Viexpo

Lehdistökutsu: Lehdistömatka Euroopan toiseksi suurimmille teollisuusmessuille

Tanskalainen messujärjestäjä MCH tarjoaa muutamille valikoiduille tiedotusvälineille tilaisuuden osallistua räätälöidylle lehdistömatkalle HI Tech & Industry Scandinavia -messuille. Euroopan toiseksi suurimmat teollisuusmessut järjestetään MCH Messecenter -messukeskuksessa Tanskassa 3—5. lokakuuta 2023. Messuilla esitellään uusimpia tuotteita ja ratkaisuja viideltä eri teollisuuden alalta. Varmista itsellesi eturivin paikat katsaukselle alan tulevaisuuteen– lue alta lisää vaihtoehdoista ja varaa yhden tai kahden päivän lehdistömatkasi. Maksettuun matkaan sisältyvät majoitus, ruokailut, sisäänpääsy, ohjatut kierrokset ja paljon muuta.

Tietoa

Tänä vuonna 60-vuotisjuhlavuottaan juhlivat HI Tech & Industry Scandinavia -messut järjestetään Herningissä, Tanskassa 3.–5. lokakuuta 2023. Messuilla nähdään ajankohtaisia aiheita koskevia konferensseja sekä edistyksellisiä ratkaisuja ja tuoteuutisia viideltä innostavalta teollisuuden alalta: automaatio ja robotiikka, koneet, hitsaus ja tuotantovälineet, sisäinen logistiikka, alihankinta sekä elintarviketeknologia. Messuilla pääset tutustumaan yhdessä 17 000 muun vierailijan kanssa yli 550 näytteilleasettajaan (2021) messualueella, joka on todellinen tiedon keskittymä. Messuilla kuulet puheita, tutustut tulevaisuuden ratkaisuihin sekä otat osaa käytännön kokemuksiin ja useisiin isompiin tapahtumiin, kuten Technomaniaan (teknologia ja energia), International Food Contestiin (elintarvikeala), The Smart Companyyn (digitaaliset teknologiat), 3D Techiin (3D-teknologia) ja moniin muihin. Useimmat tapahtumat ja puheet pidetään tanskan kielellä.

Matkasuunnitelma

Matkasuunnitelma on laadittu siten, että se on mahdollisimman kiehtova sinun yleisöllesi. Ilmoita meille, mistä olet messuilla eniten kiinnostunut – teemme parhaamme toteuttaaksemme toiveesi.

Maanantai 2.10. – Saapuminen Herningiin, Tanskaan

Saapuminen Herningiin hotellille

Tiistai 3.10. – Esittely ja Viexpon ohjattu kierros

• MCH:n tervetulotoivotus
  • MCH:n kansainvälinen esittely
  • Ohjattu kierros HI Tech & Industry Scandinavia -messuilla
  • Lehdistökeskus
  • Lehdistön lounas
  • Technomanian avaus
  • International Food Contest
  • Illallistapahtuma maitoalan edustajien kanssa (vapaaehtoinen, lisämaksusta)
  • Ohjelmaan sisällytetään haastattelumahdollisuuksia

Keskiviikko 4.10. – Näyttely, konferensseja (DK) ja tapahtumia: Viexpon ohjattu kierros

• MCH:n tervetulotoivotus (niille, jotka saapuvat tänään)
  • Ohjattu kierros HI Tech & Industry Scandinavia -messuilla
  • HI Sustainable Developmet Award Show -palkintotilaisuus (DK)
  • Technomania (Tanskan suurin teknologia- ja energiatapahtuma)
  • HI-messujen vuosipäivätilaisuus: illallinen näytteilleasettajien kanssa (vapaaehtoinen, lisämaksusta)
  • Ohjelmaan sisällytetään haastattelumahdollisuuksia

Mahdollisia ammattilaishaastateltavia kestävän tuotannon saralta:

• IDAn Technomania, jossa kumppanina Green Power Denmark: teollisuuden kestävä tulevaisuus (IDA = Tanskan insinööriyhdistys)
  • The Smart Company: Tanskalaisten yritysten digitalisaatio
  • 3D Tech: 3D-teknologian tarjoamat tuotantomahdollisuudet
  • International Food Contest: maitotuotteiden arviointi ja näyttely
  • Puhujia konferenssiohjelmasta (mikäli saatavilla)
  • Sinun yleisöäsi kiinnostavia näytteilleasettajia

Hotelli

Majoitut hotellissa Aiden by Best Western Herning osoitteessa Godstrupvej 38, 7400 Herning

Kuljetus (ei sisälly pakettiin)

Junalla

Herningin kaupungissa on juna-asema. Messukeskus sijaitsee heti kaupungin ulkopuolella. Järjestämme kuljetuksen hotellin ja messujen välillä.

