Muutoksia GRK:n johtoryhmässä: Markku Puolanne nimitetty uudeksi talous- ja rahoitusjohtajaksi

GRK:n taloushallinnon organisaatio muuttuu. GRK Infra Oyj:n talous- ja rahoitusjohtajaksi ja johtoryhmän jäseneksi on nimitetty KTK Markku Puolanne. Hän aloittaa työnsä GRK:lla 8.10.2023.

Puolanne siirtyy GRK:n palvelukseen Innofactor Oyj:n talousjohtajan paikalta. Hän on aiemmin työskennellyt Espoon Asunnot Oy:n talousjohtajana. Puolanne on toiminut myös Nurminen Logistics Oyj:n talousjohtajana sekä muun muassa useissa taloushallinnon johdon ja kirjanpidon tehtävissä SRV-konsernin eri yhtiöissä.

GRK:n nykyinen talousjohtaja ja johtoryhmän jäsen Mikko Sillman jää pois yhtiön palveluksesta 30.9.2023.

GRK rakentaa väyliä, teitä, raiteita ja siltoja. GRK on Suomessa, Ruotsissa ja Virossa toimiva rakennusalan konserni. Liikevaihtomme vuonna 2022 oli 450 miljoonaa euroa.

Työllistämme noin 1 000 ammattilaista.

GRK-konserniin kuuluvat emoyhtiö GRK Infra Oyj:n lisäksi tytäryhtiöt GRK Suomi Oy Suomessa, GRK Sverige AB Ruotsissa sekä GRK Eesti AS Virossa.

GRK rakentamaan Espoon kaupunkiradan ensimmäistä alueurakkaa, hankkeen arvo noin 100 miljoonaa euroa10.1.2024 12:13:57 EET | Tiedote

GRK on valittu toteuttamaan Espoon kaupunkiradan ensimmäistä alueurakkaa, jonka arvo on noin 100 miljoonaa euroa. Kaupunkirata-hankkeessa rakennetaan kaksi lisäraidetta Leppävaaran ja Kauklahden välille nykyisten raiteiden viereen, jotta lähi- ja kaukoliikenteen junaliikenne sujuvoituu. Espoon kaupunkirata -hanke on jaettu useampaan alueurakkaan. GRK aloittaa rakennustyöt välillä Leppävaara–Kera. Samassa yhteydessä toteutetaan myös Espoon kaupungin erilliskohteita.

Rakennusalan yritys GRK kulkee vastavirtaan ja rekrytoi voimakkaasti: etsinnässä kymmeniä ammattilaisia vakitöihin ja 100 harjoittelijaa kesän ajaksi15.12.2023 09:22:25 EET | Tiedote

Infra-alan rakennusyritys GRK on aloittanut rekrytointikampanjan kymmenien vakituisten työpaikkojen täyttämiseksi ja 100 kesäharjoittelijan löytämiseksi. GRK on jatkanut kasvuaan sekä Suomessa, Ruotsissa että Virossa. Yritys on voittanut hankalasta markkinatilanteesta huolimatta merkittäviä tarjouskilpailuja, jonka vuoksi GRK etsii joukkoonsa lisää ammattilaisia.