Oscar Softwaren "Lupa Kasvaa" -kampanja ylitti odotukset: Digitalisaatio kiinnostaa vaikeina aikoina

Oscar Software, johtava ohjelmistoratkaisujen tarjoaja, on saavuttanut "Lupa Kasvaa" -kampanjallaan valtavan suosion ja ylittänyt asetetut tavoitteet. Kampanjassa etsittiin pk-yrityksiä, jotka saavat toimintaa tehostavan liiketoiminta-alustan käyttöönoton maksutta. Tavoitteena on auttaa suomalaisia yrityksiä saavuttamaan kasvua ja kannattavuutta, ja vastaus kampanjaan oli erittäin positiivinen.

Markku Virtanen, Oscar Software Oy:n toimitusjohtaja, iloitsi hakemusten ylittävän kaikki odotukset: "Valtava suosio osoittaa yritysten ja organisaatioiden vahvan kiinnostuksen digitalisaation mahdollisuuksiin, vaikka nykyinen ajanjakso on ollut haasteellinen."

Kesäkuussa alkanut kampanja tarjoaa teollisuuden ja tukkukaupan yrityksille kattavan liiketoiminta-alustan, joka yhdistää toiminnanohjauksen ja verkkoliiketoiminnan saumattomaksi digitaaliseksi näkymäksi.

Oscar Liiketoiminta-alusta: digitaalisen kasvun moottori

Oscarin liiketoiminta-alusta on moderni web-sovelluksilla toimiva järjestelmä, joka tarjoaa reaaliaikaisen tilannekuvan yrityksen toiminnasta joka hetki. Se yhdistää toiminnanohjauksen (ERP) ja verkkoliiketoiminnan yhteen näkymään, johon voidaan integroida myös kolmannen osapuolen järjestelmiä. Kampanjalla Oscar Software haluaa tukea suomalaisia pk-yrityksiä ja näyttää, kuinka moderni digialusta voi tuoda konkreettista hyötyä.

Kasvun innostamaa kiinnostusta

"Olemme erittäin innoissamme nähdessämme, kuinka kehityshaluisia suomalaiset yritykset ovat ja kuinka valmiita ne vaikuttavat olevan digitalisaation murrokseen jo nyt", kommentoi Markku Virtanen. "Vaikka elämme haasteellisia aikoja, yrityksissä on halua mennä eteenpäin. Suomalaiset yritykset ymmärtävät digitalisaation tarjoamat mahdollisuudet. Olemme saaneet hakemuksia niin kasvuyrityksiltä, isoilta yrityksiltä kuin niiltä, jotka etsivät parempia vaihtoehtoja nykyisille järjestelmilleen ja kaipaavat yhden luukun periaatetta."

Tulevaisuuden askel

Oscar Software on aloittanut haastatteluprosessin hakijoiden kanssa, ja valinnat kampanjaan osallistuville yrityksille tehdään syksyn aikana. Kampanjaan valitut yritykset saavat mahdollisuuden hyödyntää Oscarin liiketoiminta-alustaa, joka tukee kasvua, tehostaa toimintaa ja mahdollistaa digitalisaation hyödyntämisen.

Lisätietoja Oscarin tarjoamista liiketoimintaratkaisuista löytyy osoitteesta https://www.oscar.fi/ratkaisut/liiketoiminta-alusta/

Vuonna 2005 perustettu Oscar Software Oy on toiminnanohjausjärjestelmien (ERP) kehitykseen ja liiketoimintapalvelujen tarjontaan erikoistunut suomalainen ohjelmistopalveluyritys.

Toiminnanohjausjärjestelmien lisäksi Oscar Software tarjoaa taloushallinnon, verkkoliiketoiminnan sekä IT- ja ohjelmistokehityksen lisäpalveluita. Noin 700 asiakasyrityksen joukkoon kuuluu pk-yrityksiä eri toimialoilta (mm. teollisuus, tukkukauppa, huoltoliiketoiminta, palvelut).

Yrityksen pääkonttori sijaitsee Tampereella. Henkilöstöä Oscar Softwarella on noin 150 henkilöä. Liikevaihto päättyneellä tilikaudella 11/21–10/22 oli 11,2 miljoonaa euroa.

Oscar Software lahjoittaa ERP-käyttöönoton Kolarin Rakennustarvikkeelle12.1.2024 07:38:00 EET | Tiedote

Ohjelmistotalo Oscar Software Oy lahjoittaa Lapissa toimivalle, rakennusalan tukku- ja vähittäiskaupalle ilmaiseksi käyttöönottoprojektin, jossa yritys saa käyttöönsä toiminnanohjausjärjestelmän ja verkkokaupan. Hanke kuuluu Oscarin Lupa kasvaa -markkinointikampanjaan, jossa eri kanavissa seurataan käyttöönottoprojektin etenemistä sekä ERP-järjestelmän ja verkkokaupan tuomia hyötyjä valitulle yritykselle.

Pk-yritysten toiminnanohjaus siirtyy web-sovelluksiin16.1.2023 08:12:00 EET | Tiedote

ERP-järjestelmien kehitys staattisista rekistereistä reaaliaikaiselle digialustalle ja web-sovelluksiin ei ole tavoittanut vielä läheskään kaikkia pk-yrittäjiä. Siirtyminen pelkän työpöytä-ERP:n käytöstä kaiken tiedon kokoavalle liiketoiminta-alustalle tuo web-sovellukset osaksi jokaisen työntekijän työtä. Yrityksen toimintatavan mallintaminen digitaaliseen muotoon tekee yrityksestä houkuttelevan vastavalmistuneille osaajille. Sähköinen tilannekuva myös kasvattaa yrityksen arvoa uutta omistajaa etsiessä.