Järvenpään K-Citymarketista tutuksi tullut RAITO Sushi avaa Helsingin päärautatieasemalle

Aidot japanilaiset sushit rantautuvat vihdoin Järvenpäästä myös Helsingin keskustaan! Järvenpään K-Citymarketista tutuksi tullut RAITO Sushi avaa torstaina 31.8. oman ravintolan Helsingin päärautatieasemalle keskushalliin yhteistyössä Restelin Food&Events Ruokaravintoloiden kanssa.

Valmistamme aitoa japanilaista kulttuuria kunnioittavaa sushia, ja on suuri ilo nähdä Järvenpään sushin tarinan jatkuvan yhdessä Helsingin vilkkaimmista liikepaikoista” kertoo Järvenpään K-citymarketin kauppias Markku Hautala. ”On mahtavaa saada tunnettu ja laajasti arvostettu sushi päärautatieasemalle”, hehkuttaa VR Groupin kiinteistöyksikön hankepäällikkö Jani Jääskeläinen.

Rautatieasemalta sijaitsevasta ravintolasta on helppo napata mukaan herkullinen sushiannos, olipa suunnitelmissa sitten lounas töihin tai eväs junamatkalle.

Perinteitä kunnioittavaa sushia

RAITO Sushissa japanilaisten sushimestareiden perinteikkäät reseptit ja kädentaidot sekä paikalliset raaka-aineet ovat lähtökohta herkullisille ja laadukkaille makuelämyksille.

”Laadukkaan sushin salaisuus piilee sushiriisissä, joka tulee yksinoikeudella suoraan Japanista. Lisäksi vankka osaaminen sushinvalmistuksessamme takaa laadukkaat tuotteet, joista pääkaupunkiseutu pääsee nyt helposti nauttimaan.”, kertoo Restelin Food&Events Ruokaravintoloiden ketjupäällikkö Nea Kääriäinen.

RAITO Sushi palvelee maanantaista perjantaihin kello 7 – 20 ja viikonloppuisin kello 11 – 20 osoitteessa Kaivokatu 1, 00100 Helsinki. Woltin kautta RAITO Sushia on saatavilla myös muualle Helsinkiin.

Nea Kääriäinen
Ketjupäällikkö
Food&Events Ruokaravintolat
S-posti: Nea.Kaariainen@restel.fi

Restel Oy on suomalainen ravintola-alan konserni, johon kuuluu noin 200 ravintolaa työllistäen noin 2 200 ravintola-alan ammattilaista. Restelin ravintoloita ovat BURGER KING®-, Taco Bell-, Rax Pizzabuffet-, Wanha Mestari-, Hemingway's -ravintolat sekä Food&Events Tapahtuma- ja Ruokaravintolat.