Lentäen

Lähin lentokenttä on 40 minuutin matkan päässä sijaitseva Billund International Airport.

Autolla

Tanskan poikki kulkee moottoritie sekä etelästä pohjoiseen että idästä länteen. Herningiin on siis helppo saapua Pohjoismaista autolla.

Ilmoittautuminen

Ilmoittaudu matkalle tämän linkin kautta: https://na.eventscloud.com/hijournalist

Tavataan HI Tech & Industry Scandinavia -messuilla Tanskassa lokakuussa!

HI Tech & Industry Scandinavia

Ota tiedon etumatkaa, laajenna verkostoasi ja koe teollisuuden innovatiivisimmat uutiset.

HI Tech & Industry Scandinavia -messuilla esitellään uusimpia tuotteita ja ratkaisuja viideltä eri teollisuuden alalta. Osallistumalla varmistat itsellesi eturivin paikat katsaukselle alan tulevaisuuteen. Yli 60 vuoden ajan messut ovat olleet teollisuuden kohtaamispaikka. Tänä vuonna sinua odottavat jälleen uudet inspiraatiot, ajankohtaiset konferenssit sekä monipuolinen ohjelma aktiviteetteja ja tapahtumia.

Muut kielet

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta Viexpo

HI Tech & Industry Scandinavia -messut ovat teollisuuden keskeinen kohtaamispaikka27.9.2023 13:00:00 EEST | Tiedote

Näytteilleasettajat kuvailevat HI Tech & Industry Scandinavia -messuja muun muassa ”tärkeimmiksi alan messuiksi”. Odotetut messut ovat ottaneet paikkansa näytteilleasettajien prioriteettilistan kärkipäässä. MCH Messecenter Herning -messukeskuksessa Herningissä, Tanskassa 3.–5. lokakuuta järjestettävillä HI Tech & Industry Scandinavia -messuilla viisi vahvaa teollisuuden sektoria tuovat alan toimijat yhteen. Vierailijoille on luvassa kosolti uusia innovaatioita ja inspiraatioita.

Presseinvitasjon: Pressereise til HI Tech & Industry Scandinavia – Europas nest største industrimesse11.9.2023 15:00:00 EEST | Kutsu

Den danske arrangøren MCH tilbyr nå utvalgte skandinaviske mediehus muligheten til å delta på en kundespesifikk pressereise til HI Tech & Industry Scandinavia, den nest største industrimessen i Europa. Messen finner sted i MCH Messecenter Herning, Danmark, fra den 3. til den 5. oktober 2023. Følg med på fronten av fremtiden når ledende industrileverandører fra fem sentrale sektorer presenterer de seneste produktene og nyeste løsningene. Les mer om dine muligheter og meld deg på til en- eller todagers medie- og forskningsreise med påspandert transport, catering, inngangsbilletter, guidede turer og mye mer.

Skandinaviens största industrimässa, HI Tech & Industry Scandinavia, samlar branschen i Danmark i oktober11.8.2023 06:30:00 EEST | Tiedote

HI Tech & Industry Scandinavia, en av Europas ledande industrimässor, arrangeras av MCH A/S i danska Herning den 3–5 oktober. På mässan presenteras aktuella konferenser, innovativa lösningar och produktnyheter för beslutsfattare och ledningar inom fem inspirerande sektorer: Automation och robotik, Maskiner, svetsning och produktionsutrustning, Intern logistik, Underleverans och Livsmedelsteknik. Mässan har arrangerats i 60 år och är den näst största ledande mässan i branschen efter Hannovermässan.