Ammattienedistämissäätiö AEL sr

AEL-säätiö jakaa 250 000 euroa – apurahaseminaari 29.5.

Ammattienedistämissäätiö AEL julkaisee vuosittaisen apurahahakunsa seminaarissa Helsingissä. Apurahoja myönnetään hankkeille, jotka edistävät suomalaisen työelämän osaamista ja yhteiskunnan kilpailukykyä.

AEL-säätiö esittelee apurahakriteerinsä seminaarissa maanantaina 29.5. klo 15.00 Innovation Home Kampissa, Dustin Event Arena -salissa (Kansakoulukatu 3, Helsinki).

Tänä vuonna AEL jakaa apurahaa yhteensä 250 000 euroa eli lähes 100 000 euroa viimevuotista enemmän. Apurahaa myönnetään hankkeille, jotka edistävät ihmisten, yritysten ja yhteisöjen osaamista ja kilpailukykyä. Hakukriteereissä painotetaan muun muassa digivihreään siirtymään, vastuullisuuteen ja maahanmuuttajien integroitumiseen liittyvää osaamista.

Seminaarissa esittäytyy kaksi viime vuonna apurahaa saanutta organisaatiota: Suomen Muotoilusäätiö ja Aida Impact.

Lämpimästi tervetuloa seminaariin joko paikan päälle tai striimin välityksellä!

Ilmoittaudu mukaan tästä.

• Tervetuloa! Riikka Heikinheimo, Elinkeinoelämän keskusliitto EK
  • Säätiön tavoitteiden ja toiminnan esittely. AEL:n hallituksen puheenjohtaja Anneli Karhula ja toimitusjohtaja Kari Juntunen
  • Apurahahankkeet esittäytyvät – mitä olemme saaneet aikaan? Suomen Muotoilusäätiö ja Aida Impact
  • Vuoden 2023 apurahahaun julkistaminen
  • Mullistavatko tekoäly ja muut muutosvoimat työelämän? Katri Viippola, Suomalaisen Työn Liitto
  • Cocktail-tilaisuus

Ammattienedistämissäätiö AEL sr

Ammattienedistämissäätiö AEL sr on yleishyödyllinen apurahasäätiö, jonka tavoitteena on parantaa suomalaisen yhteiskunnan kilpailukykyä ja luoda menestystä työelämään. Säätiö tukee hankkeita, joissa syntyy uusia toimintatapoja sekä vapaasti jaettavaa tietoa, taitoa ja kokemusta yritysten ja julkisten organisaatioiden käyttöön. Säätiön juuret ovat vuonna 1922 perustetussa Ammatinedistämislaitoksessa.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta Ammattienedistämissäätiö AEL sr