Accountor

Accountor vahvistaa asemaansa Pohjoismaissa – tanskalainen Censea Group osaksi Accountoria

Accountor on kasvustrategiansa mukaisesti ostanut tanskalaisen Censea Group -konsernin. Tämä on jo viides Accountorin yrityskauppa tänä vuonna.
Kuva: Accountor

Accountor on kasvustrategiansa mukaisesti ostanut 3.7.2023 tanskalaisen Censea Group -konsernin. Se tarjoaa, kuten Accountor, kirjanpito-, taloushallinto- ja palkanlaskentapalveluja. Lisäksi Censea tarjoaa toimisto- ja verkostoitumispalveluja.

Accountor on toteuttanut tämän vuoden aikana viisi yrityskauppaa Suomessa, Tanskassa ja Ruotsissa vahvistamaan Accountorin asemaa Pohjoismaiden johtavana taloushallinnon palveluiden ja ohjelmistojen tarjoajana.

”Tämä kauppa tukee kasvustrategiaamme. Olemme jo usean vuoden ajan investoineet vahvasti asiakaslähtöisiin palveluprosesseihin, sekä niitä tukevaan moderniin teknologiaan ja automaatioon. Tavoitteenamme on vahvistaa Accountorin johtavaa asemaa toimialalla ja ennen kaikkea auttaa jokaista asiakasyritystämme kaikissa toimintamaissamme menestymään. Haluamme tarjota asiakkaillemme entistäkin laajemman valikoiman neuvontapalveluita ja jatkamme palvelutarjontamme vahvistamista”, sanoo Accountorin toimitusjohtaja Niklas Sonkin.

Taloushallinnon ala kehittyy nopeasti ja Accountor on edelläkävijänä luomassa palveluita ja ohjelmistoja kaikenkokoisille yrityksille, jotta ne voivat pysyä kehityksessä mukana.

”Kumppanuus Accountorin kanssa hyödyttää suuresti asiakkaitamme ja työntekijöitämme. Kumppanuus turvaa pääomamme, saamme digitaalista voimaa ja olemme valmiita tulevaisuuteen. Accountorista saamme tueksemme vahvan kumppanin, jolla on 120 työntekijää Tanskassa ja vielä enemmän kansainvälisesti”, kertoo Jan Drøscher, Censea Groupin Johtaja ja omistaja.

Samalla Accountor voi tarjota Censean asiakkaille rahoituksen ja palkkahallinnon rekrytointiin erikoistuneita rekrytointi- ja henkilöstöpalveluita.

”Toivotamme Censean tervetulleeksi Accountoriin ja meillä on odotukset korkealla sen potentiaalin suhteen. Kaiken kaikkiaan vahvistamme osaamistamme kirjanpidon, taloushallinnon ja palkanlaskennan aloilla ja näemme myös hyvät mahdollisuudet tarjota Censean toimisto- ja verkostoitumispalveluita asiakkaillemme”, sanoo Karsten Heiselberg, Accountorin Tanskan maajohtaja.

Yhteyshenkilöt

Toimitusjohtaja Niklas Sonkin, Accountor, puh. +358 44 410 3570, niklas.sonkin@accountor.fi

Maajohtaja Karsten Heiselberg, Accountor Denmark, puh. +45 44 34 50 00 karsten.heiselberg@accountor.dk

Jan Drøscher, Director and owner, Censea Group, +45 42 71 53 52, jan@censeaconsulting.dk

Kuva: Accountor

Keilaniementie 1

Accountor

Accountor on talous- ja henkilöstöhallinnon ohjelmistoratkaisuihin sekä ulkoistuspalveluihin erikoistunut konserni, jonka palveluksessa on noin 2300 ammattilaista 6 maassa. Yhtiön toiminta-ajatuksena on auttaa asiakkaitaan hyödyntämään modernin teknologian ja digitalisoinnin tarjoamia mahdollisuuksia jokapäiväisessä tekemisessään. Yhtiön pääkonttori on Espoossa. Suomen lisäksi yhtiö toimii Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa, Hollannissa ja Ukrainassa. Accountor-konsernin liikevaihto vuonna 2022 oli 260 M€.

www.accountor.com

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi