Digital Workforce Services Oyj

Digital Workforce ja yksi johtavista NHS Foundation Trusteista yhteistyöhön potilaskokemuksen parantamiseksi kokonaisvaltaisella prosessiautomaatiolla

Jaa

Lehdistötiedote 25.5.2023

Digital Workforce ja yksi johtavista NHS Foundation Trusteista yhteistyöhön potilaskokemuksen parantamiseksi kokonaisvaltaisella prosessiautomaatiolla

Tämä NHS Foundation Trust on digitaalisen muutoksen matkalla, jonka päämääränä on virtaviivaistaa potilaiden hoidon tarpeen ja kiireellisyyden arviointiprosessia (triage). Tavoitteena on lyhentää hoidon tarpeen ja kiireellisyyden arviointiin kuluvia aikoja sekä parantaa yleistä potilaskokemusta akuutti- ja päivystysosastolla. Digital Workforce on valittu toimittamaan kokonaisvaltainen prosessiautomaatioratkaisu, joka integroi asiakkaan itsepalvelu- ja ilmoittautumispisteet vanhoihin taustatietojärjestelmiin, mikä nopeuttaa ja tehostaa potilaiden kirjautumista ja varmistaa samalla korkeimman mahdollisen potilasturvallisuuden.

Digital Workforcen innovatiivisen Outsmart PASS -ratkaisun avulla asiakas pystyy nopeuttamaan päivystyksen hoitoonpääsyä, ilmoittamaan hoitajille välittömästi akuuteimmista potilaista sekä valvomaan, organisoimaan ja ohjaamaan päivystyksen hoitoonpääsyn elinkaarta alusta loppuun keskitetysti.  Outsmart PASS -ratkaisu tuo ohjelmistorobotiikan tueksi lisätoimintoja, joiden avulla pystytään vastaamaan asiakkaan digitaalisen triage-prosessin liiketoimintavaatimuksiin. Potilaskokemus- ja turvallisuus olivat keskiössä kun ratkaisua suunniteltiin, sillä päivystyksen hoitoonpääsy on kriittinen prosessi potilasturvallisuuden näkökulmasta.

"Olemme toimittaneet tälle asiakkaalle aiemmin RPA-pilvipalvelualustan ja koulutuspalveluita. Meille on kunnia-asia, että he ovat valinneet meidät toteuttamaan tämän prosessiautomatisointiratkaisun digitaalisen triage-prosessin mahdollistamiseksi. Terveydenhuolto on meidän strateginen painopistealue, ja Iso-Britannia on yksi tärkeimmistä kohdemarkkinoistamme. Tämä laaja prosessiautomaatioratkaisun toimitus Ison-Britannian terveydenhuoltomarkkinoille on merkittävä virstanpylväs strategiamme toimeenpanossa, ja se avaa meille uusia mahdollisuuksia", kertoo Jussi Vasama Digital Workforcen toimitusjohtaja.

Ruuhkaisissa sairaaloissa saumaton, nopea, turvallinen ja tietoon perustuva sisäänpääsy- ja rekisteröintiprosessi, jolla potilaat vastaanotetaan akuutti- ja päivystysosastolle, vaikuttaa kriittisesti hoidon tuloksiin ja kokemukseen. Kaiken kaikkiaan Digital Workforcen ja asiakkaan yhteistyö nopeuttaa kirjautumista ja käsittelyaikoja, mikä parantaa potilaiden kokemusta ja lisää potilasturvallisuutta.

Lisätietoja

Jussi Vasama, toimitusjohtaja, Digital Workforce Services Oyj, Tel. +358 50 380 9893 

Tietoja Digital Workforcesta

Digital Workforce Services on maailman johtavia liiketoimintaprosessien automatisointiin tarkoitettujen palveluiden ja teknologiaratkaisujen tarjoajia. Digital Workforce Outsmart -palvelujen ja -teknologia-alustan avulla asiakasorganisaatiot voivat säästää kustannuksia, kiihdyttää digitalisaatiota, kasvattaa liikevaihtoa, parantaa asiakaskokemusta ja kilpailukykyä. Maailmanlaajuisesti yli 200 suurta asiakasta käyttää yhtiön palveluja ja teknologioita liiketoimintansa kehittämiseen automaation avulla. Yhtiö on perustettu vuonna 2015 ja sen palveluksessa on yhteensä yli 200 liiketoiminnan automaation ammattilaista Isossa-Britanniassa, Irlannissa, Norjassa, Puolassa, Ruotsissa, Saksassa, Suomessa, Tanskassa ja Yhdysvalloissa. Digital Workforce on listattu Nasdaq First North Growth Market -markkinapaikalla.

https://digitalworkforce.com

Avainsanat

Tietoja julkaisijasta

Digital Workforce Services Oyj
Digital Workforce Services Oyj
Mechelininkatu 1a
00180 Helsinki

https://digitalworkforce.com

Digital Workforce Services on maailman johtavia liiketoimintaprosessien automatisointiin tarkoitettujen palveluiden ja teknologiaratkaisujen tarjoajia. Digital Workforce Outsmart -palvelujen ja -teknologia-alustan avulla asiakasorganisaatiot voivat säästää kustannuksia, kiihdyttää digitalisaatiota, kasvattaa liikevaihtoa, parantaa asiakaskokemusta ja kilpailukykyä. Maailmanlaajuisesti yli 200 suurta asiakasta käyttää yhtiön palveluja ja teknologioita liiketoimintansa kehittämiseen automaation avulla. Yhtiö on perustettu vuonna 2015 ja sen palveluksessa on yhteensä yli 200 liiketoiminnan automaation ammattilaista Isossa-Britanniassa, Irlannissa, Norjassa, Puolassa, Ruotsissa, Saksassa, Suomessa, Tanskassa ja Yhdysvalloissa. Digital Workforce on listattu Nasdaq First North Growth Market -markkinapaikalla.
https://digitalworkforce.com

 

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta Digital Workforce Services Oyj

Digital Workforcelle ja Atostekille merkittävä vanhojen tietojen konvertointi- ja siirtopalvelun hankintasopimus29.4.2024 08:00:00 EEST | Tiedote

Digital Workforce toimittaa yhdessä 2M-IT:n sopimuskumppani Atostekin kanssa neljälle hyvinvointialueelle asiakas- ja potilastietojen konvertointi- ja siirtopalvelun SaaS-palveluna. Siirrettäviä järjestelmiä on yhteensä yli 130. 2M-IT Oy hankkii järjestelmän osaksi asiakkaille tarjottavaa ja tuotettavaa omaa palvelutuotantoaan. Digital Workforce ja Atostek toimivat 2M-IT Oy:n alihankkijoina. Tehty sopimus ei sisällä määräostovelvoitetta. Hankittava palvelu otetaan käyttöön Varsinais- Suomen, Satakunnan, Pohjanmaan ja Kanta-Hämeen hyvinvointialueilla. Päätöksen palvelun käyttöönotosta on tehnyt kunkin hyvinvointialueen toimivaltainen päätöselin. Ensimmäisten projektien on määrä alkaa kesäkuussa. Varsinais-Suomen, Satakunnan, Pohjanmaan ja Kanta-Hämeen hyvinvointialueella on yhteensä yli 130 siirrettävää järjestelmää kahdessakymmenessäseitsemässä lähdejärjestelmässä.  Suomessa on arviolta kaikkiaan 800–1000 arkistoitavaa sosiaali- ja terveydenhuollon järjestelmää, joten tämä hankintaso

Digital Workforce and Atostek secure a significant contract for legacy data conversion and migration services29.4.2024 08:00:00 EEST | Press release

Digital Workforce and 2M-IT's contract partner Atostek will provide a SaaS service for converting and migrating customer and patient data for four Welfare Regions. The total number of systems to be migrated is more than 130. 2M-IT Oy will procure the SaaS -service system as part of its own service provision and production for customers. Atostek and Digital Workforce will act as subcontractors to 2M-IT Oy. The signed contract does not contain a minimum purchase obligation. The acquired service will be used at the Welfare Regions of Varsinais-Suomi, Satakunta, Pohjanmaa, and Kanta-Häme. The decision to introduce the service was taken by the decision-making body of each Welfare Region. The first agreed-upon projects are due to start in June. The Welfare Regions of Varsinais- Suomi, Satakunta, Pohjanmaa, and Kanta-Häme have more than 130 transferrable systems in 27 source systems. The contract addresses a substantial portion of Finland's total number of archivable social- and healthcare sy

