Muotibrändit Cropp ja House Kauppakeskus Myllyn uusimmat tulijat
Kauppakeskus Myllyn palveluvalikoima laajenee jälleen, kun eurooppalaiset muotibrändit Cropp ja House avaavat myymälänsä 13. heinäkuuta. Uudet myymälät ovat osa samaa LPP-konsernia kuin kesäkuussa ovensa avannut Sinsay.

Cropp, House ja Sinsay ovat tämän hetken trendikkäimpiä eurooppalaisia muotibrändejä. Niiden takana on puolalainen LPP Group, ja Myllyn liikkeet ovat konsernin ensimmäiset avaukset koko Lounais-Suomessa. Torstaina avattavat liikkeet löytyvät Myllyn 2. kerroksesta.
– Sinsayn myymälän avaus oli yksi onnistuneimmista koko LPP Finlandin historiassa. Olemme olleet todella tyytyväisiä Sinsayn alkutaipaleeseen Myllyssä – myymälä on noussut heti Suomen myyntien kärkisijoille ja uskomme, että sama tulee jatkumaan myös tulevaisuudessa. Kävijöitä on riittänyt todella paljon ja meidät on otettu hyvin vastaan niin asiakkaiden kuin kauppakeskuksenkin puolelta, kertoo LPP Finlandin Country Manager Seija Leppihalme.
Croppin ja Housen asiakaskunta koostuu suurimmalta osin nuorista aikuisista. Leppihalme kuvailee, että House yhdistelee trendejä rentoon tyyliin, kun taas Cropp on tyyliltään enemmän streetwear-vaikutteinen ja ammentaa nykykulttuurista ja -musiikista. Croppin valikoimaan kuuluvat myös kengät.
– On upeaa, että niinkin suosittu kansainvälinen konserni kuin LPP Group on halunnut avata Myllyssä peräti kolme eri brändimyymälää. Se kertoo Myllyn vankasta asemasta ja suosiosta sekä asiakkaiden että kumppaneiden keskuudessa, iloitsee Kauppakeskus Myllyn toimitusjohtaja Mari Hantula.
Lisätietoja:
Mari Hantula, toimitusjohtaja, Kauppakeskus Mylly, p. 050 441 9394, mari.hantula@kauppakeskusmylly.fi
Seija Leppihalme, Country Manager, LPP Finland, p. 040 173 2012, seija.leppihalme@lpp.fi
Kauppakeskus Mylly on maailman ihmeellisin raisiolainen kauppakeskus. Varsinais-Suomen suurimpana se palvelee liki viittä miljoonaa kävijää vuosittain. 150 liikettä, 3 000 autopaikkaa ja 91 000 m2 takaavat alueen kattavimman liike- ja palveluvalikoiman. www.kauppakeskusmylly.fi
LPP Group on puolalainen perheyritys, joka on toiminut Puolassa ja sen ulkopuolella jo 30 vuoden ajan. Tällä hetkellä LPP on yksi nopeimmin kasvavista vaatealan yrityksistä Keski- ja Itä-Euroopassa. Sinsayn, Croppin ja Housen lisäksi LPP hallinnoi myös Reserved- ja Mohito-brändejä. Kaikkien viiden brändin tarjontaa on saatavilla maailmanlaajuisesti lähes 40 markkina-alueella. Yrityksellä on yli 1 700 myymälää sekä brändikohtaiset verkkokaupat. www.lpp.com/en
Yhteyshenkilöt
Mari HantulaToimitusjohtajaKauppakeskus Mylly Oy
Puh:+358 50 441 9394mari.hantula@kauppakeskusmylly.fiKuvat

Tietoja julkaisijasta
Kauppakeskus Mylly on maailman ihmeellisin raisiolainen kauppakeskus. Varsinais-Suomen suurimpana se palvelee liki viittä miljoonaa kävijää vuosittain. Yli 150 liikettä, 3 000 autopaikkaa ja loputtomasti arjen elämyksiä.
www.kauppakeskusmylly.fi
Muut kielet
Tilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.
Lue lisää julkaisijalta Kauppakeskus Mylly Oy
Köpcentrum Myllys sommar intresserar resenärer15.5.2025 08:50:46 EEST | Pressmeddelande
Sommaren är alltid livlig på köpcentret Mylly och bland besökarna kan man se också resenärer som kommit för att besöka regionen och olika evenemang. Också denna sommar ordnas ett öppet lopptorg på parkeringsplatsen varannan söndag.
Kauppakeskus Myllyn kesä kiinnostaa matkailijoita15.5.2025 08:50:46 EEST | Tiedote
Kesä on Kauppakeskus Myllyssä aina vilkasta aikaa, ja lähialueille ja tapahtumiin tulevat matkailijat näkyvät myös Myllyn kävijöissä. Tänäkin kesänä joka toinen sunnuntai on parkkialueella kaikille avoin ulkokirppis.
I Köpcentrum Mylly öppnas en 16,5 meter lång rutschkana – pricken över i:et för det förnyade Myllytorget11.2.2025 08:55:51 EET | Pressmeddelande
Köpcentrum Myllys senaste nyhet är Myllyröret, en stor rutschkana mellan våningarna. I invigningen deltar de populära influencerna Joona Puhakka och Roope Rannisto. I vårens pop up-butiker får kunderna ta del av bland annat åländsk vikingachili och trendiga evighetssmycken.
Kauppakeskus Myllyyn avautuu 16,5 metriä pitkä liukumäki – uusittu Myllyntori saa viimeisen silauksen11.2.2025 08:55:51 EET | Tiedote
Kauppakeskus Myllyn tuorein uudistus on Myllynputki, suuri kerrosten välinen liukumäki. Liukumäen avajaisia vietetään suosittujen vaikuttajien Joona Puhakan ja Roope Ranniston kanssa. Kevään pop up -myymälöissä on tarjolla muun muassa ahvenanmaalaista viikinkichiliä ja trendikkäitä ikikoruja.
Inbjudan till medierepresentanter: Köpcentrum Myllys nya rutschkana mellan våningarna tas i bruk – åk till nedre våningen från 6 meters höjd7.2.2025 12:36:01 EET | Pressinbjudan
I Köpcentrum Mylly öppnas en 16,5 meter lång rutschkana från andra våningen till första våningen på Myllytorget. Rutschkanan är unik inom köpcentrumvärlden då den är den enda rutschkanan i denna storleksklass som är öppen och gratis för alla. Rutschkanan kommer att heta Myllyröret och finnas där till kundernas glädje permanent. Vi vill bjuda in medierepresentanter och deras barn att se närmare på den nya rutschkanan och Myllytorget, vars omfattande renovering nu står färdig. Provkörningstillfället för rutschkanan arrangeras på söndag den 16 februari 2025 efter stängningstid kl. 19.30–20.30. Evenemanget är öppet även för Myllys anställda och deras familjer. Den officiella invigningen av Myllyröret sker under sportlovsveckan måndag 17 februari 2025. Vi informerar senare om invigningen och sportlovsveckans händelser. Vi ber intresserade att anmäla sig till provkörningstillfället senast 13.2.2025 via e-post till anna.koivisto@ideagroup.fi eller telefon till 041 433 6165 / Anna Koivisto, Id
Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.
Tutustu uutishuoneeseemme