Luovia valaistusratkaisuja kotiin LEDVANCEn uudella kiskojärjestelmällä

Kodin eri tiloissa riittävä yleisvalo on hyvän valaistuksen perusta, minkä lisäksi kohdennetulla valolla voi luoda kontrastia ja tunnelmaa. LEDVANCE on tuonut markkinoille uuden Tracklight-kiskojärjestelmän, jossa on valittavana useita kiinnitysvaihtoehtoja ja monenlaisia valaisinpäitä. Nyt jokainen voi suunnitella omaan tyyliinsä ja tarpeeseensa sopivan kiskovalaisinkokonaisuuden.

Kiskojärjestelmään kiinnitettävät valaisimet mahdollistavat tehokkaan yleisvalaistuksen, joka valaisee huoneen tasaisesti vähentäen varjoja. Valaisimia voidaan käyttää myös kohdevalaistukseen, jolloin ne korostavat tiettyjä kodin yksityiskohtia, kuten tauluja, koriste-esineitä tai huonekaluja.

Valonlähteiden määrä ja sijoittelu ovat tärkeitä tekijöitä, jotka vaikuttavat valaistuksen tehokkuuteen ja visuaaliseen ilmeeseen. Kodin valaistusta suunnitellessa on hyvä ottaa huomioon huoneen koko, kattoon liittyvät rajoitukset sekä valaistuksen tarkoitus. Luovuutta voi käyttää yhdistelemällä kiskojärjestelmän eri osia ja siihen kiinnitettäviä erilaisia valaisimia.

LEDVANCEn Tracklight-valaisinjärjestelmän avulla kotiin voidaan luoda upeita valaistusratkaisuja, kuten sisustuksellista kohdevalaistusta sekä kattava ja käytännöllinen yleisvalaistus. Huonejärjestyksen vaihtuessa kiskon valonlähteitä voi siirtää tai vaihtaa ja valon voi uudelleensuunnata haluttuun kohtaan. Muokattava ja monipuolinen kiskojärjestelmä sopii monipuolisuutensa ansiosta moneen eri huoneeseen, kuten keittiöön, olohuoneeseen, lastenhuoneeseen, työhuoneeseen ja eteistiloihin.

Luo oma kiskovalaisinkokonaisuus:

1. Tarkista, millaiset kiinnikkeet ja lisäosat kotisi valaisemiseen sopivat. Vaihtoehtoina on kattokiinnitys ja ripustus, saatavilla myös jatkoliittimet.
  2. Määritä kodin koon ja tilojen ominaisuuksien mukaan tarvittava kiskojen tai kattoadapterien määrä ja valitse väri. Saatavilla on kisko 1 m pituudella (jatkettava) max. kolmelle valaisinpäälle, kattoadapteri yksittäiselle valaisimelle, sekä väreinä musta tai valkoinen.
  3. Valitse valaisimien malli ja määrä. Tracklight-kiskojärjestelmään on saatavilla useita erilaisia valaisimia, joihin sopivat GU10-kantaiset lamput tai SMART+ WIFI -älyvalaisimet integroidulla valonlähteellä.

Vinkki: Suositeltava valon määrä on noin 100 luumenia neliömetriä kohden. Olohuoneeseen, jonka pinta-ala on 20 neliömetriä, valolähteiden olisi hyvä tuottaa yhteensä 2 000 luumenia. Valitsemalla älykkäät SMART+ WiFi -lamput GU10-kantaisiin valaisinpäihin tai SMART+ WiFi -valaisimet voit säätää valon kirkkautta, värilämpötilaa ja väriä sekä mielesi että tarpeesi mukaan.

Saatavilla hyvin varustelluilta jälleenmyyjiltä.

Lisätiedot:
Jenni Laakso
Marketing Manager, LEDVANCE Oy
jenni.laakso@ledvance.com

Tuotekuvat ja -lainat sekä Showroom:
Iiris Maijo
Viestintäkonsultti, Viestintätoimisto Manifesto
iiris.maijo@manifesto.fi

LEDVANCE on yksi maailman johtavista yleisvalaistuksen toimittajista ammattilaisille ja kuluttajille. Yhtiöllä on oma toimisto yli 50 maassa ja liiketoimintaa yli 140 maassa. OSRAM GmbH:n yleisvalaistuksen liiketoiminnasta syntynyt LEDVANCE tarjoaa kattavan valikoiman LED-valaisimia laajalle käyttöalueelle, älykkäitä valaistustuotteita älykoteihin ja rakennuksiin, yhden kattavimmista LED-lamppuvalikoimista alalla, perinteisiä valonlähteitä, LED-nauhajärjestelmiä sekä valonohjausjärjestelmiä.

2023 oli ennätyksellinen vuosi Turkin matkailussa8.2.2024 09:54:38 EET | Tiedote

Turkki on yksi maailman suosituimmista matkailukohteista, ja sen suosio jatkoi vahvaa kasvua vuonna 2023. Vuoden aikana maahan saapui 56,7 miljoonaa kansainvälistä vierailijaa, mikä tarkoittaa 10 prosentin kasvua edellisvuoteen verrattuna. Turkin kulttuuri- ja matkailuministeriö ilmoitti matkailutulojen nousseen edellisvuodesta 17 prosenttia noin 50 miljardiin euroon ja yöpyvien matkailijoiden keskimääräiset yöpymiskulut nousivat noin 90 euroon yöltä. Molemmat luvut ovat uusia ennätyksiä.

Johtava robottikuljetusyritys Starship Technologies sai 90 miljoonan kasvurahoituksen Pluralilta ja Iconicalilta6.2.2024 15:02:40 EET | Tiedote

Starship Technologies on maailman johtava autonominen jakelupalvelu, jonka robotit toimittavat tavaroita kuudella markkina-alueella, muun muassa Yhdysvalloissa, Isossa-Britanniassa ja Suomessa. Starshipin robotit ovat itseohjautuvia, ja ne ovat toimittaneet yli kuusi miljoonaa toimitusta noutoruokatilauksista ruokatarvikkeisiin, korvaten automatkoja ja vähentäen hiilidioksidipäästöjä laajamittaisesti. Muun muassa Bolt, Co-Op, Aramark, Sodexo, Chartwells, S-ryhmä ja Grubhub saavuttavat Starshipin robottien avulla asiakkaansa. Uusi rahoitus käytetään toiminnan laajentamiseen, teknologiainvestointeihin ja miljoonien ihmisten tavoittamiseen.

Tutkimus: Joka toinen suomalainen huolissaan Lähi-idän kriisin vaikutuksista heidän talouteensa8.1.2024 09:57:37 EET | Tiedote

Lähes puolet suomalaisista (46 %) on huolissaan Lähi-idän kriisin vaikutuksista heidän henkilökohtaiseen talouteensa. Naiset näkevät uhkan miehiä voimakkaammin. Naisista 49 prosenttia ja miehistä 42 prosenttia kertoo pelkäävänsä Lähi-idän kriisin heikentävän heidän talouttaan, selviää pohjoismaisen Bluestep Bankin IroRearchillä teettämästä tutkimuksesta.

Suomalaisten suosikkikohde Turkki esittelee monipuolisuuttaan Matkamessuilla3.1.2024 09:59:57 EET | Tiedote

Suomalaiset ovat matkustaneet Turkin eri kohteisiin vuosikymmenien ajan, viime vuonna lähes 120 000 suomalaista vieraili Turkissa. Turkki tarjoaa monipuolisesti erilaisia matkailumahdollisuuksia aina suurkaupungeista upeisiin rantalomakohteisiin. Maan rikas kulttuuri, historia sekä kaunis luonto ja miellyttävä ilmasto houkuttelevat suomalaisia vierailemaan Turkissa aina uudelleen ja uudelleen. Turkki esittelee suosittuja kohteitaan ja tuo inspiraatiota lomamatkoille Matkamessuilla 19.–21.1.2024.