DNA:n pääkonttori muuttaa – uusi monipuolinen ja yhteisöllisyyttä rakentava toimitila rakentuu Ilmalaan

DNA tunnetaan erinomaisesta työkulttuuristaan, jonka keskiössä on hyvinvoiva henkilöstö. Tärkein tekijä DNA:n uudessa toimitilasuunnittelussa on ollut alusta lähtien kehittää henkilöstökokemusta entisestään – luoda yhteisöllinen ja hyvinvointia tukeva kohtaamispaikka.
”Olemme jo pitkään olleet edelläkävijä erinomaisessa henkilöstökokemuksessa. Haluamme kehittää sitä jatkuvasti, ja siksi myös uusien toimitilojemme suunnittelu lähti henkilöstöstämme. DNA:lla on pitkään rakennettu mutkatonta työkulttuuria, jossa jokaisella on vapaus päättää itse työn tekemisen tavoista ja paikoista. Yhdessä DNA:laisten kanssa syntyi toimitilastrategia, joka inspiroituu kodista ja rakentaa sekä hyvinvointia että yhteisöllisyyttä”, rahoitus- ja hallintojohtaja Jaakko Happo kertoo.
Ilmalanlinna tukee yhteisöllisyyttä ja hyvinvointia
DNA:lla henkilöstöineen on merkittävä rooli Suomen digitaalisessa kehityksessä, siksi henkilöstön hyvinvointi on avainasemassa, jotta jokainen DNA:lainen pystyy kehittämään ja rakentamaan suomalaisille sujuvaa arkea.
Nykyaikainen Ilmalanlinna tulee tarjoamaan DNA:laisille inspiroivan kohtaamispaikan, joka tukee hyvinvointia ja yhteisöllisyyttä, mutta tarjoaa myös sopukat keskittymiselle.
"Yhteisöllisyyden tarve on noussut DNA:laisten toiveissa, ja uusi toimitila antaa meille loistavan mahdollisuuden vastata näihin. Rakennuksen ollessa uusi, pääsemme suunnittelemaan ja toteuttamaan tilat juuri meidän tarpeisiimme. Uskon, että Ilmalanlinnasta muodostuu meille tärkeä työskentelylle lisäarvoa tuova kohtaamis- ja yhteistyöpaikka, jonne saapuvat niin DNA:laiset kuin yhteistyökumppanimme", toteaa Happo.
DNA:n pääkonttori on sijannut Käpylässä vuodesta 2012. Uuteen Ilmalanlinnan toimipisteeseen muuttaa noin tuhat DNA:lla työskentelevää kesällä 2024.
Lisätietoja medialle:
rahoitus- ja hallintojohtaja Jaakko Happo, DNA Oyj, puh. 044 044 8018, jaakko.happo@dna.fi
DNA:n viestintä, puh. 044 044 8000, viestinta@dna.fi
Kuvat
Linkit
Tietoja julkaisijasta
DNA on yksi Suomen johtavista tietoliikenneyhtiöistä. Tehtävämme yhteiskunnassa on yhdistää tärkeimmät. Tarjoamme yhteydet, palvelut ja laitteet koteihin sekä töihin ja pidämme näin huolta yhteiskunnan digitalisaatiosta. DNA:n asiakkaat ovat jo vuosien ajan olleet mobiilidatan käyttömäärissä maailman kärkijoukossa. DNA:lla on noin 3,6 miljoonaa matkaviestin- ja kiinteän verkon liittymäasiakkuutta. Yhtiö on palkittu lukuisia kertoja erinomaisena työantajana ja perheystävällisenä työpaikkana. Vuonna 2022 liikevaihtomme oli 997 miljoonaa euroa ja yhtiössä työskentelee noin 1 700 henkilöä ympäri Suomea. DNA on osa Telenoria, joka on Pohjoismaiden johtava tietoliikenneyhtiö. Lisätietoa osoitteessa www.dna.fi, Twitterissä @DNA_fi, Facebookissa @DNA.fi ja LinkedInissä @DNA-Oyj.
Tilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.
Lue lisää julkaisijalta DNA Oyj
Puhelimen katoamiseen kannattaa varautua jo ennakolta – tee ainakin nämä toimet uudelle puhelimelle27.6.2025 11:54:39 EEST | Tiedote
Välillä sattuu ja tapahtuu – puhelimille siis. Jos puhelin katoaa tai varastetaan, uuden laitteen saa tilalle, mutta sen sisältämien tietojen päätyminen vääriin käsiin voi aiheuttaa ongelmia. Onneksi tilanteeseen voi varautua ennakolta, jolloin vahingot jäävät pienemmiksi.
Be prepared in case your phone is lost – do at least these steps for your new phone27.6.2025 11:54:39 EEST | Press release
Accidents happen, and your phone is no exception. If a phone is lost or stolen, you can get a new replacement, but information stored in your phone ending up in the wrong hands can cause problems. Fortunately, you can take steps to minimise the damage caused by this in advance.
Toimi näin, jos epäilet tietojesi vuotaneen käyttämäsi palvelun tietomurrossa – lähes jokaisen palvelun kohdalla riskejä18.6.2025 08:25:00 EEST | Tiedote
Nykyään voi olla vaikea itse vaikuttaa tietomurron uhriksi joutumiseen, sillä tietoja on niin monessa paikassa. DNA:n kuluttajaliiketoiminnan lisäarvopalveluista vastaava Heidi Havastila kertoo mitä asioita kannattaa tehdä, jos epäilee omien tietojensa vuotaneen palvelun tietomurron yhteydessä, miten voi yrittää tunnistaa epäluotettavat palvelut jo ennen tietojen luovuttamista, ja mitä kaikkea rikolliset varastetuilla tiedoilla pystyvät tekemään.
Here's what to do if you suspect your data has been leaked in a data breach – almost every service is at risk18.6.2025 08:25:00 EEST | Press release
These days, it can be difficult to protect yourself against becoming the victim of a data breach, as your data is held in so many places. Heidi Havastila, Head of Value Added Services at DNA Consumer Business, explains what to do if you suspect your personal data has been leaked in a security breach, how to try to identify untrustworthy services before you hand over your data, and what criminals can do with stolen data.
DNA tuo myyntiin reaaliaikaisen tekoälypohjaisen keskustelubotin17.6.2025 08:45:00 EEST | Tiedote
DNA tuo markkinoille uuden asiakaspalveluratkaisun, joka pystyy käymään reaaliaikaisesti keskusteluja asiakkaiden kanssa ajasta, paikasta ja käytetystä kielestä riippumatta. Ratkaisu hyödyntää Genesys Cloud -asiakaspalveluratkaisua ja Microsoft OpenAI -teknologioita. DNA:n yritysasiakkaat voivat hyödyntää tätä sujuvaa ja reaaliaikaista teknologiaa asiakaspalvelussaan.
Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.
Tutustu uutishuoneeseemme