Muotibrändit Cropp ja House Kauppakeskus Myllyn uusimmat tulijat
Kauppakeskus Myllyn palveluvalikoima laajenee jälleen, kun eurooppalaiset muotibrändit Cropp ja House avaavat myymälänsä 13. heinäkuuta. Uudet myymälät ovat osa samaa LPP-konsernia kuin kesäkuussa ovensa avannut Sinsay.

Cropp, House ja Sinsay ovat tämän hetken trendikkäimpiä eurooppalaisia muotibrändejä. Niiden takana on puolalainen LPP Group, ja Myllyn liikkeet ovat konsernin ensimmäiset avaukset koko Lounais-Suomessa. Torstaina avattavat liikkeet löytyvät Myllyn 2. kerroksesta.
– Sinsayn myymälän avaus oli yksi onnistuneimmista koko LPP Finlandin historiassa. Olemme olleet todella tyytyväisiä Sinsayn alkutaipaleeseen Myllyssä – myymälä on noussut heti Suomen myyntien kärkisijoille ja uskomme, että sama tulee jatkumaan myös tulevaisuudessa. Kävijöitä on riittänyt todella paljon ja meidät on otettu hyvin vastaan niin asiakkaiden kuin kauppakeskuksenkin puolelta, kertoo LPP Finlandin Country Manager Seija Leppihalme.
Croppin ja Housen asiakaskunta koostuu suurimmalta osin nuorista aikuisista. Leppihalme kuvailee, että House yhdistelee trendejä rentoon tyyliin, kun taas Cropp on tyyliltään enemmän streetwear-vaikutteinen ja ammentaa nykykulttuurista ja -musiikista. Croppin valikoimaan kuuluvat myös kengät.
– On upeaa, että niinkin suosittu kansainvälinen konserni kuin LPP Group on halunnut avata Myllyssä peräti kolme eri brändimyymälää. Se kertoo Myllyn vankasta asemasta ja suosiosta sekä asiakkaiden että kumppaneiden keskuudessa, iloitsee Kauppakeskus Myllyn toimitusjohtaja Mari Hantula.
Lisätietoja:
Mari Hantula, toimitusjohtaja, Kauppakeskus Mylly, p. 050 441 9394, mari.hantula@kauppakeskusmylly.fi
Seija Leppihalme, Country Manager, LPP Finland, p. 040 173 2012, seija.leppihalme@lpp.fi
Kauppakeskus Mylly on maailman ihmeellisin raisiolainen kauppakeskus. Varsinais-Suomen suurimpana se palvelee liki viittä miljoonaa kävijää vuosittain. 150 liikettä, 3 000 autopaikkaa ja 91 000 m2 takaavat alueen kattavimman liike- ja palveluvalikoiman. www.kauppakeskusmylly.fi
LPP Group on puolalainen perheyritys, joka on toiminut Puolassa ja sen ulkopuolella jo 30 vuoden ajan. Tällä hetkellä LPP on yksi nopeimmin kasvavista vaatealan yrityksistä Keski- ja Itä-Euroopassa. Sinsayn, Croppin ja Housen lisäksi LPP hallinnoi myös Reserved- ja Mohito-brändejä. Kaikkien viiden brändin tarjontaa on saatavilla maailmanlaajuisesti lähes 40 markkina-alueella. Yrityksellä on yli 1 700 myymälää sekä brändikohtaiset verkkokaupat. www.lpp.com/en
Yhteyshenkilöt
Mari HantulaToimitusjohtajaKauppakeskus Mylly Oy
Puh:+358 50 441 9394mari.hantula@kauppakeskusmylly.fiKuvat

Tietoja julkaisijasta
Kauppakeskus Mylly on maailman ihmeellisin raisiolainen kauppakeskus. Varsinais-Suomen suurimpana se palvelee liki viittä miljoonaa kävijää vuosittain. Yli 150 liikettä, 3 000 autopaikkaa ja loputtomasti arjen elämyksiä.
www.kauppakeskusmylly.fi
Muut kielet
Tilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.
Lue lisää julkaisijalta Kauppakeskus Mylly Oy
Rekryteringsnyheter: Köpcentrum Myllys lurviga nya varumärkesambassadör har börjat sitt jobb – tar sina första steg ut i offentligheten som en del av Masked Singer-teamet redan denna lördag3.9.2025 09:00:00 EEST | Pressmeddelande
Köpcentrum Mylly har anlitat en ny varumärkesambassadör, Myllykkä, som ansvarar för att överraska köpcentrumets besökare och hyresgäster med sina vidunderliga upptåg.
Rekrytointiuutisia: Kauppakeskus Myllyn karvainen brändilähettiläs aloitti työnsä – Ensiaskeleet julkisuudessa osana Masked Singer -tiimiä jo lauantaina3.9.2025 09:00:00 EEST | Tiedote
Kauppakeskus Mylly on palkannut uuden brändilähettilään, Myllykän, jonka vastuulla on kauppakeskuksen kävijöiden ja vuokralaisten yllättäminen ihmeellisillä tempauksilla.
Kauppakeskus Myllyssä historian suurimmat kävijämäärät kevään ja kesän aikana – ”Heinäkuu alkaa jo lähestyä joulun vilskettä”14.8.2025 08:45:00 EEST | Tiedote
Kauppakeskus Myllyn kevät ja kesä ovat olleet ennätyksellisen vilkkaat, ja huhti-, touko-, kesä- ja heinäkuussa Myllyssä yllettiinkin uusiin kuukausiennätyksiin. Toukokuussa kävijämäärä nousi jopa 12 prosenttia, ja kävijöitä oli ensimmäistä kertaa yli puoli miljoonaa. Koko tammi-heinäkuun kävijämäärä kasvoi neljä prosenttia 3,3 miljoonaan kävijään. Myös uusia liikkeitä on avautunut, kun paikalliset kivijalkaliikkeet ovat kiinnostuneet laajentamaan toimintaansa Myllyyn.
Köpcentrum Myllys sommar intresserar resenärer15.5.2025 08:50:46 EEST | Pressmeddelande
Sommaren är alltid livlig på köpcentret Mylly och bland besökarna kan man se också resenärer som kommit för att besöka regionen och olika evenemang. Också denna sommar ordnas ett öppet lopptorg på parkeringsplatsen varannan söndag.
Kauppakeskus Myllyn kesä kiinnostaa matkailijoita15.5.2025 08:50:46 EEST | Tiedote
Kesä on Kauppakeskus Myllyssä aina vilkasta aikaa, ja lähialueille ja tapahtumiin tulevat matkailijat näkyvät myös Myllyn kävijöissä. Tänäkin kesänä joka toinen sunnuntai on parkkialueella kaikille avoin ulkokirppis.
Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.
Tutustu uutishuoneeseemme