Alepa Munkkiniemen puistotie uudistetaan – myymälä sulkeutuu remontin ajaksi

Viimeinen aukiolopäivä ennen remonttia on lauantai 17. kesäkuuta. Remonttia edeltävinä päivänä kaikki tuotteet myydään pois alennetuin hinnoin. Uudistettu ja entistä energiatehokkaampi myymälä avataan elokuun alussa.

Alepa Munkkiniemen puistotie suljetaan kesäkuusta elokuun alkuun remontin vuoksi. Reilun kuukauden mittaisessa remontissa Alepa Munkkiniemen puistotie uudistetaan lattiasta kattoon. Myymälän ilme päivitetään nykyaikaisemmaksi, kun muun muassa lattiat ja seinien pintavärit uudistetaan. Myös myymälän kylmätekniikka uusitaan kokonaisuudessaan. Uusi, nykyistä energiatehokkaampi kylmälaitos liitetään taloyhtiön maalämpöjärjestelmään kuten nykyinenkin kylmälaitos. Näin kiinteistössä toimiva taloyhtiö pystyy hyödyntämään kylmälaitoksesta syntyvää lauhdelämpöä lämmityksessään.

Alepa Munkkiniemen puistotie palvelee asiakkaita normaalisti lauantaihin 17. kesäkuuta saakka. Remonttia edeltävinä päivinä kaikki tuotteet myydään pois alennetuin hinnoin. Uudistettu Alepa avataan asiakkaille jälleen elokuun alussa, jolloin myymälän tuttu henkilökunta palvelee päivittäin aamuvarhaisesta iltayhteentoista asti.

Remontin ajan noin 200 metrin päässä sijaitseva Alepa Munkkiniemi (Solnantie 35) palvelee laajennetuin 24h -aukioloajoin. Solnantiellä palvelevaan Alepaan voi myös esittää tuotetoiveita alepakorttelitoive.fi -sivustolla tai suoraan myymälähenkilökunnalle.

Alepa Munkkiniemen puistotie

• Osoite: Munkkiniemen puistotie 20, 00330 Helsinki
  • Viimeinen aukiolopäivä ennen remonttia lauantai 17.6.
  • Uudistettu myymälä avataan elokuun alussa. Aukioloajat säilyvät ennallaan: ma-pe 6.30–23, la 8–23, su 9–23
  • alepakorttelitoive.fi

S-ryhmän suurin osuuskauppa HOK-Elanto on yli 660 000 asiakasomistajan oma osuuskauppa, jonka liikevaihto vuonna 2022 oli 2,4 miljardia euroa. HOK-Elannossa työskentelee yli 6 700 henkeä, ja osuuskaupan monipuolisia palveluita käyttää vuosittain yli 150 miljoonaa asiakasta Espoossa, Helsingissä, Hyvinkäällä, Järvenpäässä, Keravalla, Mäntsälässä, Nurmijärvellä, Tuusulassa ja Vantaalla.

Kun kaikki Alepat, S-marketit, Prismat, Food Market Herkut, ravintolat, ABC-asemat ja latauspisteet, Sokokset ja Sokos Emotion -myymälät, Hautaus- ja lakipalvelupisteet sekä Omistajapalvelupisteet lasketaan yhteen, toimipaikkoja HOK-Elannolla on yli 400.

HOK-Elannon vuosi 2023: ennätysmäärä maksettuja Bonuksia ja uusia asiakasomistajia, liikevaihto kasvoi yli 6 prosenttia 2,6 miljardiin euroon22.2.2024 10:05:00 EET | Tiedote

S-ryhmän suurimman alueosuuskaupan HOK-Elannon vuosi 2023 oli menestyksekäs. Asiakasomistajien määrä kasvoi ennätyksellistä tahtia: uusia asiakasomistajia liittyi yli 37 000 ja asiakasomistajia oli vuoden lopussa yhteensä yli 680 000. HOK-Elannon asiakasomistajat hyötyivät jäsenyydestään ennätyksellisellä tavalla: heille maksettiin yli 90 miljoonaa euroa Bonusta ja maksutapaetua. HOK-Elanto-konsernin liikevaihto kasvoi vuonna 2023 edellisvuodesta 6,3 prosenttia 2 567 miljoonaan euroon.

Mummotunnelin Sir Eino houkuttelee nostalgiannälkäisiä boomereita ja milleniaaleja retrokonseptilla – ”juhlaseuraa viitenä päivänä viikossa”8.2.2024 13:26:23 EET | Tiedote

Muistatko vielä IRG-Gallerian, Onnenpyörän, lantiofarkut ja kannettavat CD-soittimet? Moni vuosituhannen vaihteessa nuoruuttaan juhlinut muistaa myös Eteläespan sukupolvikokemukseksi nousseen klassikkobaari Sir Einon, jonka tanssilattialla kreisibailattiin niin Lordin viisuvoittoa kuin Markku Uuspaavalniemen curling-kultaakin.