Kauppakamari ja HR Legal Services Oy solmivat yhteistyösopimuksen

Riihimäen-Hyvinkään kauppakamari ja HR Legal Services Oy ovat solmineet yhteistyösopimuksen. Hr Legal Services Oy aloittaa HRA, Hyväksytty Rekrytoinnin Asiantuntija -koulutukset lisenssisopimuksella vuonna 2024.

Yhteistyösopimus Hr Legal Services Oy:n kanssa on ensimmäinen HRA-koulutuksen lisenssisopimus Riihimäen-Hyvinkään kauppakamarilla. Sopimuksella myönnetään HR Legal Services Oy:lle käyttöoikeus HRA, Hyväksytty rekrytoinnin asiantuntija (HRA) – tavaramerkkiin ja koulutuskokonaisuuteen.

HRA, Hyväksytty Rekrytoinnin Asiantuntija -koulutus on ensimmäinen rekrytointikoulutus Suomessa, jossa koulutuksen suoritettuaan voi osaamisen todentaa tutkinnolla. Tutkinnon hyväksytysti suorittanut on oikeutettu käyttämään HRA-nimikettä.

Koulutus on Riihimäen-Hyvinkään kauppakamarin ja sen yhteistyöverkoston luoma koulutuskokonaisuus. Koulutuksen pohjalla on SFS:n rekrytoinnin standardi, kivijalkana toimivat rekrytoinnin eettiset periaatteet, sekä hyvät rekrytointitavat että rekrytointiin liittyvä juridiikka.

HRA, Hyväksytty Rekrytoinnin Asiantuntija -koulutus on viisi viikkoa kestävä opintokokonaisuus. Se lähestyy aihetta käytännönläheistä ja käytänteitä käydään läpi esimerkkien avulla. ​Koulutukseen sisältyy luentoja, omatoimista opiskelua sekä etä- ja ryhmätyöskentelyä. Koulutuksen moduulit ovat rekrytoinnin yleiset periaatteet ja prosessi, rekrytoinnin juridiikka sekä analysointi ja päätöksenteko.

HRA, Hyväksytty Rekrytoinnin Asiantuntija -koulutus on kohdennettu rekrytointia tekeville ja työnsä ohella niihin osallistuville.

Nina MeinckeToimitusjohtajaHR Legal Services Oy

Puh:040 559 9140