Wolfcom

Jenni Korhonen Adformin Suomen maajohtajaksi

Jaa

Sanoman markkinointipalveluiden liiketoiminnan johtaja ja B2B-organisaation johtoryhmän jäsen Jenni Korhonen, KTM, on nimitetty kansainvälisen digitaalisen markkinoinnin edelläkävijän Adformin Suomen liiketoiminnan johtajaksi. Adform tarjoaa mainostajille, mediatoimistoille ja mediataloille kokonaisvaltaisia digitaalisen mainonnan työkaluja ohjelmalliseen ostamiseen, myyntiin sekä mainonnan seurantaan ja hallintaan. Digitaalisen mainonnan näköalapaikalla Korhonen haluaa kehittää Suomeen avoimuuteen ja yhteistyöhön perustuvaa digimarkkinoinnin ekosysteemiä, jossa mainostajilla, mainonnan ostajilla ja julkaisijoilla sekä teknologiayhtiöillä on mahdollisuus menestyä ja kasvaa kestävästi.

Digimarkkinoinnin edelläkävijän Adformin Suomen uusi maajohtaja Jenni Korhonen uskoo, että ohjelmallisessa mainonnassa on Suomessa vielä paljon kasvumahdollisuuksia. Hän peräänkuuluttaa eri toimijoiden laajempaa yhteistyötä, jolla varmistetaan paikallisten mainostajien, mediatoimistojen, julkaisijoiden ja teknologiayhtiöiden menestys globaalissa kilpailussa.
Digimarkkinoinnin edelläkävijän Adformin Suomen uusi maajohtaja Jenni Korhonen uskoo, että ohjelmallisessa mainonnassa on Suomessa vielä paljon kasvumahdollisuuksia. Hän peräänkuuluttaa eri toimijoiden laajempaa yhteistyötä, jolla varmistetaan paikallisten mainostajien, mediatoimistojen, julkaisijoiden ja teknologiayhtiöiden menestys globaalissa kilpailussa. Kuva: Milla von Konow

Tanskassa vuonna 2002 perustettu Adform on ainoa kansainvälinen, riippumaton ja täysin integroitava mainosalusta, jonka kehittämä teknologia tukee ihmisen ja koneen välistä yhteistyötä sekä mahdollistaa entistä vaikuttavamman tiedon tuottamisen. Sen avoimeen ohjelmistoarkkitehtuuriin perustuvan alustan ansiosta asiakkaat voivat paitsi hallita mainostoimiaan tehokkaasti ja vaivattomasti, kohdentaa mainontaa kolmannen osapuolen evästeiden lopullisen kiellonkin jälkeen sekä pysyä kaiken kampanjadatansa omistajina. Yhtiön tarjoamalla teknologialla myös kannustetaan ja autetaan mainostajia pienentämään markkinoinnin ja digimainonnan aiheuttamaa hiilijalanjälkeä.

”Adform on paitsi digitaalisen mainonnan ehdoton edelläkävijä, sen tiimin maine ammattitaitoisena porukkana ja kivoina ihmisinä on kiirinyt alalla. Saadessani yhteydenoton oli tästä mahdollisuudesta helppo innostua ja tarttua tilaisuuteen päästä kehittämään vahvan kasvuyrityksen liiketoimintaa ja sen asiakkaille tuottamaa arvoa. Toki pääsen samalla myös itse kehittämään edelleen omaa tulevaisuuden markkinoinnin, digitaalisen liiketoiminnan ja mediakentän osaamistani”, kertoo Adformin Suomen uusi maajohtaja Jenni Korhonen. Hän aloitti työssään 27.9.2023.

Korhonen uskoo, että ohjelmallisessa mainonnassa on Suomessa vielä paljon kasvumahdollisuuksia. Ohjelmallisen ostamisen osuus mainonnan ostoista on täällä suhteellisen pieni verrattuna esimerkiksi muihin Pohjoismaihin ja Eurooppaan.

”Olemme ylpeitä saadessamme Jenni Korhosen vetämään toimintojamme Suomessa. Hänellä on edessään kiitollinen työ, sillä maailmalla toimiviksi havaitut modernin markkinoinnin keinot ja niihin rakennetut edistykselliset työkalumme ovat Suomessa vasta löytämässä laajaa käyttäjäkuntaansa. Jennin vilpitön into digitaalisen liiketoiminnan kehittämiseen ja myynnin kasvattamiseen on tullut alalla tunnetuksi. Korhonen on myös erinomainen lisä vahvistamaan mediakentän syväosaamistamme ja arvokasta kontaktiverkostoa”, sanoo Rick Jones, Adformin Regional Vice President.

Liiketoiminnan ja myynnin kehittämiseen liittyviä haasteita Sanoman lisäksi myös Postissa ratkonut Korhonen ei katsele alan tulevaisuutta vaaleanpunaisten lasien läpi, vaan tunnistaa myös alan kiristyvän, globaalin kilpailun ja muutosten tuomat haasteet.

”Suomessa median ostamista tehdään vielä paljon paikallisesti ja kampanjapohjaisesti suoraan tutuilta ammattilaisilta. Tämä on pienessä maassa ollut ehdottomasti hyvä ja toimiva tapa, mutta kilpailemme nykyään globaalien alustajättien kanssa. Niiden rinnalla pysymiseen tarvitaan laajempaa yhteistyötä eri toimijoiden välillä. Kehittämällä yhdessä läpinäkyvää, avointa ja vastuullista digimarkkinoinnin ekosysteemiä luomme menestymisen ja kasvun mahdollisuuksia sekä tuottavuutta niin mainostajille, mediatoimistoille, julkaisijoille kuin teknologian tarjoajillekin”, korostaa Korhonen.