Digital Workforce toteuttaa ohjelmistorobotiikan avulla Kanta-Hämeen hyvinvointialueen aktiivisten asiakastietojen migraatioprojektin10.4.2024 08:45:00 EEST | Tiedote

Lehdistötiedote 10.4.2024 klo 08:45 Digital Workforce toteuttaa ohjelmistorobotiikan avulla Kanta-Hämeen hyvinvointialueen aktiivisten asiakastietojen migraatioprojektin Digital Workforce, ohjelmistorobotiikan ja prosessiautomaation johtava palveluntarjoaja, ilmoittaa saaneensa uuden toimeksiannon Kanta-Hämeen hyvinvointialueelta. Yhtiö on vastuussa ProConsona-asiakastietojärjestelmän aktiivisten tietojen siirtämisestä uuteen Mediconsultin toimittamaan Saga sosiaalihuollon asiakastietojärjestelmään. Lokakuussa 2024 käyttöönotettava Saga yhdistää aiemmat kaksi eri järjestelmää yhdeksi kokonaisuudeksi. Siirtymävaiheessa on ensiarvoisen tärkeää, että kaikki aktiiviset ja voimassa olevat asiakastiedot siirretään uuteen järjestelmään luotettavasti, sujuvasti ja tehokkaasti. "Kyseessä on merkittävä harppaus Kanta-Hämeen hyvinvointialueen digitaalisessa kehityksessä. Saga tarjoaa sosiaalihuollon ammattilaisille modernin ja yhtenäisen työkalun päivittäiseen käyttöön. Tiedonsiirron onnistuminen

Digital Workforce implements Robotic Process Automation for the migration of active customer data in the Kanta-Häme Welfare Region10.4.2024 08:45:00 EEST | Press release

Press release April 10, 2024, at 08:45 AM EEST Digital Workforce implements Robotic Process Automation for the migration of active customer data in the Kanta-Häme Welfare Region Digital Workforce, a leading provider of RPA and business process automation services, announces receiving a new order from the Kanta-Häme Welfare Region. The company will be responsible for migrating active data from the ProConsona client information system to the new Saga social care client information system supplied by Mediconsult. Saga, set to launch in October 2024, will combine the two previous systems into a single entity. During the transition phase, it is paramount that all active and valid client data is transferred to the new system in a reliable, smooth, and efficient manner. "This is a major step forward in the digital development of the Kanta-Häme Welfare Region. Saga provides social care professionals with a modern and integrated tool for daily use. The success of the data transfer is key to the

Digital Workforcelle kaksi merkittävää migraatiohanketta Keski-Uudenmaan hyvinvointialueen kanssa9.2.2024 08:00:00 EET | Tiedote

Lehdistötiedote 9.2.2024 Digital Workforcelle kaksi merkittävää migraatiohanketta Keski-Uudenmaan hyvinvointialueen kanssa Digital Workforce Services Oyj on valittu kumppaniksi toteuttamaan Keski-Uudenmaan hyvinvointialueen (Keusote) kanssa kaksi kattavaa migraatioprojektia, joiden tarkoituksena on arkistoida Keusoten käytöstä poistettavien ProConsona- , Pegasos- ja Mukana- järjestelmien asiakas- ja potilastiedot lain vaatimukset täyttävään Kanta-arkistoon sekä asiakkaan omiin arkistoihin. Arkistointiprojektien yhteisarvo on 635.000 euroa, ja ne kestävät arviolta 12 kuukautta pitäen sisällään neljä päävaihetta: Arkistoinnin suunnittelu, tietojen poiminta, tietojen migrointi ja tietojen arkistointi. Siirrettäviä kantoja on 11. Digital Workforce hyödyntää RPA-teknologiaa (Robotic Process Automation) tietojen poiminnassa ja arkistoinnissa varmistaen tarjouspyynnön mukaisen tehokkuuden ja kustannusedun. Tarjottu kokonaisuus toimitetaan yhteistyössä alihankkijan Atostek Oy:n kanssa. Sopimus

Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.

Tutustu uutishuoneeseemme
HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye