Asiakkaiden paljon toivoma ominaisuus palaa tänään porukkapeleihin

Kuponkipelien, kuten Loton ja Eurojackpotin, tunnistautumisen myötä porukkapelaaminen koki uudistuksia ja myyntipaikkojen porukkapelien kestopelaaminen päättyi viime toukokuussa. Torstaina 21.9. asiakkaiden paljon toivoma ominaisuus tekee odotetun paluun.

Porukkapelien kestopelaaminen on ollut mahdollista koko ajan veikkaus.fi:ssä ja Veikkauksen sovelluksessa. Asiakkaat toivoivat kuitenkin kestopelaamisen mahdollisuutta takaisin myös myyntipaikkojen, kuten kauppojen ja kioskien, porukkapeleihin.

Asiakaspalautteen myötä asia otettiin uudelleen tarkasteluun ja kestopelaaminen myyntipaikkojen porukkapeleissä on jälleen mahdollista tästä päivästä eteenpäin.

- Asiakkaiden palautteita on kuunneltu herkällä korvalla ja vastaamme nyt asiakkaidemme toiveisiin. Asiakaspalaute on meille äärimmäisen tärkeää, jotta voimme kehittää palvelujamme yhä edelleen, kertoo Veikkauksen arvontapelien johtaja Ville Venojärvi

Muutos koskee Lottoa, Eurojackpotia, Vikinglottoa, Kenoa ja Kaikki tai ei mitään -peliä. Loton, Eurojackpotin ja Vikingloton kestopelin yhteydessä voi pelata myös Jokeria ja Lomatonnia kestona. Pelistä riippuen porukkapelejä voi pelata jopa 10 viikon kestopelinä.

- Porukkapelien kestopelaaminen tuo paljon toivottua helpotusta esimerkiksi työ- ja kaveriporukoille. Ennen tänään voimaan tullutta uudistusta pelit piti uusia myyntipaikassa paikan päällä joka viikko, mutta nyt esimerkiksi työporukan Loton voi tehdä jopa 10 viikoksi kerrallaan, iloitsee Venojärvi.

Kestopelien ostaminen myyntipaikoissa edellyttää edelleen tunnistautumista jokaiselta porukan jäseneltä henkilökohtaisesti pelin ostohetkellä.

Veikkauksen mediapalvelu, puh. 09 4370 7000
ma-to: klo 8-21
pe: klo 8-24
la: klo 9-12 ja klo 20-22
su: klo 10-15

www.veikkaus.fi/yritys

Linkit

Porukkapelien pelaaminen kestona myyntipaikoissa on nyt taas mahdollista. Loton, Eurojackpotin, Vikingloton, Kenon ja Kaikki tai ei mitään -pelin porukkapelejä voi pelata myyntipaikoissa pelistä riippuen jopa 10 viikon kestopelinä. Myös Jokerin ja Lomatonnin pelaaminen kestopelinä on mahdollista Loton, Eurojackpotin ja Vikingloton yhteydessä.