Bio Jenni Korhonen

Uusi tehtävä: maajohtaja, Adform Finland
Ikä: 42
Koulutus: kauppatieteiden maisteri
Kokemus: markkinointipalveluiden johtaja, Sanoma; myynti- ja kehitysjohtaja, Posti, asiakasryhmän johtaja, Sanoma

Tietoa Adformista 

Adform on ainoa kansainvälinen, riippumaton ja täysin integroitava mainosalusta, joka on suunniteltu vastaamaan modernien yritysten markkinointitarpeisiin. Yrityksen Adform FLOW -teknologia tarjoaa asiakkaille sujuvan käyttökokemuksen, ja sen skaalautuvan, modulaarisen ja avoimeen ohjelmistoarkkitehtuuriin perustuvan alustan ansiosta kampanjoiden hallinta sujuu vaivattomasti niiden kaikissa vaiheissa. Alustan avulla asiakkaat voivat hallita mainostoimiaan aiempaa tehokkaammin ja läpinäkyvämmin sekä pysyä kaiken kampanjadatansa omistajina. Vuonna 2002 perustettu Adform kehittää ja tarjoaa asiakkailleen teknologiaa, joka tukee ihmisen ja koneen välistä yhteistyötä sekä mahdollistaa entistä vaikuttavamman tiedon tuottamisen. Adformin teknologiaratkaisut tehostavat lukuisten asiakkaiden liiketoimintaa eri puolilla maailmaa. 

Avainsanat

Yhteyshenkilöt

Jenni Korhonen, maajohtaja, Adform Finland
jenni.korhonen@adform.com, 040 042 1760

Sini Sorainen, Wolfcom
sini.sorainen@wolfcom.fi, 040 039 7464

Kuvat

Digimarkkinoinnin edelläkävijän Adformin Suomen uusi maajohtaja Jenni Korhonen uskoo, että ohjelmallisessa mainonnassa on Suomessa vielä paljon kasvumahdollisuuksia. Hän peräänkuuluttaa eri toimijoiden laajempaa yhteistyötä, jolla varmistetaan paikallisten mainostajien, mediatoimistojen, julkaisijoiden ja teknologiayhtiöiden menestys globaalissa kilpailussa.
Digimarkkinoinnin edelläkävijän Adformin Suomen uusi maajohtaja Jenni Korhonen uskoo, että ohjelmallisessa mainonnassa on Suomessa vielä paljon kasvumahdollisuuksia. Hän peräänkuuluttaa eri toimijoiden laajempaa yhteistyötä, jolla varmistetaan paikallisten mainostajien, mediatoimistojen, julkaisijoiden ja teknologiayhtiöiden menestys globaalissa kilpailussa.
Kuva: Milla von Konow
Lataa
Adformin Suomen uusi maajohtaja Jenni Korhonen
Adformin Suomen uusi maajohtaja Jenni Korhonen
Kuva: Milla von Konow
Lataa
Adformin Suomen uusi maajohtaja Jenni Korhonen
Adformin Suomen uusi maajohtaja Jenni Korhonen
Milla von Konow
Lataa

Linkit

Tietoja julkaisijasta

Wolfcom PR Boutique, Helsinki, Finland

Tehtaankatu 40 B 21, 00150 Helsinki

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta Wolfcom

Suomen paras hampurilaisravintola on Grill Room Hankasalmi – jo toistamiseen!10.6.2025 10:00:44 EEST | Tiedote

Burger Lovers -yhteisön ja McCainin järjestämässä äänestyksessä valittiin vuoden 2025 Suomen parhaaksi hampurilaisravintolaksi Hankasalmen Niemisjärvellä sijaitseva Grill Room. Grill Room sai yli kymmenen prosenttia kaikista avoimessa yleisöäänestyksessä annetuista 20 581 äänestä. Toiseksi sijoittui viime vuoden kolmonen Bursalad Hyvinkäältä ja kolmanneksi äänestettiin toissavuoden ykkönen The Van Kotkasta.

Suomen paras hampurilaisravintola -äänestys alkoi2.6.2025 12:35:55 EEST | Tiedote

Burger Lovers Finland -ruokayhteisö ja McCain etsivät Suomen parasta hampurilaisravintolaa. Yleisöäänestyksen pohjaksi on listattu yli kolmesataa laadukkaita burgereita tarjoavaa ravintolaa ympäri Suomen. Yleisöäänestys alkoi tänään maanantaina 2. kesäkuuta osoitteessa burgerlovers.fi. Äänestysaikaa on sunnuntain loppuun 8.6. saakka. Suomen paras hampurilaisravintola 2025 julkistetaan Burger Lovers -festivaalin aattona 10.6.

Burgerifestivaali täyttää taas Rautatientorin 11.-14. kesäkuuta23.5.2025 13:50:04 EEST | Tiedote

Jo perinteeksi muodostunut vuotuinen Burger Lovers -festivaali valtaa Rautatientorin keskiviikosta lauantaihin 11.–14. kesäkuuta. Pohjoismaiden suurin hampurilaisfestivaali järjestetään nyt viidennen kerran. Tänä vuonna festivaalilla esittäytyy ennätysmäärä ravintoloita pääkaupunkiseudun ulkopuolelta ja mukana on myös useita maakuntien pienempiä helmiä. Festivaalilla palkitaan jälleen Suomen paras burgeriravintola, jonka yleisöäänestys alkaa 2. kesäkuuta.

Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.

Tutustu uutishuoneeseemme
World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye