Terwarahasto 1 Ky ja Terwa Kiinteistökehitys Oy myivät Oulussa neljä kiinteistöä AB Sagaxille 27.4.2023.

Kaupassa AB Sagaxille siirtyivät Vehon hyötyajoneuvoyksikkö, Ahlsellin Oritkarin toimipiste, Ahlsellin ja Omexomin Ruskon toimipiste sekä Onnisen Takalaanilassa sijaitseva, huhtikuussa 2023, avattu myymälä. Kiinteistöt ovat valmistuneet 2018 – 2023 ja jokainen kohde on toteutettu vuokralaisten kanssa yhteistyössä niin, että tilat vastaavat vuokralaisten tarpeita ja tuottavat lisäarvoa asiakkaille. Vuokrattava ala on hieman yli 9000 m2.

Terwa Management Oy:n ja Terwa Kiinteistökehitys Oy:n toimitusjohtaja Raimo Pahkala kiittää Sagaxia erinomaisesti sujuneesta yhteistyöstä. ”Yhteistyö Sagaxin kanssa oli mutkatonta ja sujuvaa. Kiitämme Sagaxia ja heidän neuvonantajiaan loistavasti sujuneesta prosessista”. Pahkala kiittää yhteistyöstä myös Reagle Oy:tä, joka toimi kaupassa neuvonantajana.

Terwa Management Oy hallinnoi Terwarahasto 1 Ky:tä, joka on vuonna 2018 perustettu kiinteistöihin sijoittava Finanssivalvonnan rekisteröimä vaihtoehtorahasto.

Terwa Kiinteistökehitys Oy on vuonna 2017 perustettu kiinteistökehityksen ammattilainen, joka tuottaa asiakkaan yksilöllisiä tarpeita vastaavia, lisäarvoa tuottavia ja laadukkaita tilaratkaisuja. Terwa Kiinteistökehitys Oy tuottanut toimitiloja, liiketiloja ja toimistotilaa yli 40 miljoonalla eurolla.

Terwa Management Oy:stä ja Terwa Kiinteistökehityksestä tiedusteluihin vastaa toimitusjohtaja Raimo Pahkala, raimo.pahkala@terwarahasto.fi, puhelin 050 349 3225.

Terwa Kiinteistökehitys Oy
Pitkänmöljäntie 21 LT 1