StaffPointin kaupan alan toimialajohtajaksi valittu Tim Kankfelt

StaffPoint on nimittänyt KTM Tim Kankfeltin kaupan alan toimialajohtajaksi. Kankfeltin vahva, pohjoismainen vähittäiskaupan markkina- ja myyntikokemus tukee StaffPointin kaupan toimialan kasvutavoitteita. StaffPointin nykyinen kaupan toimialajohtaja Juuso Laitinen siirtyy talon sisällä uusiin tehtäviin teollisuuden, logistiikan ja kiinteistöpalvelualan toimialajohtajaksi. Kankfelt on aloittanut tehtävässään 21.8.2023.

Tim Kankfelt on tehnyt merkittävän uran kaupan toimialan myynnin ja palveluliiketoiminnan kehittämisen sekä strategisen johtamisen tehtävissä. Kankfelt siirtyy StaffPointille Kekkilä BVB:lta kaupallisen johtajan tehtävästä, jossa on vastannut Suomen ja Pohjoismaiden liiketoiminnasta. Tätä ennen Kankfelt on työskennellyt mm. Berner Oy:ssä sekä Sales Support Finland Oy:ssä, joka edusti useita kansainvälisiä kuluttajabrändejä Suomessa. Vähittäistavarakaupan lisäksi Kankfelt on urallaan työskennellyt myös vakuutusalalla.

Viime vuosina StaffPointin Kaupan toimiala on kasvanut vauhdikkaasti niin erikois- kuin päivittäistavarakaupassa. Yhdessä suomalaisten tai Suomeen rantautuneiden kansainvälisten asiakkaiden kanssa StaffPoint on palkannut tuhansia osaajia kaupan alalle rakentamaan monipuolista uraa. Kaupan toimialan kehittämiseen ja kehittymiseen tullaan panostamaan jatkossakin vahvasti. Kankfeltin monipuolinen kokemus yhteistyöstä useiden toimintojen kanssa vähittäiskaupan liiketoimintaympäristössä antaa erinomaisen perustan StaffPointin kaupan alan kasvulle.

StaffPoint-konsernin toimitusjohtaja Anu Ahokas odottaa innostuneena yhteistyötä:

”Olen iloinen, että saamme taloon Tim Kankfeltin kaltaisen johtajan. Kaupan toimialalta odotetaan vahvaa kasvua tulevaisuudessakin, ja Tim tuo mukanaan tarvittavaa palveluliiketoiminnan kehittämisen kokemusta, näkemystä ja osaamista. Tim tuntee kuluttajaliiketoiminnan, bränditalojen tarpeet ja sitä kautta pystyy varmasti kehittämään palvelutarjoamaamme entisestään. Lämpimästi tervetuloa joukkueeseen Tim!”

Haluan toimia vahvasti asiakasrajapinnassa yhdessä tiimini kanssa ja näin osaltani vahvistaa StaffPointin kasvutarinaa. Olen todella innoissani tarttumaan StaffPointin Kaupan toimialan ruoriin, tutustumaan uusiin kollegoihini ja asiakkaisiin.”, summaa Tim Kankfelt uusia haasteitaan StaffPointilla.

Tim Kankfelt on aloittanut tehtävässään maanantaina 21.8.2023.

StaffPoint-konserni on Työn Osaaja, joka yhdistää ihmiset, työpaikat ja teknologian.
Tarjoamme monipuolista osaamista työuran koko elinkaarelle. Täyden palvelun HR-talon tarjoomamme kattaa henkilöstövuokrauksen ja rekrytoinnin, strategiset HR-ratkaisut sekä valmennus- ja työkykypalvelut.

StaffPoint-konserni ja sen yhtiöt työllistävät vuosittain keskimäärin yli 12 000 henkilöä Suomessa ja Espanjassa.

Olemme globaalin Randstadin kumppani ja edustaja Suomessa sekä muualla Baltiassa.

Lisätietoja palveluista ja työmahdollisuuksista: www.staffpoint.fi

StaffPoint voitti merkittävän sopimuksen Hanselin henkilöstövuokrauskilpailutuksessa8.3.2023 14:58:43 EET | Tiedote

StaffPoint jatkaa julkishallinnon yhteishankintayhtiö Hanselin sopimustoimittajana henkilöstövuokrauspalveluissa. Kumppanina StaffPoint vastaa sekä suorittavan tason että asiantuntija- ja päällikkötason vuokratyövoiman rekrytoinneista kaikille palveluita tilaaville julkishallinnon organisaatioille sekä muille puitesopimukseen liittyneille tahoille. Puitejärjestely kestää vuoteen 2027 ja sen kokonaisarvo voi nousta jopa 90 miljoonaan euroon.

Interim Management – markkina Suomessa kasvaa trendien keskiössä14.2.2023 08:43:47 EET | Tiedote

Tuore markkinatutkimus v. 2022 Interim Management – toiminnasta Suomessa nosti esiin positiivisia muutoksia verrattuna edellisvuoteen. Tutkimus toteutettiin loppuvuodesta 2022 ja se lähetettiin yli 1000 henkilölle, jotka edustivat tilaajia, interim-ammattilaisia ja interim-palvelun käyttöä harkitsevia johtajia. Kyselyn tavoitteena oli selvittää interim-markkinoissa tapahtuvia muutoksia rakenteen, kysynnän potentiaalin, käyttötarpeiden ja tarjonnan suhteen. Kyselyn tuloksia vertaillaan vuoden 2021 vastaavan kyselyn tuloksiin. Kyselyn toteutti StaffPoint Executive.

StaffPointin ja EK:n Työstä turvaa -hanke on Vuoden rekrytointiteko4.11.2022 14:45:41 EET | Tiedote