Zuma Products Oy

Matkailuautoillen nauttii pintamatkailun hyödyistä – liikkuva hotellihuone tarjoaa samalla elämyksellistä matkantekoa

Vihtiläisen ZUMA Products Oy:n juuret ovat hotellialalla, jossa yrittäjä Tiina-Mari Tuominen on toiminut vuosia hotelli- ja julkistilojen kalustajana. Matkailuala ja kuluttajien kasvaneet odotukset ovatkin tulleet yrittäjälle hyvin tutuiksi. Tuomisen kokemuksen pohjalta jalostui muutama vuosi sitten ajatus korkeamman tason matkailuautoilusta – liikkuvasta hotellihuoneesta, jossa ylellisyyttä henkivä ajoneuvo yhdistyy lukuisiin mukavuuspalveluihin. Nyt yrityksessä on havaittu, että koronavuosien jälkeen yhä useampi suuntaa matkailuautolla ulkomaille. Zuma Rentin viihtyisä ja tilava matkailuauto tarjoaakin erinomaiset edellytykset kartoittaa Pohjoismaiden ja Euroopan helmiä.
Zuma Rentin liikkuva hotellihuone tuo matkailuun erityistä matkustusmukavuutta. Kuva: Mediakukkaro/Timi Kukkaro

Matkusta hitaammin – näe enemmän

Asuntoautoilun kasvatettua viime vuosina suosiotaan, ovat matkailijat reissanneet ahkerasti kotimaata ristiin rastiin. Nyt entistä useammat tähyävät ulkomaille.

”Yhä useammat asiakkaamme suuntaavat matkailuautollamme pintaa pitkin Eurooppaan. Myös itse koimme viime kesänä hienon seikkailun, kun ajoimme matkailuautollamme Euroopan läpi Montenegroon ja takaisin.

Vaikka matkailu ulkomailla vaatii enemmän selvitystyötä, esimerkiksi reittien ja tietullien suhteen, oli matka upea elämys. Matkailuautoillen saimme nähdä ja kokea useita eri maita, kieliä ja kulttuureita. Uuden ja toimintavarman liikkuvan hotellihuoneemme kanssa kaikki sujui myös mutkattomasti, ja kauniilla Sallasta otetulla maisemakuvalla teipattu auto herätti reissussa runsaasti huomiota. Myös auton ilmastointilaite osoittautui erittäin tärkeäksi”, naurahtaa toimitusjohtaja Tiina-Mari Tuominen.

Viihtyisä ja tilava ”glamper van” tuo seikkailuun ylellisyyttä ja helppoutta

Zuma Rent on tuonut matkailuautojen vuokramarkkinoille hotellialalta tuttua design-ajattelua sekä palvelujen luomaa elämyksellisyyttä.

Liikkuva hotellihuone – vuoden 2022 Rapido 866F – on suurin B-kortilla ajettava täysintegroitu asuntoauto, jossa on avara ja hotellihuonemainen sisustus. Kattavasti varusteltu matkailuauto tarjoaa erinomaisen varustelutason, runsaasti säilytystilaa ja suomalaista designia.

”Haluamme, että matkalle lähtö on asiakkaillemme helppoa ja matkanteko mukavaa. Siksi matkailuautosta löytyvät mm. grilli ja ulkokalusteet sekä tekstiilit, astiat ja keittiötarvikkeet. Autossa on myös matka-arkea sujuvoittavia kodinkoneita, kuten TV, uuni, pikakahvikone, vedenkeitin ja leivänpaahdin – unohtamatta pieniä mutta tarpeellisia tarvikkeita, kuten pyykkinaru ja kirves. Kantava ajatus on, ettei asiakkaan tarvitse lähteä hakemaan kaupasta jokaista pientä tavaraa”, Tuominen kuvailee.

Halutessaan asiakas voi hyödyntää lisäpalveluja ja viedä viihtyisyyden vielä tätäkin korkeammalle tasolle; matkalle voi tilata esimerkiksi virvokkeilla täytetyn minibaarin tai PS4-pelikonsolin peleineen.

”Olemmekin saaneet todella hyvää palautetta auton ajamisen helppoudesta sekä toimintojen ja palvelujen toimivuudesta”, Tuominen summaa.

Lisätietoja:

Tiina-Mari Tuominen, yrittäjä ja toimitusjohtaja, info@zuma.fi, p. +358 (0)40 700 9903

Zuma Rent – varauskalenteri

Kuvat

Lataa
Valoisa ja tilava matkailuauto tarjoaa erinomaiset puitteet ajamiseen ja oleskeluun. Kuva: Mediakukkaro/Timi Kukkaro
Lataa
Vuokrattavasta Rapido-matkailuautosta löytyy viihtyisä makuutila, hyvin varusteltu keittiö ja runsaasti säilytystilaa. Kuva: Mediakukkaro/Timi Kukkaro
Lataa
Laadukkaat tekstiilit edustavat kotimaista designia. Kuva: Mediakukkaro/Timi Kukkaro
Lataa
Matkailuautosta löytyvät astiat ja keittiötarvikkeet siivittävät mukavaa matkantekoa. Kuva: Mediakukkaro/Timi Kukkaro

Zuma Products Oy
Ratastie 13 B
03100 Nummela

Zuma Rent tarjoaa aivan uudenlaisen kokonaisuuden asuntoauton vuokraukseen – tasokas matkailuauto yhdistettynä monipuolisiin palveluihin.

Liikkuva hotellihuone tarjoaa elämyksellistä matkantekoa, jossa yhdistyvät erityinen ajomukavuus, viihtyisyys, helppous ja vapaus.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi