Boozt lanseeraa Club Booztin ­­– innovatiivinen asiakasklubi muodin ja vapaa-ajan verkkokauppa-alalla

Jaa
Club Boozt
Club Boozt

Malmö, Hyllie, 20.6.2023: Pohjoismaiden johtava muodin ja vapaa-ajan verkkotavaratalo Boozt lanseeraa Club Boozt -asiakasklubin. Booztin tavoitteena on vahvistaa Club Booztin avulla asiakassuhteita palkitsemalla uskollisia asiakkaita ja asettaa samalla uusi standardi asiakasklubeille. Sisäisesti kehitetty ainutlaatuinen Club Boozt tarjoaa erinomaisen asiakaskokemuksen ohella täysin uudentasoista personointia sekä yksilöllisiä tarjouksia ja alennuksia.

Club Boozt on osoitus Booztin sitoumuksesta luoda poikkeuksellista asiakasarvoa. Booztilla on kolme miljoonaa aktiivista asiakasta, joten yritys ymmärtää läheisten asiakassuhteiden vaalimisen ja yksilöllisten asiakastarjousten tärkeyden. Club Booztin jäsenet saavat runsaasti etuja, kuten yksilöllisiä ostokokemuksia, ennakkopääsyn alennusmyynteihin, alennuksia suosikkimerkeistä, priorisoidun tilausten pakkaamisen, VIP-asiakaspalvelua sekä yksilöllisiin mieltymyksiin ja omaan tyyliin perustuvia suosituksia.

Peter G. Jørgensen, kaupallinen johtaja ja perustajajäsen:”Meistä on hienoa päästä vihdoin lanseeraamaan Club Boozt, joka on Booztille strategisesti tärkeä askel ja merkittävä investointi. Kaiken keskiössä on aina ajankohtaisen ja inspiroivan valikoimamme sekä suuren ja uskollisen asiakaskuntamme tuoma vahvuus. Lanseeraus on suuri askel pitkän aikavälin tavaratalostrategiamme toteuttamisessa, ja uskomme vakaasti, että Club Boozt asettaa alalle uuden standardin tarjoamalla ainutlaatuista personointia, yksilöllisiä tarjouksia ja poikkeuksellisen hyvää palvelua.”

Peter G. Jørgensen, kaupallinen johtaja ja perustajajäsen: ”Nykypäivän erittäin kilpaillulla vähittäismyynnin alalla on ratkaisevan tärkeää sopeutua jatkuvasti muuttuviin asiakastarpeisiin ja täyttää ne. Club Booztin avulla voimme keskittyä yksilöllisiin tarjouksiin ja antaa asiakkaille mahdollisuuden valita heille sopivat edut oikealla hetkellä. Tarjoamalla yksilöllisiä kokemuksia ja palkitsemalla uskollisuudesta pyrimme vahvistamaan asiakassuhteitamme ja ylittämään asiakkaiden odotukset.”

Sisäisesti kehitetty räätälöity teknologiaratkaisu

Club Boozt antaa Booztille tilaisuuden kerätä arvokasta tietoa asiakkaiden mieltymyksistä ja käyttäytymisestä, jotta yritys voi luoda entistä osuvampia ja yksilöllisempiä tarjouksia. Hyödyntämällä edistyksellistä data-analytiikkaa ja koneoppimisteknologioita Boozt voi lisätä jatkuvasti ymmärrystään asiakkaiden tarpeista ja varmistaa, että kaikki asiakasviestintä on merkityksellistä ja yksilölliseen makuun sovitettua.

Boozt kutsuu kaikki nykyiset ja uudet asiakkaat liittymään asiakasklubiin maksutta. Osoitteessa Boozt.com voi liittyä jäseneksi ja lukea lisätietoja. Club Booztin tarjouksia ja palveluita kehitetään ja laajennetaan jatkuvasti.

Mediayhteydenotot:


Inka Wirman

Maajohtaja

+40 8470585

inwi@boozt.com


Ask Kirkeskov Riis

Viestintäjohtaja

+45 5040 8511

askr@boozt.com 

Yhteyshenkilöt

Kuvat

Club Boozt
Club Boozt
Lataa
Club Boozt
Club Boozt
Lataa
Peter G. Jørgensen
Peter G. Jørgensen
Lataa

Tietoja julkaisijasta

Boozt AB
Hyllie Boulevard 35
215 37 Malmö

http://www.booztgroup.com

Tietoa Booztista:

Olemme pohjoismainen teknologiayhtiö, joka myy muodin ja vapaa-ajan tuotteita verkossa. Tarjoamme asiakkaillemme harkitun ja modernin valikoiman monenlaisiin elämäntyyleihin sopivia tuotemerkkejä monimerkkikaupassamme Boozt.com ja pohjoismaisessa muoti-outletissamme Booztlet.com. Boozt-brändi vahvistaa jatkuvasti nimeään pohjoismaisena muodin ja vapaa-ajan verkkokauppana, jonka asiakastyytyväisyys on erinomainen. Tavoitteenamme on tarjota helppo ostokokemus ja laadukasta asiakaspalvelua, yhdenmukainen asiakaskokemus kaikilla laitteilla sekä nopeat toimitukset ja helpot palautukset. Booztin kasvu on ollut viime vuosina nopeaa. Vuonna 2022 yrityksen liikevaihto saavutti 6,7 miljardia Ruotsin kruunua, ja sillä on yli 3 miljoonaa aktiivista asiakasta.

 

HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye