Maija Vilkkumaa, Anna Puu ja Younghearted tähdittävät aikuisten huvipuistofestareita Särkänniemessä pe 25.8.

Särkänniemi muuttuu taas aikuisten huvipuistoksi Happy Hours K18 -tapahtumassa 25.8.2023. Koko huvipuisto on anniskelualuetta, ja huvilaitteet pyörittävät vain täysi-ikäisiä.

Edellisen kerran Happy Hoursia vietettiin Särkänniemessä toukokuussa. Ilma oli viileä mutta tunnelma lämmin.

”Oletko koskaan miettinyt, millaista olisi huvipuistossa ilman lapsia?” kysyy Särkänniemen kaupallinen johtaja Heikki Ihanamäki.

Huomenna perjantaina 25.8.2023 sitä on taas mahdollisuus testata, kun Särkänniemi Happy Hours -huvipuistofestarit valtaavat Särkänniemen. Happy Hours -tapahtumassa koko Särkänniemi on anniskelualuetta, ja sisään pääsevät vain täysi-ikäiset.

Avoinna on valtaosa aikuisille sopivista huvilaitteista, ja lisäksi Estraadilla nähdään eturivin artisteja: Maija Vilkkumaa, Anna Puu sekä Younghearted. Tapahtuman juontaa Sointu Borg

”Särkänniemi on avoinna klo 17–00, ja huvilaitteet pyörivät klo 22 saakka”, Ihanamäki kertoo aikataulusta.

Aikuiset on huomioitu myyntipisteiden tarjonnassa, ja terassit ja ruokapisteet palvelevat. Myös huvipuistopelit ovat avoinna. Tapahtumalippuja ja -rannekkeita on saatavilla myös paikan päältä alkaen 39 €.

”Olemme järjestäneet K18-päiviä vuodesta 2019 alkaen ja saaneet valtavan hyvää palautetta. Aikuisista asiakkaistamme on mukavaa nauttia huvipuistotunnelmasta toisinaan juhlatunnelmissa ilman lapsia”, Ihanamäki kertoo.

”Järjestämme vuosittain useita konsertti- ja tapahtumapäiviä, joista useimmat ovat kaikille avoimia. Pari kertaa vuodessa on kuitenkin mahdollista tarjota erilainen elämys rajatulle asiakaskunnalle.”

Aikataulu 25.8.2023

17.00 Portit aukeavat
18.00–19.00 Younghearted
20.00–21.00 Maija Vilkkumaa
22.30–23.30 Anna Puu

Maija Vilkkumaa esiintyi Happy Hours -tapahtumassa viimeksi elokuussa 2019.
Särkänniemen terassit palvelevat Happy Hours -tapahtumassa.