisella yhteistyöllä. Kilpailukyvyn ylläpitäminen edellyttää uudistumista, muutosrohkeutta ja kykyä sekä oppia nopeasti että hyödyntää uusia ratkaisuja. Paree Group on työpaikka, jossa monimuotoisuuden voima ymmärretään ja siitä ammennetaan luovuutta ja innovaatioita. Tavoitteenamme on olla paras perhe alansa johtaville pienille ja keskisuurille kasvuyrityksille”, kertoo tytäryhtiö Vieserin toimitusjohtaja ja Paree Groupin toisen sukupolven omistaja Annika Jyllilä-Vertigans

Konsernin yksi monista innovaatioista on tytäryhtiö Serresin sairaalaimupussit, joissa se on tälläkin hetkellä maailman toiseksi suurin toimija. Tytäryhtiö Vieser on Pohjoismaiden johtava lattiakaivojärjestelmiä valmistava yritys. Imupussien ja kaivojärjestelmien lisäksi konserni tekee laajasti tuotesuunnittelua, laitteita ja ohjelmistoja terveysalan saralla. Innokas Medical on erikoistunut terveysteknologiaan, lääkinnällisiin ohjelmistoihin sekä terveydenhuollon digitalisointiin. Cubist on IT-konsulttiyritys, joka kehittää älykkäitä ratkaisuja tulevaisuuden terveydenhuoltoon.

Paree Group juhlistaa 50-vuotista taivaltaan yhdessä koko henkilöstön voimin perjantaina 31. maaliskuuta.

Mika Hagberg, toimitusjohtaja
Paree Group
mika.hagberg@paree.com
p. +358 40 745 7008

Paree Group on vuonna 1973 perustettu suomalainen perheyritys, jonka alla toimivat Serres Oy, Innokas Medical Oy, Vieser Oy ja Cubist IT Ab. Paree Group toimii lääkinnällisten laitteiden ja LVI/Design -toimialoilla. Toimintaa on yli 50 maassa. Konsernissa työskentelee noin 450 työntekijää, ja koko Groupin liikevaihto vuonna 2022 oli 75 MEUR. www.paree.com

Sähköpostikeskustelujen kaappaaminen lisääntynyt 70 prosenttia - joka kymmenes sähköpostihyökkäys liittyy nyt yrityssähköpostin vaarantamiseen20.6.2024 08:00:00 EEST | Tiedote

Pilvipohjaisten tietoturvaratkaisuiden toimittaja Barracuda Networks julkaisi tänään Email Threats and Trends, Vol. 1 -raportin, josta käy ilmi, että viimeisten 12 kuukauden aikana yrityssähköpostin vaarantamiseen liittyvät BEC-hyökkäykset ovat lisääntyneet ja muodostavat nyt 10,6 prosenttia sähköpostipohjaisista social engineering -hyökkäyksistä eli käyttäjien manipuloinneista. Sähköpostikeskustelujen kaappaaminen on lisääntynyt 70 prosenttia vuodesta 2022, vaikka se on hyökkääjille resursseja vievä lähestymistapa.

Kylve kuin Kleopatra – Turkin kuuluisimmat muinaiset kaupungit ja aarteet ihastuttavat matkailijoita17.6.2024 08:30:00 EEST | Tiedote

Anatolia on itäisen ja läntisen kulttuurin muinainen kohtauspaikka täynnä historiallisia yllätyksiä. Niemimaan erityisen maantieteellisen sijainnin vuoksi se on toiminut maaperänä monille merkittäville muinaisille sivilisaatioille – moni asia maailmassa on tapahtunut ensimmäisen kerran Anatoliassa. Kun matkustaa Egeanmereltä Välimerelle ulottuvalla länsirannikolla, voi kohdata maailman kauneimmat muinaiset aarteet. Myytit heräävät henkiin.

DEEBOT T30 -siivousrobotti nostaa perusteellisen siivouksen uudelle tasolle10.6.2024 08:30:00 EEST | Tiedote

Kotitalousrobottien johtava brändi ECOVACS ROBOTICS lanseeraa uudet DEEBOT T30 OMNI ja DEEBOT T30 PRO OMNI -siivousrobotit. Uutuusmallit siivoavat kodin kulmat entistä tarkemmin. Malleissa on tehokas moottori, mopin kuumavesipesu sekä uusi takkuuntumaton harja, jotka yhdessä varmistavat korkealaatuisen siivoustuloksen ja putipuhtaat lattiat. T30-laitteen mukana tuleva telakka mahdollistaa robotin itsepuhdistuksen ja robotti voidaan käynnistää myös kosketuksella.