Creative Crue Oy

Susanna Nipuli siirtyi Ilmeeltä Creative Cruen myyntijohtajaksi

Susanna Nipuli on aloittanut tamperelaisen mainostoimiston Creative Cruen myyntijohtajana. Edelliset liki viisi vuotta Nipuli työskenteli mainostoimisto Ilmeellä, missä hän toimi muun muassa yksikönjohtajana ja vastasi liiketoiminnan operatiivisesta ja tulosvastuullisesta johtamisesta ja kehittämisestä sekä kahdenkymmenen henkilön esihenkilötyöstä.

– Pitkä ja laaja kokemukseni markkinointialalla on antanut valmiuksia tarkastella liiketoiminnan kehittämistä eri näkökulmista, ja niitä haluan tuoda asiakkaille, Nipuli sanoo.

– Uskon kertyneen osaamiseni antavan hyvät edellytykset Creative Cruen liiketoiminnan ja asiakkuuksien kehittämiselle ja kasvattamiselle.

Kaiken kaikkiaan Nipuli on työskennellyt markkinoinnin ja viestinnän parissa viisitoista vuotta. Johtamisen lisäksi hän on urallaan osallistunut myynti- ja markkinointityöhön, uusasiakashankintaan ja vastannut avainasiakkuuksien kasvattamisesta ja käynnistämisestä.

Nipuli on myös auttanut asiakkaita strategin roolissa brändi- ja markkinointityön suunnittelussa ja toteuttamisessa, niin asiakas- kuin yritysmarkkinoinninkin saralla.

– Liiketoiminnan kehittäminen ja uudistava johtaminen on intohimoni. Utelias ja tiedonhaluinen luonteeni haluaa jatkuvasti kehittää asioita paremmiksi sekä kyseenalaistaa aiempia tottumuksia ja tapoja, hän kertoo.

Creative Cruella Nipulin rooliin kuuluu myynnin johtamisen lisäksi kaikkien toimiston asiakkuuksien kasvattaminen ja kehittäminen, niin uusien kuin tämänhetkistenkin.

Creative Crue

Toimitusjohtaja Aapo-Lassi Kankaala

Myyntijohtaja Susanna Nipuli

Creative Crue

Creative Crue on tamperelainen markkinointiviestinnän toimisto, joka luo datasta menestystarinoita. Crue on digitaalisempi kuin mainostoimisto, luovempi kuin digitoimisto ja konkreettisempi kuin bränditoimisto.

Creative Cruen toimisto Tampereella hämärässä valaistuksessa illalla

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta Creative Crue Oy

Ainoa varma asia on muutos – myös markkinoinnissa16.11.2018 08:00:00 EET | Tiedote

Maailma ja sen mukana työelämä ja markkinointi elävät murroksessa. Enää ei riitä, että toimitaan kuin aiemmin, vaan on kehityttävä niin työ- kuin vapaa-aikana ja mitä erilaisimpien kanavien avulla. Digitaalisuus on muuttanut eri toimialojen rakenteita, ja alustatalous on mullistanut yritysten tavan myydä palvelujaan. Perjantaina 16.11. Pirkanmaan kovimmat markkinoinnin tekijät kokoontuvat Business Battleen Solo Sokos Hotel Torniin yhteen keskustelemaan nykymarkkinoinnista ja markkinoinnin tulevaisuudesta muutosten paineessa. Yksi Business Battlen järjestäjistä, Mediaporras, näyttää mallia tavasta reagoida maailman, bisneksen ja markkinoinnin muutokseen. Mainostoimisto vahvistaa asemaansa bränditoimistona muuttumalla Mediaportaasta Creative Crueksi.